Bardzo dobrze. Czasem trzeba długo czekać aż pracownik będzie wolny ale jak już jest wolny to przeważnie jest bardzo pomocny, potrafi doradzić i sprawdzić czy dany produkt jest dostępny w innym sklepie.
Słabo. W punktach Panie robią co w ich mocy, żeby pomóc ale i tak kierują na infolinie (ServiceDesk) - a tam wszystkie zgłoszenia są zamykane bez szczegółowego zagłębienia się w problem klienta.
Bardzo dobrze. Jeżdżę zawsze na tą samą stację ze względu na przesympatyczną i pomocną obsługę. Na innych stacjach tej firmy (w innych miastach bywało różnie z obsługą)
Tak sobie. W zalezności od salonu jakość obsługi jest różna. Osoba z którą podpisywałam umowe nie wspomniała o wielu szczegółach( o których na szczęście wiedziałam z audytów w tym salonie)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.