Opinia użytkownika: MagdalenaL
Dotycząca firmy: Sakana Sushi Bar
Treść opinii: Tym razem trochę się rozczarowałam. Mieliśmy kupon z Grupera więc postanowiliśmy skorzystać. Faktem jest, iż było napisane, iż należy dokonać rezerwacji. My tego nie zrobiliśmy ale pani była na tyle miła, iż stwierdziła, iż w ciągu dnia może zrealizować tylko pięć kuponów ale na ten dzień jeszcze nie przekroczyła limitu rezerwacji i może nas obsłużyć. Mąż zapytał czy może coś polecić dla dzieci. Podpowiedziała nam, iż mogą to być banany w cieście ( potem okazało się, że banan był tylko jeden i dziewczynki dostały jedną porcję podzieloną na dwie części. Poprzednio dania szykowane były na uczach klientów , tym razem niestety nie. Ryż w sushi był sybki i nie do końca się kleił, czajniczek z herbatą dużo mniejszy niż kiedyś.. Pani nie zwracała potem na nas uwagi, rozmawiała przy barze z jakimś panem.Szczerze mówiąc po tej wizycie nie bardzo mam ochotę tam wracać.