Korzystałem z infolinii Polmed w celu umówienia oraz odwołania wizyty stacjonarnej. Muszę przyznać, że otwartość, zrozumienie i życzliwość Pani mnie obsługującej spełniała wszelkie moje oczekiwania co do obsługi klienta. Moje potrzeby były spełnione w mgnieniu oka. Po rozmowie odczułem pełną satysfakcję z rozmowy i zdecydowanie jest to jedna z nielicznych jednostek, które oferują tak skoncentrowaną na dobrostanie klienta obsługę.
Za każdym razem, gdy miewam jakieś wątpliwości bądź mam problem z funkcjonalnością aplikacji lub świadczonymi usługami, decyduję się na kontakt poprzez czat ING. Nigdy się na tym nie zawiodłem. Przy każdej mojej próbie kontaktu otrzymuję rzetelną, kompleksową pomoc w zakresie swoich potrzeb. Mogę liczyć na fachową, miłą i życzliwą pomoc ze strony personelu wsparcia klienta, co przekłada się na wysoką satysfakcję z korzystania z usług tego banku. Porównując z obsługą klienta z innych banków, w których byłem klientem, mogę z czystym sumieniem polecić tę instytucję.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.