Sklep podzielony na czytelne strefy, pracownicy również odpowiadają za poszczególne działy. Zadając pytanie sprawnie został mi wskazany pracownik, który udzielił mi wyczerpujących odpowiedzi na pytania i rozwiał wszelkie wątpliwości. Przy kasie Pani była uśmiechnięta i uprzejma. Pożegnała się i zaprosiła do ponownych zakupów, a sprzedawca, który przyjechał dużym gabarytem z magazynu pomógł zanieść towar do samochodu.
Duży wybór produktów dla dzieci, ułożony w grupach towarowych. Wysokie ceny w porównaniu do innych tego typu placówek. Personel nie potrafi doradzić przy zakupie oraz odpowiedzieć na poszczególne pytania. Przy kasie odniosłam wrażenie, ż kasjerka czeka tylko aż odejdę. Ekspedientka nie pożegnała się, nie odpowiedziała również na moje "Do widzenia".
Duży wybór, czytelnie ułożonego asortymentu. Nieświeże warzywa i owoce, a w lodówce z wędlinami, parówki po terminie. Sprawna obsługa przy kasie, jednak w czasie skanowania produktów ekspedientka rozmawiała przez słuchawkę w uchu o przerwie, momentami nie wiedziałam, czy mówi do mnie, czy do koleżanki.
Czysto, schludnie ułożony towar, bez pustych przestrzeni na regałach. Gdy miałam problem z odnalezieniem produktu, uprzejma obsługa pomogła mi go odnaleźć. Szybka obsługa przy kasie, kasjerka przy kasie używała zwrotów grzecznościowych i pożegnała się słowami "Do widzenia.".
Duże braki na półkach w lodówkach, niewielki wybór dań gotowych. Po dokonaniu zakupu długi czas oczekiwania na kasjera, a kasa samoobsługowa wyłączona (czarny ekran). Pani wyglądała na niezadowoloną, że musiała do mnie podejść. W trakcie obsługi nie użyła żadnego zwrotu grzecznościowego, nawet zakańczając transakcję. Po finalizacji płatności nie odpowiedziała nawet na moje "Do widzenia."
Sprawna obsługa szkody. Szybka organizacja wyceny, pomoc w sprzedaży, bezproblemowy kontakt celem kompletacji dokumentów potrzebnych do sprzedaży. Zawsze miła i uśmiechnięta obsługa w biurze serwisu.
Czytelna strona, szybka realizacja z odbiorem w salonie. Odbiór przy osobnej kasie, bez kolejki. Ceny większości produktów niższe niż w sklepie stacjonarnym.
Sprawnie uzyskałam szczegółową ofertę dotyczącą przedłużenia umowy w dwóch wersjach: z telefonem oraz sam abonament. Obsługa skrupulatnie rozwiewała wszelkie wątpliwości. Dodatkowo zaproponowano mi ofertę na router z internetem. Jedyny minus, to niezbyt subtelny nacisk na szybkie podjęcie decyzji (najlepiej od razu).
Duży wybór asortymentu, czytelnie wyeksponowany. Miła i szybka obsługa przy stanowisku kasowym, ekspedientka przypomniała o karcie SMYK w celu nabicia punktów za transakcję. Po zakończeniu transakcji Pani pożegnała mnie i zaprosiła do ponownych zakupów.
W przejściu znajdują się palety, nie ma jak przejechać wózkiem lub sięgnąć po potrzebny towar. Po podejściu do kasy samoobsługowej, nabijając chleba musiałam poczekać na obsługę (prawdopodobnie nie zgadzała się waga produktu), niestety mimo prośby po dłuższym czasie oczekiwania o podejście kogoś z obsługi w dalszym ciągu nikt nie przyszedł, mimo że zablokowane były już wszystkie kasy. Po dłuższym czasie pracownica podszedł do kas, niestety wyglądała na niezadowoloną z tego faktu, odzywała się w sposób opryskliwy do Klientów.
Sklep czysty i dobrze zatowarowany. Otrzymałam pomoc w znalezieniu problematycznego produktu. Po zakończeniu zakupów podeszłam do linii kas, niestety przy żadnej z kas nie było nikogo z obsługi, dłuższy czas czekałam na podejście ekspedientki, niestety pojawiła się dopiero po odnalezieniu obsługi na sali i prośbie o podejście do kasy.
W placówce zajmującej się kredytami hipotecznymi, do której udałam się w celu rezygnacji z ubezpieczenia do kredytu otrzymałam informację o konieczności umówienia się i został mi podany numer kontaktowy do osoby zajmującej się tematem. Po podjęciu próby kontaktu otrzymałam SMS z prośbą o wiadomość, ponieważ osoba ta przebywa na spotkaniu. Mimo wysłania wiadomości nie otrzymałam telefonu zwrotnego, a przy kolejnych próbach kontaktu, połączenie jest zrzucane. Po udaniu się ponownie do placówki otrzymałam ponownie informację, że muszę się kontaktować pod wskazanym numerem, a po przekazaniu informacji, jak wygląda próba kontaktu ze wskazaną osobą, otrzymałam informację, że nic na to nie poradzą i jedynym rozwiązaniem są kolejne próby kontaktu.
Zostałam przywitana w uprzejmy sposób, osoba na infolinii dopytała w jakiej sprawie dzwonię i szczegółowo odpowiedziała na moje pytania. Dodatkowo przekazała dokładne informacje na temat formalności, których muszę dokonać. Na koniec rozmowy zweryfikowała, czy w czymś jeszcze może mi pomóc, a następnie pożegnała się i zaprosiła do dalszego korzystania z usług banku.
Nie została mi zaoferowana pomoc w tankowaniu, mimo że pracownik stał przy stacji. Po podejściu do kasy zostałam przywitana, po podaniu nr dystrybutora Kasjer zapytał, czy potrzebuję faktury, a następnie o aplikację. Zaproponował płyn do spryskiwaczy. Po zadeklarowaniu formy płatności, dokonałam płatności, a ekspedient wydał paragon. Odeszłam od kasy, a pracownik nie pożegnał się. W trakcie obsługi ekspedient rozmawiał z koleżanką z sąsiedniego stanowiska.
Po wejściu do sklepu zostałam przywita przez uśmiechniętego pracownika. Sklep był czysty i z dużą ilością estetycznie ułożonego towaru na półkach. Duży wybór świeżego pieczywa oraz warzyw i owoców. Obsługujący mnie kasjer przypomniał o pokazaniu aplikacji, wspominając, że może nabić się rabat. Po zakończeniu transakcji otrzymałam paragon i zostałam pożegnana oraz zaproszona do następnych zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.