Stosunkowo kilka razy w roku robię zakupy w H&M i zazwyczaj jestem z nich bardzo zadowolony. Nawet jeżeli występują jakieś wady fabryczne produktu, mogę liczyć na szybką i sprawną obsługę reklamacji, obsługę zwrotów i porady związane z płatnościami. Ponadto, wiele produktów jest wysokiej jakości, co sprawia, że ubrania są nie tylko ładne, ale i dobrze wykonane, służące przez lata i zdrowe dla skóry :)
Często robię zakupy w Żabce, zwłaszcza w niedziele niehandlowe - ratuje wówczas życie :) Znajduję tam wszelkie najbardziej potrzebne produkty codziennego użytku, mogę rozbudzić się dzięki świeżo mielonej kawie. Jedyny minus jaki dostrzegam, to pewna nieścisłość jeśli chodzi o godziny otwarcia, ponieważ strona internetowa / aplikacja nie zawsze zawiera aktualne informacje, co utrudnia dostęp do sklepów w weekendy.
Korzystam z usług InPost regularnie, zwłaszcza z paczkomatów - do odbierania, ale i nadawania przesyłek. Bardzo doceniam intuicyjność aplikacji, wygodę korzystania z usług tej firmy. Wszystko jest niezmiernie przyjemne, a w razie kłopotów czynna jest infolinia, na której można rozwiązać wszelkie problemy :)
Bardoz lubię odwiedzać Rossmann czy to po konkretne produkty, czy to w celu "zobaczenia, co jest". Zawsze znajduję atrakcyjne promocje, a produkty są rozłożone w sposób tematyczny, intuicyjny. W razie jakichkolwiek problemów, pracownicy służą pomocą i dobrą radą :)
Wittchen w ostatnim czasie przeprowadził wielką akcję wyprzedażową, co skłoniło mnie do nawet więcej niż 1 zakupu :) Korzystałem także z usług sklepu stacjonarnego, gdzie obsługa była niezmiernie miła i pomocna.
W Luxmed czułem się bardzo zaopiekowany jako pacjent, przez co byłem niezwykle spokojny, wyciszony i wiedziałem, że mogę liczyć na pomoc personelu medycznego
Zarówno online, jak i stacjonarnie DOZ oferuje szeroką gamę produktów medycznych, dermokosmetyków itp. Zawsze mogę liczyć na fachową pomoc farmaceutów chociażby w doborze tańszych zamienników.
Nie wspominam zbyt dobrze mojej wizyty w placówce Diagnostyki w ostatnim czasie ze względu na bardzo niemiłą Panią pielęgniarkę, która zdawała się wykonywać swoje czynności jak na złość, przez co utrzymywał się ból po pobraniu krwi. Nie polecam.
Miałem do czynienia z ALAB i muszę przyznać, że nie spotkałem się wcześniej z tak miłą, kompetentną obsługą pielęgniarską, która - mam nadzieję - jest taka w całej Polsce :)
W Rossmannie panuje bardzo czysta, świeża atmosfera, która sprawia, że czuję się bardzo komfortowo. Gdy potrzebuję porady, ekspedienci zawsze są uśmiechnięci i gotowi do pomocy, co sprawia, że naprawdę czuję się tam mile widziany :)
Od czasu do czasu robię zakupy w Hebe i zazwyczaj wiem, co chcę kupić, jednak często ku mojemu zaskoczeniu znajduję atrakcyjne promocje, z których żal nie skorzystać i kuszę się na nie :)
Żabka w ostatnim czasie stała się fenomenalną sieciówką osiedlową, w której można zarówno zaopatrzyć się w produkty spożywcze, jak i kupić ciepły napój, ciepły posiłek, kupić zdrapkę, starter i wiele innych rzeczy. Ponadto, oferuje bardzo intuicyjną aplikację, w której jest mnóstwo kuponów i okazji do zrealizowania.
Lidl zawsze oferuje szeroką gamę produktów, alejki są szerokie, a promocje często bardzo korzystne i zachęcające do zakupów. Ponadto, kolejki nie są nigdy zbyt długie, co znacznie uprzyjemnia końcowy etap zakupów.
Doceniam Biedronkę za mnogość promocji i szerokość asortymentu, w tym sezonowego, w którym można znaleźć wiele rzeczy dla siebie. Niemniej jednak, od dłuższego czasu, gdy odwiedzam Biedronkę, czekam w długich kolejkach do kas, a pomiędzy alejkami stoją nierozładowane palety, które znacznie utrudniają przejście oraz sięganie po produkty.
Netflix stał się nieodłączną częścią mojego życia i korzystam z niego zarówno, gdy chcę obejrzeć coś pogodnego, strasznego, zabawnego czy edukacyjnego - nada się do wszystkiego. Doceniam to, jak szeroka jest gama filmów posegregowanych w różnorodne kategorie.
Korzystałem przez pewien czas z usług Max i byłem bardzo zadowolony z oferowanego zasobu filmów i seriali do oglądania. Często są to nowości, ale i klasyki kina, za co cenię tę platformę streamingową.
Miałem chwilową "przygodę" z tym bankiem i już na wstępie współpracy zraziło mnie to, że dwukrotnie musiałem podpisywać umowę u kuriera, co świadczy moim zdaniem o pewnym rodzaju dezorganizacji. Poza tym, funkcjonalności konta były zachowane, ale konkurencja proponuje lepsze warunki.
Jestem posiadaczem konta w banku ING od kilku lat i jak dotąd nie zawiodłem się na niczym. Zarówno funkcjonowanie codzienne konta, jak i obsługa klienta są bardzo satysfakcjonujące i nie zmieniłbym swojego usługodawcy na żadnego innego.
Przez krótki okres czasu byłem klientem tego banku, jednak zrezygnowałem z posiadania konta z przyczyn niezwiązanych z niesatysfakcją ze świadczonych usług, ponieważ wszelkie funkcjonalności konta były zachowane, jednakże nie było mi dłużej potrzebne. Aczkolwiek, w momencie rezygnacji, konsultant nie usiłował natarczywie zatrzymać mnie i nie składał przekupnych ofert, lecz zapytał o powód i pozwolił mi utrzymać swoją decyzję, co dało mi ogromny komfort, którego nie spotkałem w innych bankach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.