Opinie użytkownika (129)

Bardzo polecam usługi...
Bardzo polecam usługi tej firmy!

MagdalenaL

06.02.2023

VSC

Placówka

Nie zgadzam się (0)
06.02.2023
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za ocenę! To dla nas niezwykle ważne, aby klienci i współpracownicy byli zadowoleni!
Fachowa porada w...
Fachowa porada w problematycznej dla kilku innych mechaników kwestii. Dziękuję, pozdrawiam i jak będzie trzeba to na pewno wrócę.

MagdalenaL

29.05.2022
Nie zgadzam się (0)
warsztat w najlepszym...
warsztat w najlepszym porządku polecam

MagdalenaL

23.05.2022

Auto Serwis Wadowicka

Placówka

Kraków, Wadowicka 8i/1

Nie zgadzam się (0)
Mają świetne koszule...
Mają świetne koszule i żakiety!

MagdalenaL

19.05.2022

H&M

Placówka

Bełchatów, Kolejowa 6

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór produktów,...
Duży wybór produktów, ale niestety strasznie zawyżają cenę.

MagdalenaL

19.05.2022

Smyk

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Mam tablet z...
Mam tablet z ich firmy, bardzo dobry sprzęt.

MagdalenaL

19.05.2022

Samsung

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Moja ulubiona drogeria!...
Moja ulubiona drogeria! Dostawa nawet w 2 godziny! Kiedyś nie zdążyłam wyjść ze sklepu, a kurier już był. Zdecydowanie polecam :)

MagdalenaL

19.05.2022

Hebe

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witryna sklepu była...
Witryna sklepu była czysta i przejrzysta, po wejściu do sklepu ekspedient powitał mnie głośnym "Dzień Dobry! - bez uśmiechu".Po podejściu do ścianki z modelami butów w ciągu kilku minut zostało mi zadane pytanie "Jakich butów Pan potrzebuje?" .Po przedstawieniu moich wymagań zostały mi zaprezentowane dwa modele (pierwotny oraz alternatywa).Ekspedient podał mi specyfikację oraz różnicę między dwiema parami.Nie został zaproponowany rabat / program lojalnościowy.Po podejściu do kasy zostałem poinformowany o możliwości zwrotu, wymiany oraz okresie reklamacyjnym.Zostałem pożegnany "Do widzenia - bez uśmiechu".

MagdalenaL

17.11.2017

Nike

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (0)
Kupowałem kiedys aparat...
Kupowałem kiedys aparat fotograficzny, Pan który mnie obsługiwał, nie umiał za bardzo mi doradzić, chociaż wybrałem już model i byłem pewny jego zakupu, to Pan byl jakby obrażony, że kupuje temn a nie ten który on mi poleca. Jeśli chodzi o asortyment sklepu to jest ok i ceny bardzo przystępne.

MagdalenaL

22.07.2014

Avans.pl

Placówka

Gostynin, Zamkowa 6

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu owoce (stoisko z tym towarem) usytuowane jest tuż przy wejściu na salę sprzedażową. Nie najlepszy pomysł nie ma przez to miejsca przy kasie. Klienci wybierający towar mieszają się z tymi stojącymi przy kasie. Obsługa bardzo powolna i mało sympatyczna. Sklep odnowiony niedawno czysty.

MagdalenaL

09.07.2014

EKO

Placówka

Gliwice, Czajki 9

Nie zgadzam się (0)
Bardzo mały sklep...
Bardzo mały sklep bez odpowiedniego zaplecza towar ciągle stoi na przejazdach.Towary promocyjne albo nie ma albo są wrzucane po kilka szt. Personel miły i pomocny

MagdalenaL

09.07.2014

Biedronka

Placówka

Łódź, Wodna 33

Nie zgadzam się (0)
Byliśmy na kolacji,...
Byliśmy na kolacji, pysznej kolacji. Bardzo fajna intymna atmosfera. Lokal jest dwupiętrowy , mieliśmy stolk na górze, obsługa na dole więc kelnerka zaglądała do nas tylko od czasu do czasu. Do tego wystrój w morskim stylu,( główne dania to owoce morza i ryby) muszle, muszelki, świece, kominek.Zamówiliśmy paterę owoców morza. Najpierw weszły przystawki - Tościki, masełko ziołowe, śledzik, kawałeczki łososia, dwa rodzaje past podane na talerzyku - muszelce, potem pyszne wino i danie główne - krewetki i kalmary w cieście, sałatka z kapusty i kukurydzy, ślimaczki z masełkiem czosnkowo- ziołowym, tosty i trzy rodzaje sosów. Wszystko pięknie podane i pyszne. Na deser - kelnerka proponowała sernik z piure malinowym nie starczyło już miejsca ale pewnie niedługo wrócimy na lampkę wina i ciasto. Ceny umiarkowane więc myślę, że warto odwiedzić to miejsce. Mają też menu dla dzieci - spaghetti ialbo paluszki rybne chyba z surówką i frytkami.

MagdalenaL

21.08.2013

Czarny Kot

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Lutycka 5

Nie zgadzam się (0)
Sam budynek ładny,...
Sam budynek ładny, przestronny i czyściutki. Niestety z obsługą dużo gorzej. Korzystam z usług od jakiegoś czasu i zawsze są kolejki do okienek. Samych okienek sporo ale czynne zazwyczaj dwa lub trzy. Często pani zamyka przed nosem klientów. Dzisiaj chcialam załatwić sprawę w punkcie obsługi klienta. Niestety wszystkie pięć pań było bardzo zajętych ( zaznaczam, że innych klientów nie było a panie albo wklepywaly coś do komputera albo rozmawiały przez telefon albo..). Czasu nie miałam więc sprawa pozostała niezałatwiona. Potem przy stanowisku stanęli starsi państwo i też sporo czasu musieli czekać aby któraś z pań się łaskawie nimi zajęła. A wydawałoby się, że to klient powinien być najważniejszy.

MagdalenaL

27.03.2013

PKO BP

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Kosynierów Gdyńskich 79

Nie zgadzam się (0)
02.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Przede wszystkim duży...
Przede wszystkim duży minus za kosmiczne kolejki i brak miejsca przy stolikach. Obsługa szybka i dobrze zorganizowana ( ta podająca jedzonko). Wielki minus dla sprzątających pań - czatowały ze ścierą, nie patrzyły czy ktoś je i machały szmatą przed nosem, a najgorsze co się stało to w momencie kiedy poszłam po drugą córkę , która stała z mężem w kolejce( młodsza siedziała przy stoliku pilnując miejsca) pani zabrała i wyrzuciła do kosza butelkę z sokiem prawie pełną, nie pytając nikogo o zdanie, moja wrażliwa córcia wylała morze łez z tego powodu, koszmar. Jedzonko smaczne ale dla dzieci zbyt pikantne. Moim córkom posmakowały jedynie frytki zdecydowanie smaczniejsze i mniej słone niż w Mc Donalds.

MagdalenaL

22.04.2012

KFC

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Tym razem trochę...
Tym razem trochę się rozczarowałam. Mieliśmy kupon z Grupera więc postanowiliśmy skorzystać. Faktem jest, iż było napisane, iż należy dokonać rezerwacji. My tego nie zrobiliśmy ale pani była na tyle miła, iż stwierdziła, iż w ciągu dnia może zrealizować tylko pięć kuponów ale na ten dzień jeszcze nie przekroczyła limitu rezerwacji i może nas obsłużyć. Mąż zapytał czy może coś polecić dla dzieci. Podpowiedziała nam, iż mogą to być banany w cieście ( potem okazało się, że banan był tylko jeden i dziewczynki dostały jedną porcję podzieloną na dwie części. Poprzednio dania szykowane były na uczach klientów , tym razem niestety nie. Ryż w sushi był sybki i nie do końca się kleił, czajniczek z herbatą dużo mniejszy niż kiedyś.. Pani nie zwracała potem na nas uwagi, rozmawiała przy barze z jakimś panem.Szczerze mówiąc po tej wizycie nie bardzo mam ochotę tam wracać

MagdalenaL

29.02.2012

Sushi Bar

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Spichrzowa 4

Nie zgadzam się (0)
W każdy weekend...
W każdy weekend mają obniżki niektórych warzyw i owoców. Tym razem mieli bardzo dobrą cenę na cytryny, cebulę, kapustę pekińską. W promocji było masełko za niecałe 3 zł ( taniej nie spotkałam ostatnio).W piątki ruch duży i brakowało koszyków. Trzeba było przejść cały sklep żeby wziąść koszyk. Przy kasach kolejki nie sa długie, mała kolejeczka jedynie przy mięsku i wędlinach.

MagdalenaL

26.02.2012

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Największy plus jak...
Największy plus jak dla mnie to to, że można płacić kartą, a ceny są naprawdę atrakcyjne. W sklepie prócz mięsa i wędlin można kupić np już upieczone nóżki z kurczaka czy mięsne roladki - duży plus dla leniuchów i zapracowanych. Dobrą wędlinkę można tu kupić poniżej 20 zł - świeża i smaczna. W sklepie można kupić gotowe surówki ,chlebuś i bułeczki, przyprawy, sery żółte, Bardzo smakuje nam kasza z pieczarkami, jest też ryż z jabłkami, kasza z soczewicą, różne dodatki do zup - tych jeszcze nie wypróbowała. Można na miejscu poprosić o zmielenie mięska, panie pytają czy opłukać przed zmieleniem. Obsługa bardzo miła, chętnie doradzi

MagdalenaL

16.02.2012

Zyguła

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Kosynierów Gdyńskich

Nie zgadzam się (1)
Tym razem trochę...
Tym razem trochę się rozczarowałam. Mieliśmy kupon z Grupera więc postanowiliśmy skorzystać. Faktem jest, iż było napisane, iż należy dokonać rezerwacji. My tego nie zrobiliśmy ale pani była na tyle miła, iż stwierdziła, iż w ciągu dnia może zrealizować tylko pięć kuponów ale na ten dzień jeszcze nie przekroczyła limitu rezerwacji i może nas obsłużyć. Mąż zapytał czy może coś polecić dla dzieci. Podpowiedziała nam, iż mogą to być banany w cieście ( potem okazało się, że banan był tylko jeden i dziewczynki dostały jedną porcję podzieloną na dwie części. Poprzednio dania szykowane były na uczach klientów , tym razem niestety nie. Ryż w sushi był sybki i nie do końca się kleił, czajniczek z herbatą dużo mniejszy niż kiedyś.. Pani nie zwracała potem na nas uwagi, rozmawiała przy barze z jakimś panem.Szczerze mówiąc po tej wizycie nie bardzo mam ochotę tam wracać.

MagdalenaL

07.02.2012

Sakana Sushi Bar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam ...
Nie polecam AUTO FACH RAFAŁ MISCH Z CZARNOWĄS.Na siłę próbuje przekonać klienta do wymiany większej ilości części samochodowych.Za każdym razem kiedy naprawiałem coś w AUTO FACH RAFAŁ MISCH , to nigdy nie udało się naprawić auta w cenie ustalanej wstępnie przed naprawą ,bo po niej słyszałem starą śpiewkę od RAFAŁA M., że trzeba było wymienić jeszcze dodatkowo części np. na kwotę 700 zł. I tak o to w ten legalny sposób RAFAŁ M. zarabia swoim krętactwem na klientach.

MagdalenaL

05.02.2012
Nie zgadzam się (6)
Z powodu zaległości...
Z powodu zaległości w opłatach odłączono prąd. Panowie przyszli do południa kiedy nikogo nie było w domu i odłączyli kabelki. Wróciliśmy do domu a tu prądu brak. Żadnej informacji, kartki w drzwiach, wezwania do zapłaty wcześniej. Nikt nie wiedział co się dzieje. Pogotowie energetyczne - my się tym nie zajmujemy. Przyszedł elektryk z ADM-u i stwierdził, że ktoś wyciągnął kable. Wrócił po godzinie i powiedział , że dostał informację, że to elektrownia odłączyła prąd i musi wyłączyć ( wcześniej też kontaktował się z pogotowiem energetycznym i ani słowem nie wspomnieli ).Przetrwaliśmy jeden wieczór bez prądu. O 8.00 uregulowaliśmy niedopłatę i obiecano, że niezwłocznie prąd podłączą. Mąż musiał zrezygnować z pracy, mi przepadło zlecenie, po czterech godzinach oczekiwań ponowny telefon. Przyjdą max za 1,5 godziny. Czekaliśmy w sumie 48 godzin, wykonaliśmy wiele telefonów ciągle słysząc , że już zaraz. Nie było łatwo przetrwać bez prądu 48 godzin z małymi dziećmi bojącymi się ciemności. Straciliśmy część zapasów z zamrażarki, która się rozmroziła. Po prostu koszmar.

MagdalenaL

09.12.2011

Enea

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi