Plichta Serwis

(4.63)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Sprawna obsługa szkody....
Sprawna obsługa szkody. Szybka organizacja wyceny, pomoc w sprzedaży, bezproblemowy kontakt celem kompletacji dokumentów potrzebnych do sprzedaży. Zawsze miła i uśmiechnięta obsługa w biurze serwisu.

Klient_bdFbZ

18.03.2024

Placówka

Wejherowo, Gdańska 13c

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio zauwazylam w...
Ostatnio zauwazylam w dowodzie rejestracyjnym samochodu, ze zbliza mi sie kolejne badanie technicze. Na dwa tygodnie przed uplywem terminu otrzymalam powiadomienie droga smsowa i zaprosze nie na kolejny przeglad. Po rozmowie telefonicznej z konsultantem zostalam umowiona na interesujacy mnie termin. W dniu serwisu o umowione godzinie czekal juz na mnie pracownik, ktory w nienagannie bialej, idealnie zaprasowanej koszuli z szerokim usmiechem powital mnie uzywajac mojego imienia. Zasugerowal, zebym usiadla, sprawnie przeprowadzil caly proces przyjecia do serwisu wspolnie obejrzelismy samochow, zostaly mi udzielone odpowiedzi na zadane pytania. Zostalam powiadomiona, ze przeglad potrwa okolo 1,5 h i w miedzy czasie zaoferowano mi kawe. Na wygodnej kanapie pograzylam sie w lekturze saczac ciepla kawe. Obsluga na bierzaco kontrolowala czystosc stolika kawowego i jego okolicy. W miedzy czasie skorzystlam z czystej toalety, a po niespelna 1,5h serwisant, ktory przyjmowal moje zlecenie poprosil mnie do swojego niurka uzywajac ponownie mojego imienia. Oddal mi wszystkie dokumenty, kluczyki poinformowal o kosztach i zapytaj jaki rodzaj zaplaty preferuje i czy rachunek bedzie na firme czy na osobe prywatna. W miedzy czasie sluchajac mimochodem interakcji pracownikow miedzy soba odnioslam wrazenie, ze sa oni grupa zgranych, relaksowanych ludzi skoncentrowanych na powierzonych im zadaniach. Calosc doswiadczenia okreslam na 5 gwiazdek, zarowno przyjazne, prokonsumenckie miejsce jak i wykwalifikowana grupe ludzi nastawionych na wysoki poziom obslugi klienta. Napewno tam wroce. Polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

06.11.2019

Placówka

Gdynia, Morska 318

Nie zgadzam się (0)
Serwis czysty i...
Serwis czysty i schludny, zostałem przywitany od razu po przekroczeniu progu salony. Doradca zajął się moją sprawą bez zbędnej zwłoki, auto zostało przyjęte do serwisu rzetelnie i profesjonalnie, samochód został poddany oględzinom w mojej obecności. Doradca dokładnie i szczegółowo wyjaśnił mi zakres, czasochłonność i koszta związane z serwisem. Czas potrzebny na odebranie samochodu spędziłem oglądając nowy samochód i konsultując możliwości kupna nowego auta, jego wyposażenia i możliwości finansowania ewentualnej transakcji. Na zakończenie Doradca szczegółowo wyjaśnił zakres wykonanych prac i wszelkie pozycje na fakturze, auto zostało mi oddane czyste w środku i na zewnątrz. Doradca nie odprowadził mnie do samochodu tylko wydał wszystkie dokumenty i przekazał kluczyki do auta zaparkowanego już na parkingu przed serwisem. Sam serwis, budynek i otoczenie oceniam bardzo pozytywnie, czysto, schludnie i dobrze opisane.

Łukasz_2314

23.08.2016

Placówka

Gdynia, Morska 318

Nie zgadzam się (0)
Dnia 10/11/2010 odebrałem...
Dnia 10/11/2010 odebrałem telefon od doradcy serwisowego serwisu Plichta. Pracownik przeprosił mnie za opóźnienie w ustaleniu terminu dokonania napraw gwarancyjnych i umówił termin odstawienia pojazdu do warsztatu oraz udostępnienia pojazdu zastępczego. Ponadto poinformował mnie o możliwości wymiany kół przed sezonem zimowym i promocyjnej cenie przechowania kół przez sezon za 1 zł. Doradca był uprzejmy.

Rafał_8

17.11.2010

Infolinia

Nie zgadzam się (2)

Plichta Serwis

Dane firmy

Gdynia

Gdynia, Morska318

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Plichta Serwis?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sprawna obsługa szkody....
Sprawna obsługa szkody. Szybka organizacja wyceny, pomoc w sprzedaży, bezproblemowy kontakt celem kompletacji dokumentów potrzebnych do sprzedaży. Zawsze miła i uśmiechnięta obsługa w biurze serwisu.