Opinie użytkownika (2)

Korzystałem z infolinii...
Korzystałem z infolinii Polmed w celu umówienia oraz odwołania wizyty stacjonarnej. Muszę przyznać, że otwartość, zrozumienie i życzliwość Pani mnie obsługującej spełniała wszelkie moje oczekiwania co do obsługi klienta. Moje potrzeby były spełnione w mgnieniu oka. Po rozmowie odczułem pełną satysfakcję z rozmowy i zdecydowanie jest to jedna z nielicznych jednostek, które oferują tak skoncentrowaną na dobrostanie klienta obsługę.

Klient_xsyPS

03.07.2024

Polmed

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Za każdym razem,...
Za każdym razem, gdy miewam jakieś wątpliwości bądź mam problem z funkcjonalnością aplikacji lub świadczonymi usługami, decyduję się na kontakt poprzez czat ING. Nigdy się na tym nie zawiodłem. Przy każdej mojej próbie kontaktu otrzymuję rzetelną, kompleksową pomoc w zakresie swoich potrzeb. Mogę liczyć na fachową, miłą i życzliwą pomoc ze strony personelu wsparcia klienta, co przekłada się na wysoką satysfakcję z korzystania z usług tego banku. Porównując z obsługą klienta z innych banków, w których byłem klientem, mogę z czystym sumieniem polecić tę instytucję.

Klient_xsyPS

03.07.2024

ING Bank Śląski

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi