Opinie użytkownika (15)

Sklep podzielony na...
Sklep podzielony na czytelne strefy, pracownicy również odpowiadają za poszczególne działy. Zadając pytanie sprawnie został mi wskazany pracownik, który udzielił mi wyczerpujących odpowiedzi na pytania i rozwiał wszelkie wątpliwości. Przy kasie Pani była uśmiechnięta i uprzejma. Pożegnała się i zaprosiła do ponownych zakupów, a sprzedawca, który przyjechał dużym gabarytem z magazynu pomógł zanieść towar do samochodu.

Klient_bdFbZ

24.03.2024

Mama i ja

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 355

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór produktów...
Duży wybór produktów dla dzieci, ułożony w grupach towarowych. Wysokie ceny w porównaniu do innych tego typu placówek. Personel nie potrafi doradzić przy zakupie oraz odpowiedzieć na poszczególne pytania. Przy kasie odniosłam wrażenie, ż kasjerka czeka tylko aż odejdę. Ekspedientka nie pożegnała się, nie odpowiedziała również na moje "Do widzenia".

Klient_bdFbZ

24.03.2024

Akpol Baby

Placówka

Gdynia, Morska 122

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór, czytelnie...
Duży wybór, czytelnie ułożonego asortymentu. Nieświeże warzywa i owoce, a w lodówce z wędlinami, parówki po terminie. Sprawna obsługa przy kasie, jednak w czasie skanowania produktów ekspedientka rozmawiała przez słuchawkę w uchu o przerwie, momentami nie wiedziałam, czy mówi do mnie, czy do koleżanki.

Klient_bdFbZ

24.03.2024

LIDL

Placówka

Wejherowo, Ofiar Piaśnicy 1

Nie zgadzam się (0)
Czysto, schludnie ułożony...
Czysto, schludnie ułożony towar, bez pustych przestrzeni na regałach. Gdy miałam problem z odnalezieniem produktu, uprzejma obsługa pomogła mi go odnaleźć. Szybka obsługa przy kasie, kasjerka przy kasie używała zwrotów grzecznościowych i pożegnała się słowami "Do widzenia.".

Klient_bdFbZ

24.03.2024

Rossmann

Placówka

Gdynia, Kartuska 20

Nie zgadzam się (0)
Duże braki na...
Duże braki na półkach w lodówkach, niewielki wybór dań gotowych. Po dokonaniu zakupu długi czas oczekiwania na kasjera, a kasa samoobsługowa wyłączona (czarny ekran). Pani wyglądała na niezadowoloną, że musiała do mnie podejść. W trakcie obsługi nie użyła żadnego zwrotu grzecznościowego, nawet zakańczając transakcję. Po finalizacji płatności nie odpowiedziała nawet na moje "Do widzenia."

Klient_bdFbZ

18.03.2024

Żabka

Placówka

Wejherowo, ul. Sucharskiego 23

Nie zgadzam się (0)
Sprawna obsługa szkody....
Sprawna obsługa szkody. Szybka organizacja wyceny, pomoc w sprzedaży, bezproblemowy kontakt celem kompletacji dokumentów potrzebnych do sprzedaży. Zawsze miła i uśmiechnięta obsługa w biurze serwisu.

Klient_bdFbZ

18.03.2024

Plichta Serwis

Placówka

Wejherowo, Gdańska 13c

Nie zgadzam się (0)
Czytelna strona, szybka...
Czytelna strona, szybka realizacja z odbiorem w salonie. Odbiór przy osobnej kasie, bez kolejki. Ceny większości produktów niższe niż w sklepie stacjonarnym.

Klient_bdFbZ

18.03.2024

empik

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sprawnie uzyskałam szczegółową...
Sprawnie uzyskałam szczegółową ofertę dotyczącą przedłużenia umowy w dwóch wersjach: z telefonem oraz sam abonament. Obsługa skrupulatnie rozwiewała wszelkie wątpliwości. Dodatkowo zaproponowano mi ofertę na router z internetem. Jedyny minus, to niezbyt subtelny nacisk na szybkie podjęcie decyzji (najlepiej od razu).

Klient_bdFbZ

18.03.2024

Play

Placówka

Gdynia, Kartuska 13a

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór asortymentu,...
Duży wybór asortymentu, czytelnie wyeksponowany. Miła i szybka obsługa przy stanowisku kasowym, ekspedientka przypomniała o karcie SMYK w celu nabicia punktów za transakcję. Po zakończeniu transakcji Pani pożegnała mnie i zaprosiła do ponownych zakupów.

Klient_bdFbZ

18.03.2024

Smyk

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (0)
W przejściu znajdują...
W przejściu znajdują się palety, nie ma jak przejechać wózkiem lub sięgnąć po potrzebny towar. Po podejściu do kasy samoobsługowej, nabijając chleba musiałam poczekać na obsługę (prawdopodobnie nie zgadzała się waga produktu), niestety mimo prośby po dłuższym czasie oczekiwania o podejście kogoś z obsługi w dalszym ciągu nikt nie przyszedł, mimo że zablokowane były już wszystkie kasy. Po dłuższym czasie pracownica podszedł do kas, niestety wyglądała na niezadowoloną z tego faktu, odzywała się w sposób opryskliwy do Klientów.

Klient_bdFbZ

11.03.2024

Biedronka

Placówka

Gdynia, Chylońska 251

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty i...
Sklep czysty i dobrze zatowarowany. Otrzymałam pomoc w znalezieniu problematycznego produktu. Po zakończeniu zakupów podeszłam do linii kas, niestety przy żadnej z kas nie było nikogo z obsługi, dłuższy czas czekałam na podejście ekspedientki, niestety pojawiła się dopiero po odnalezieniu obsługi na sali i prośbie o podejście do kasy.

Klient_bdFbZ

11.03.2024

Dealz

Placówka

Reda, Obwodowa 23

Nie zgadzam się (0)
W placówce zajmującej...
W placówce zajmującej się kredytami hipotecznymi, do której udałam się w celu rezygnacji z ubezpieczenia do kredytu otrzymałam informację o konieczności umówienia się i został mi podany numer kontaktowy do osoby zajmującej się tematem. Po podjęciu próby kontaktu otrzymałam SMS z prośbą o wiadomość, ponieważ osoba ta przebywa na spotkaniu. Mimo wysłania wiadomości nie otrzymałam telefonu zwrotnego, a przy kolejnych próbach kontaktu, połączenie jest zrzucane. Po udaniu się ponownie do placówki otrzymałam ponownie informację, że muszę się kontaktować pod wskazanym numerem, a po przekazaniu informacji, jak wygląda próba kontaktu ze wskazaną osobą, otrzymałam informację, że nic na to nie poradzą i jedynym rozwiązaniem są kolejne próby kontaktu.

Klient_bdFbZ

11.03.2024

Alior Bank

Placówka

Gdynia, Abrahama 46 A-B

Nie zgadzam się (0)
Zostałam przywitana w...
Zostałam przywitana w uprzejmy sposób, osoba na infolinii dopytała w jakiej sprawie dzwonię i szczegółowo odpowiedziała na moje pytania. Dodatkowo przekazała dokładne informacje na temat formalności, których muszę dokonać. Na koniec rozmowy zweryfikowała, czy w czymś jeszcze może mi pomóc, a następnie pożegnała się i zaprosiła do dalszego korzystania z usług banku.

Klient_bdFbZ

11.03.2024

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Nie została mi...
Nie została mi zaoferowana pomoc w tankowaniu, mimo że pracownik stał przy stacji. Po podejściu do kasy zostałam przywitana, po podaniu nr dystrybutora Kasjer zapytał, czy potrzebuję faktury, a następnie o aplikację. Zaproponował płyn do spryskiwaczy. Po zadeklarowaniu formy płatności, dokonałam płatności, a ekspedient wydał paragon. Odeszłam od kasy, a pracownik nie pożegnał się. W trakcie obsługi ekspedient rozmawiał z koleżanką z sąsiedniego stanowiska.

Klient_bdFbZ

28.02.2024

ORLEN

Placówka

Kosakowo, Gryfa Pomorskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam przywita przez uśmiechniętego pracownika. Sklep był czysty i z dużą ilością estetycznie ułożonego towaru na półkach. Duży wybór świeżego pieczywa oraz warzyw i owoców. Obsługujący mnie kasjer przypomniał o pokazaniu aplikacji, wspominając, że może nabić się rabat. Po zakończeniu transakcji otrzymałam paragon i zostałam pożegnana oraz zaproszona do następnych zakupów.

Klient_bdFbZ

28.02.2024

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi