Korzystam ze sklepu regularnie, ponieważ odnawiam mieszkanie. Przez ostatnie miesiące codziennie rano jeździliśmy z mężem po zakupy. Kolejek jeszcze nie było i personelu było sporo. Personel ubrany tak samo i bardzo miły i uczynny. Zdarza się, że sam zapyta, czy w czymś pomóc. Dodatkowo nieraz można pożartować i miło zrobić zakupy. Asortyment sklepu nie jst porażający, nie ma dużego wyboru, ale podstawowe rzeczy można kupić w dorej cenie. Sklep niewielki ale czysty. Zakupy można zrobić szybko i sprawnie. Miły akcent - codziennie rano przed wejściem stoją cistka i termos z kawą.
Otwyrzyłam rachunek w banku jakiś czas temu. Pani spokojnie przeprowdziła mnie też na miejscu przez proces aktywacji obsługi internetowej. W piatek byłam wpłacić pieniądze na konto i bez probelmu miła Pani, ładnie ubrana zrealizowła dyspozycję. Jestem zadowolona z obsługi banku, również telefonicznej, nie mam problemów z obsługą internetowa, jest dosyc prosta. Nie ponoszę dodatkowych kosztów. Jedynie wada jest mała przestrzeń akurat tej placówki i często spore kolejki
Poszłam zanieść puchową kurtkę męża do pralni. Pani za ladą wyglądała jakby nie była zadowolona ze swojej pracy. Obejrzała kurtkę i powiedziała, że oddajemy ją na własną odpowiedzialność, tzn, że może się podrzeć, albo wyjdą pióra. Kurtkę oddwaliśmy już do innych pralni i nigdy nie spotkaliśmy się z czymś takim. Zawsze wracała w całości. Nie oddałam kurtki do tej pralni, bo czemu mam ryzykować, skoro inne pralnie przyjmują odpowiedzialność za swoje działania. Szkoda nerwów. Plusem pralni jest to, że ładnie wygląda i pięknie świeci się baner.
Poszłyśmy z siostrą i trójką dzieci do sali zabaw z piłeczkami dla dzieci. Akurat były organizowane urodziny małego Karola. Mimo to mogłyśmy wejść aby nasze dzieci mogły się bawić. Godzina zleciała nam bardzo szybko dzieci były zachwycone. Dużo zabaw i tor przeszkód oraz trampolina, wszystko bezpieczne, oddzielny basenik dla maluszków. Dwie Panie z obsługi bardzo miłe, z doskonałym podejściem do dzieci. Ja z siostrą zamówiłyśmy kawę, która pojawiła się bardzo szybko i mogłyśmy przy stoliku spokojnie się zrelasować. Koszt zabawy podobny jak wszędzie. Promocje na następne wejścia. Jedynky minus, ale do przeżycia to bardzo mała sztania.
Jestem kleintem Playa od roku i jestem bardzo zadowolona, nie mam problemow z zasięgiem, zawyżonymi fakturami itp. Na moim koncie iwdniały dwie niezapłacone faktury, najświeższej nie skończył się termin płatności. Zapłaciłam starszą fakturę wpisują numer faktury świeższej. Zadzowniła do mnie wieczorem miła Pani z obsługi kleinta, informują że zaksięgowali wpłatę na konto nowszej faktury i jeżeli nie chcę mieć blokady telefonu bardzo prosi do piątku o uregolowanie tej drugiej. Poprosiłam o czas do poniedziałku ponieważ się pomyliłam. Pani powiedziała że nie ma problemu. Jestem zadowolona że się zainteresowali i poinformowali o pomyłce. Inny operator po prostu wyłączyłby mi telefon a ja nie wiedziałbym czemu. Naprawdę nie ma problemu z tym operatorem, oferta jest kusząca, ale nie przekłamana, polecam.
Pojechałam na stację, na której normalnie nie tankuję paliwa, ale już nie miałam wyjścia. Długo czekałam aż zwolni się miejsce przy dystrybutorze. Zdziwiłam się czemu tak długo. Jak weszłam zapłacić wszystko stało się jasne. Przy kasie był jedne Pan (bardzo miły i zadbany) który przyjmowała pieniądze na paliwo, wystawiał faktury i w między czasie robił hot dogi. Wyrabiał się jak mógł, w trakcie formalności, grzał bułki, biegała żeby skończyć jedzenie dla kleinta, więc chwała mu za to. Ale nie miał żadnej pomocy. Mam nadzieję, że to jednorazowa sytuacja na tej stacji która odbiła się na kleintach. Stacja gdyby nie to byłaby fajna, duża, ze sklepem, można zjeść też różne rzeczy.
Byłam w sklepie zrobić niewielkie zakupy. Sklep fajny, czysty, z łatwością można wszystko odnaleźć. Personel czysty, rozpoznawalny. Zakupy zrobiłam na spokojnie ponieważ były niewielkie skorzystałam z kas samoobsługowych. Szkoda, że aż 2 były zapesute, ale i tak zaoszczędziłam czas. Na produkty wydałam podobne pieniądze jak wszędzie, ceny bez rewelacji.
W sklepie naprawdę duży ruch. Myślę, że wynika to z dużego asortymentu i niezłych cen produktów. Niestety jest to trochę jak przejście przez dżunglę. Towary są wg. mnie chaotycznie poukładane, regały są wysokie na górze stoją produkty które mogłyby byc w magazynie. Na pólkach widac czasem braki i dziury w asortymencie. Zakupy nie sprawiają tu przyjemności kobiecie. Przejścia przy kasach też są bardzo wąskie. Personel biega jak oszalały z produktami. Na szczęscie tym razem nie musiałam o nic pytać. Starałam się szybko odnaleźć to co mi było potrzebna i wyjść żeby odpocząć.
Poszłam do sklepu gdzie było już mój mąż z załadowanym wózkiem z hipermarketu obok, w którym miałam swoje dziecko. Zapytałam Panią w recepcji (która rozmawiała przez telefon) czy mogę wejść do sklepu z tym wózkiem. Pani przerwała rozmowę i zaprosila do środka. W sklepie bardzo czysto, wszystko tematycznie poukładane, bardzo duży asortyment spore przedzialy cenowe dla różnych kleintów. Dużo personelu, dodatkowo punkty i informacją. Personel jednokowo ubrany. Moje dziecko zainteresowało się wózkiem widłowym i kierowca nawet się zatrzymał zeby córka miała frajdę. Kolejki dosyć krótkie, sporo kas otwartych. Naprawdę miłe zakupy.
Sklep bogato wyposażony, można kupić wszystko. Bardzo fajny jest dział z ubraniami, ciuchy fajne i niedrogie. Ceny produktów podobne do innych hipermarketów, ale jest dużo promocji na wybrane produkty. Sklep dosyć stary, ale porządek jest utrzymany. Spory jest też parking. Wg. mnie trochę malo personelu, bo żeby o coś zapytać musiałam ganiać po kilku alejkach bez skutku. Na szczęście kiedy znalazłam osobę z innego działu doskonale potrfiła mi wytłumaczyć gdzie stoi szukany produkt. W tym wypadku mleko w proszku stalo koło kawy. Przy kasie byłam miło zaskoczona, ponieważ stoi Pani, która kierowała ludzi w kasy najmniej oblegane. Ja byłam z dzieckiem. Poprosiła, żebym podeszła do kasy 11, która była zamknięta. Zaraz przyszła kolejna Pani i otworzyła kasę - super.
W miarę nowy sklep i jak na inne "stare" Biedronki bardzo przyjazny dla klienta. Byłam przyzwyczajona do rozgardiaszu i małej przestrzeni, ale na Jagiellońskiej było bardzo miło. Sklep duży i przede wszystkim czysty. Wszystko poukładane. Ceny w biedronce są bardzo przystępne i w zasadzie wszystko można kupić, czasem tylko nie ma wiodących na rynku firm. Zapytałam personel o jajka, którym nie moglam znaleźć. Pan zostawił sowje zajęcie i zaprowadził mnie od razu do szukanego asortymentu. Zwykle personel tłumaczy która alejka gdzie skręcić, a tu byłam zaskoczona. Bardzo dobre wrażenie.
Odwiedziałam Ikee w celu zakupu akcesoriów do domu. Pojechałam z mężem i z półtoraroczną córką. Przy okazji poszłam zapytać o fronty do mebli kuchennych. Okazało się, że ikea wprowadziła numerki do obsługi klienta, co wg. mnie ułatwia pracę i wprowadza porządek. W trakcie czekania na cennik Pan z obsługi udzielił nam wszystkich informacji i do tego próbował zabawić moje dziecko które było przeszczęśliwe. W wielu miejscach stały zabawki dla dzieci, dzięki czemu nie miałam problemów ze stresem, że dziecko nie wytrzyma zakupów. Byłam w godzinach kiedy nie było wielu klientów, zakupy było mi łatwiej zrobić. Personelu było dużo, ubranych w koszulki dzięki którym łatwiej rozpoznać pracownika sklepu. Sklep czysty, bardzo duża oferty i atrakcyjne ceny. Niestety spore kolejki, fajnie by było gdyby ikea miała kasę dla małych artykułów, np. bez mebli. Może by było szybciej. Ogólenie jestem bardzo zadowolona z tego sklepu.
Poszłam do perfumerii zapytać o zapach. Jedna z Pań nie umiała mi odpowiedzieć gdzie stoi zapach. Druga z Pań powiedziała mi, że zapach został wycofany z oferty, ale wykrzyczała mi to z końca sklepu, ponieważ do mnie nawet nie podeszła. Nie zaproponowała też czegoś podobnego. Wychodzą powiedziałam "do widzenia" ale nie usłyszałam odpowiedzi. Uważam, że sklep jest dobrze wyposażony, czysty, wszystko jest ładnie poukładane, ekspedientki też zadbane. Niestety wg. mnie niedostatecznie przygotowane do pracy z klientem.
Niedawno podpisałam umowę z kurierem k-ex. W związku z tym dzisiaj gdy pierwszy raz zamawiałam kuriera po odbiór paczki napotkałam się z problem przy formularzu na stronie internetowej. Zadzowniłam na infolinię, nie musiałam długo czekać na zgloszenie operatora. Odebrała miła Pani, przedstawiła się i dokładnie pokierowała mnie po formularzu. Godzinę później okazało się, że pomliłam adres nadawcy. Znów zadzowniłam czekałam na rozmowę bardzo krótko i znów miła Pani poprosiła o dyspozycję mailową zmiany adresu nadawcy. Po kilku minutach dostałam na maila potwierdzenie, że zgłosznie zostało edytowane. Kurier po niespełna godzinie przyjechal odebrać paczkę, był bardzo miły i sprawnie załatwił formalności. Jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi tej firmy, ciesze się, że podpisałam umowę. Dodatkowo oferta była bardzo atrakcyjna, niskie ceny i jak teraz widzę bez wpływu na gorszą jakość.
Zamówiłam dwa zestawy do domu. Niestety jedzenie dojachało 15 minut po czasie, zimne. Do tego nie dostałam napojów za które zapłaciłam. Mam nadzieję, że to jednorazowa wpadka tej restauracji, bo jedzenie jak jest świeże jest dobre. Ale pracownik firmy był bardzo miły, czysto ubrany i dzięki niemu nie złożyłam reklamacji.
Sklep duży, przestronny i czysty. Duże i wygodne przymierzalnie. Asortyment bardzo duży, niestety obecna kolekcja nieciekawa. Na kilkuosobowy personel tylko jedna osoba się mną zainteresowała. Kasjer zamist obsługiwać kolejkę żartował z pozostałym personelem, także długo oczekiwałam na swoją kolej. Sklep godny polecenia, jednak personel wg. mnie wymaga dodatkowego szkolenia z obsługi klienta.
Drogeria bogato wyposażona, można wybierać spośród wielu produktów z jednej kategorii. Bardzo dużo osób na jednej zmianie, nie ma problemu z uzyskaniem pomocy, personel kompetentny, łatwo rozpoznawalny, ubrany w te same mundurki. Można liczyć na "dzień dobry, w czym mogę pomóc". Bardzo dużo promocji, można kupć okazyjnie. Sklep czysty, towar tematycznie poukładany. Minusem jest mała przestrzeń jak na tak duże centrum handlowe jak arkadia a co za tym idzie masę klientów. Matka z dzieckiem w wózku będzie miała trudność w zobieniu zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.