Opinie użytkownika (19)

Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4775

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
10.02.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pani obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Katarzyna_4775

01.08.2017

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
25.03.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za podzielenie się z nami opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi klienci czuli się w placówkach mBanku komfortowo. Dziękuję za uwagi dotyczące wiedzy i kompetencji pracowników. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem wiedzy. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku, spełniał najwyższe standardy. Wierzę, że dalsze korzystanie z usług mBanku będzie satysfakcjonujące. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Z pozdrowieniami Małgorzata Danowska, mBank
OK. Na...
OK. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4775

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4775

25.07.2017

Stradivarius

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4775

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4775

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4775

25.07.2017

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4775

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4775

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4775

18.07.2017

North Fish

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_4775

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4775

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4775

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4775

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_4775

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na Minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4775

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wchodzę do banku,...
Wchodzę do banku, jest nieduża kolejka. Wszyscy pracownicy zajęci są obsługą. Jeden z pracowników wstaje i z uśmiechem na ustach zaprasza mnie do biurka. Jestem zainteresowana lokatą, czuję się wyjątkowo, bo pracownik próbuje dopasować ten i inne produkty do moich potrzeb. Maja fajne oferty i zawsze z miłą chęcią wracam do tego banku.

Katarzyna_4775

21.07.2015

Credit Agricole

Placówka

Toruń, Grudziądzka

Nie zgadzam się (0)
Wchodzimy do drogerii...
Wchodzimy do drogerii i od progu słyszymy "Dzień dobry" i od razu czujemy się jak wyjątkowy klient. Po chwili "przeglądania" asortymentu, podchodzi Pracownik i pyta w czym może pomóc. Duży wybór kosmetyków, marek niespotykanych w konkurencyjnych drogeriach. W kolejce do kasy czeka się chwilę. Przy kasie stoją miłe Panie, które są zawsze uśmiechnięte. Zakupy w tym sklepie to czysta przyjemność. Polecam

Katarzyna_4775

21.07.2015

Hebe

Placówka

Toruń, Broniewskiego 90

Nie zgadzam się (0)
Uważam, że jest...
Uważam, że jest zatrudnionych mało osób do obsługi. Mimo trzech stanowisk do obsługi kasowej, zawsze czynne jest tylko jedno, przez co czas oczekiwania w kolejce jest bardzo długi. Nie każdy pracownik potrafi wystawić fakturę. Brak pracowników na terenie sklepu, aby móc o coś zapytać. Ogólnie w sklepie panuje ład wśród artykułów.

Katarzyna_4775

13.05.2015

empik

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego 15

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi