Opinie użytkownika (20)

OK. W większości...
OK. W większości punktów obsługa uśmiechnięta i sympatyczna.

Kamila_921

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa czasem zupelnie nie potrafi doradzić. Ale Panie sympatyczne.

Kamila_921

12.12.2016

INGLOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W większości punktów obsługa uśmiechnięta i sympatyczna.

Kamila_921

12.12.2016

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W większości punktów obsługa uśmiechnięta i sympatyczna.

Kamila_921

12.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W większości punktów obsługa uśmiechnięta i sympatyczna.

Kamila_921

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. W lokalizacji...
Słabo. W lokalizacji do której chodzę jest często rotacja, pracownicy nie są chętni do współpracy (pokażą palcem i idą).zzxZ

Kamila_921

09.12.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Jeżdże...
Tak sobie. Jeżdże ze względu na asortyment nie na obsługę. Mało kiedy pracownicy wiedzą to o co pytam

Kamila_921

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa zazwyczaj...
OK. Obsługa zazwyczaj jest pomocna i sympatyczna, raczej zorientowana w wyposażeniu sklepu.

Kamila_921

09.12.2016

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Czasem...
Bardzo dobrze. Czasem trzeba długo czekać aż pracownik będzie wolny ale jak już jest wolny to przeważnie jest bardzo pomocny, potrafi doradzić i sprawdzić czy dany produkt jest dostępny w innym sklepie.

Kamila_921

09.12.2016

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa na...
Dobrze. Obsługa na infolinii czy w punkcie bardzo pomocna.

Kamila_921

09.12.2016

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Obsługa...
Bardzo źle. Obsługa nie zainteresowana klientem. Bardzo nie sympatyczna i opryskliwa.

Kamila_921

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. W punktach...
Słabo. W punktach Panie robią co w ich mocy, żeby pomóc ale i tak kierują na infolinie (ServiceDesk) - a tam wszystkie zgłoszenia są zamykane bez szczegółowego zagłębienia się w problem klienta.

Kamila_921

09.12.2016

Energa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jeżdżę...
Bardzo dobrze. Jeżdżę zawsze na tą samą stację ze względu na przesympatyczną i pomocną obsługę. Na innych stacjach tej firmy (w innych miastach bywało różnie z obsługą)

Kamila_921

09.12.2016

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W większości punktów obsługa uśmiechnięta i sympatyczna.

Kamila_921

09.12.2016

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W większości punktów obsługa uśmiechnięta i sympatyczna.

Kamila_921

09.12.2016

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W większości punktów obsługa uśmiechnięta i sympatyczna.

Kamila_921

09.12.2016

empik cafe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W większości punktów obsługa uśmiechnięta i sympatyczna.

Kamila_921

09.12.2016

Costa Coffee

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. W...
Tak sobie. W zalezności od salonu jakość obsługi jest różna. Osoba z którą podpisywałam umowe nie wspomniała o wielu szczegółach( o których na szczęście wiedziałam z audytów w tym salonie)

Kamila_921

09.12.2016

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Obsługa mało...
Słabo. Obsługa mało zainteresowana klientem.

Kamila_921

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa często jest opryskliwa i nie przyjemna.

Kamila_921

08.12.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi