Opinie użytkownika (21)

Pracownicy są uprzejmi...
Pracownicy są uprzejmi i pomocni. Obuwie w sklepie ułożone w sposób estetyczny i łatwo dostępny dla klientów. Pracownicy bardzo chętnie pomagają w dostarczeniu odpowiedniego rozmiaru obuwia, przy czym wykazują się dużą cierpliwością do klienta.

Justyna_897

16.10.2015

McArtur

Placówka

Warszawa, Pl. Czerwca 1976 6

Nie zgadzam się (0)
Zachowanie personelu bardzo...
Zachowanie personelu bardzo dobre. Szybka i sprawna obsługa.

Justyna_897

16.10.2015

H&M

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (0)
Oddaliśmy do wymiany...
Oddaliśmy do wymiany pierścionek na mniejszy rozmiar, przy czym zostaliśmy poinformowani o czasie oczekiwania do 30 dni, przy czym na ogół czas ten to ok dwóch tygodni. W naszym przypadku było to 2 i pół tygodnia. W momecie oddawania pierścionka do wymiany chciałam przymierzyć inne rozmiary, aby jak najlepiej dopassować do mojego palca. Kiedy po[prosiłam pracownicę o miarkę bądź pomoc w dobraniu rozmiaru - od niechcenia jedynie powiedziała "ten jest za duży", natomiast nie chciała zmierzyć mi palca miarką - gdyż wg niej jest to miarka do obrączek a nie pierścionków (czy obrączka nie jest pierścionkiem a miara nie powinna być uniwersalna?!). W rezultace wybrałam pierścionek, który pewnie będę chciała zmniejszyć - jednak dokonam tego u innego jubilera na własny dodatkowy koszt. W momencie odbioru perrścionka pracownica bez skrępowania mówiła o cenie za jaki zakupiony był produkt oraz ze zdziwieniem pytała dlaczego teraz wyskakuje jej inna cena - przy czym o cenach nie powinna rozmawiać przy mnie. Pracownica mogła poprosić o napisanie ceny za jaką kupił na kartce bądź uzgodnienie w sposób na tyle dyskretny, abym nie słyszała ceny nabycia pierścionka - pracownicy powinni być wyczuleni na ten element, jednak niestety nie w tym przypadku tak nie było.

Justyna_897

16.10.2015

Apart

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (0)
Za każdym razem,...
Za każdym razem, gdy odwiedzam sklep i poszukuję jakiegoś produktu - pracownicy bez problemu pomagają mi w jego odnalezieniu i nakierowaniu na odpowiednie miejsce. Jakość obsługi zdecydowanie poprawiła się przez wprowadzenie możliwości płatności kartą.

Justyna_897

16.10.2015

Biedronka

Placówka

Koszalin, Jana Pawła II 15 A

Nie zgadzam się (0)
Bistro przygotowuje rano...
Bistro przygotowuje rano kanapki (na oczach klientów wg życzenia). Na ogół kanapki są bardzo smaczne - i świeże, jednak jednego dnia trafiłam nazrobione już kanapki - niestety były nieświeże. Inne osoby, które również razem ze mną kupowały kanapki potwierdziły moje zdanie. Od tamtej pory bistro straciło klienta i nie kupuję już więcej kanapek z obawy przed tym, że trafię na nieświeże.

Justyna_897

16.10.2015

Bolero

Placówka

Warszawa, Równoległa 4a

Nie zgadzam się (0)
Brak informacji, przy...
Brak informacji, przy których kasach można zakupić bilety sprawiają, że wszyscy ustawiają się w długiej kolejce przy pierwsze kasie - myśląc, że kolejne to tylko obsługa barowa. Brak informacji ze strony pracowników, że bilety można kupić we wszystkich kasach. Wolna obsługa i długi czas oczekiwania w kolejce.

Justyna_897

16.10.2015

Multikino

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (0)
Najlepsza obsługa z...
Najlepsza obsługa z jaką kiedykolwiek, gdziekolwiek się spotkałam!!! Najbardziej ludzkie podejście pracowników! Pomimo tego, że była niedziela kilkanaście minut po 18 (makret czynny do 18) pracownicy sklepu wykazali się niesamowitą życzliwością. Kiedy po podejściu do drzwi sklepu, które pracownicy zamykali opowiedzieliśmy w skócie naszą historię. Mieliśmy jakieś 40 km do domu, przy czym zepsuł nam się samochód, urwała lina i nie mieliśmy haka holowniczego. Jedyna pasująca śruba jaką udało nam się znaleźć pośród wszystkich czynnych w niedzielę sklepów w Sochaczewie znajdowała się właśnie w markecie OBI. Jednak jak się okazało potrzebowaliśmy dwóch. Dodatkowo kiedy udało nam się wreszcie dotoczyć do marketu OBI po drugą śrubę na parkingu urwała nam się lina holownicza. Nie zdawaliśmy sobie sprawy, z upływu czasu (wcześniej spędziliśmy ok. 4 godzin na załatwianiu lawety, oczekiwaniu na kogoś kto nas scholuje do domu oraz na długich poszukiwaniach śrub mocujących linkę holowniczą). Dopiero kiedy podeszliśmy pod drzwi sklepu okazało się, że jest już po godzinach jego otwarcia. Jednak pracownicy zaczęli rozmawiać między sobą - jedna Pani powiedziała, że linkę ma w samochodzie jednak pozostawałby problem haka a z tym nie było już tak łatwo). Po chwili namysłu Pani Kierownik sklepu skontaktowała się z osobą pracującą przy kasie oraza poprosiła o powrót na kasę. Pracownicy nie mieli takiego obowiązku - byli już po godzinach pracy. Specjalnie dla nas otwarto na nowo kasę, dzięki czemu udało nam się dotrzeć o domu. PRacownicy sklepu wykazali się niesamowitą życzliwością, zrozumieniem. Jeśli jeszcze będziemy mieli możliwość odwiedzenia tego sklepu to z przyjemnością to uczynię. Polecam wszystkim sklep OBI. I jeszcze raz bardzo dziękuję pracownikom sklepu!!!

Justyna_897

16.10.2015

OBI

Placówka

Sochaczew, Wojtówka 2a

Nie zgadzam się (0)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie dosyć często robię zakupy w carrefour market. Nie robiłabym pewnie tego, gdybym nie miała go po drodze na przystanek. Obsługa w sklepie jest w większości w wieku blisko emerytalnym, co sprawia, że bardzo długo czeka się w kolejce, często trzeba zwracać uwagę na to, ile pieniędzy wydał kasjer ponieważ pracownicy mają problemy ze wzrokiem i często się mylą. Dodatkowym zniechęceniem są "pipczące" bramki antykradzieżowe, praktycznie za każdym klientem, chociaż ostatnio w tym aspekcie zauważyłam poprawę i już tak często nie pipczą. Zdażyło się również parokrotnie, że przecenione owoce, czy ważywa, ważąc na wadze nie miały nabitej ceny przecenionej, przez co jeśli nie sprawdzało się ceny łątwo można było paść ofiarą oszustwa sklepu. Raz było tak, że jedna waga nabijała właściwą cenę, natomiast druga - starą, bez przeceny. Plusem w sklepie jest świeże peczywo, wypiekane na miejscu.

Justyna_897

21.04.2012

Carrefour

Placówka

Warszawa, Powstańców Śląskich 106D

Nie zgadzam się (0)
Często odwiedzam ten...
Często odwiedzam ten lokal ze znajomymi ze względu na dobrą lokalizację i najlepszą pizzę. Jednak podczas ostatniej wizyty zauważyłam, że obsługa nie jest najlepsza. W czasie jednej wizyty pani dwukrotnie się pomyliła z zamówieniem: początkowa zapomniała o jednym zamówieniu, a następnie przyniosła zamówienie podwójne...(koleżanki zamówiły jedną porcję a obsługująca przyniosła 2, za które trzeba było zapłacić, bo nie wiedziała co z tym zrobić.) Poprzednim razem w czasie wizyty do sałatki, do której zawsze dołączone jest pieczywo - pieczywa nie dostałam, zostałam tylko poinformowana, że zabrakło im ciasta i będzie jakiś rabat, a jak przyszło do płacenia rachunku to nie chciano uwzględnić rabatu.

Justyna_897

14.07.2011

Pizzeria Country

Placówka

Biłgoraj, Dąbrowskiego

Nie zgadzam się (6)
Często odwiedzam biedronkę...
Często odwiedzam biedronkę więc zauważam zmiany jaie tam zachodzą.Otóż do tej pory kiedy wchodziło się do sklepu wyczuwało się bardzo intensywny nieprzyjemny zapach, który wydaje się być znacznie mniej wyczuwalny. Nieprzyjemny zapach natomiast wydobywa się z rur znajdujących się przy owocach i warzywach. Co gorsze produkty przechodzą tym zapchem dlatego też zaprzestałam już kupowania warzyw i owoców w tym sklepie, ponieważ obawiam się o to co wydobywa się z tych rur i czemu skierowane jest na owoce. Przechodząc do kas często muszę rezygnować z niektórych produktów które wcześniej postanowiłam zakupić ponieważ okazuje się, że nie mam wystarczającej ilości pieniędzy a niestety w sklepach sieci biedronka nie można płacić kartą co uważam za ich ogromny minus.

Justyna_897

02.02.2011

Biedronka

Placówka

Koszalin, Jana Pawła II 15 A

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się z...
Wybrałam się z koleżanką do sklepu w roli doradcy. Rozejrzałam sie dokładnie ponieważ poszukiwałyśmy dla niej czapki jednak żeby ją znaleźć trzeba zwiedzic cały sklep, gdyż są porozmieszczane na różnych końcach sklepu. Takie rozmieszczenie ubrań nie ułatwia zakupów. Tak też, aby móc porównać wybrane modele zbierała je, aby później obejrzeć wsyztskie jedna po drugiej. Obejrzawszy wszystkie dostępne czapki przeszła do ich wyboru, a kiedy wreszcie wybrała jedna z nich pojawił się problem: jak teraz odłożyć wszystkie czapki na właściwe miejsce (trzeba przyznać, że wybór czapek był duży a ceny bardzo przystępne). Nie chcąc tracić czasu wybrałyśmy się do przymierzalni (której poprzenim razem nie mogłyśmy znaleźć, ponieważ jest ulokowana w trudnym do zauważenia miejscu), a tam poprosiła ekspedjentkę o odłożenie czapek na właściwe miejsca. Oczywiście nie spotkała się z odmową dlatego mogłyśmy się wybrać do kasy. Tam została szybko i sprawnie obsłużona. Przyjęto płątność kartą, a my zadowolone z zakupu mogłyśmy iść na dalsze zakupy.

Justyna_897

28.11.2010

H&M

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (0)
Mieszkam bardzo blisko...
Mieszkam bardzo blisko sklepu dlatego jestem częstym gościem. I tak od ponad miesiąca obserwuję a w zasadzie to wyczuwam niesamowity smród przy wejściu do sklepu, tuż po przekroczeniu drzwi wejściowych, gdzie jest on najbardziej intensywny. Dziwię się, że do tej pory nic z tym nie zrobiono i nie mam pojęcia jak pracownicy mogą pracować w takich warunkach. Odstrasza to klientów. I tak na moim pprzykładzie mogę powiedzieć, że wcześniej bywałam tam średnio co drugi dzień, tak na przykłąd teraz idę tam tylko wtedy kiedy naprawdę muszę, a zakupy robie w innych sklepach do których nie jest mi po drodze ale przymnajmniej nie śmierdzi tam i nie ma się odruchów wymiotnych. Sieć sklepów biedronka wyposażona jest we wszystkie niezbędne produkty w przystępnej cenie. Personel jest dobrze zorientowany gdzie co jest i chętnie służy pomocą. Tak też jest w obserwowanej przeze mnie biedronce jednak warunki panujące w sklepie nie zachęcają do zakupów akurat w tym lokalu. Lepiej przejechac sie kilka przystanków i wybrac do innego sklepu z tej sieci supermarketów. Mam nadzieję, że wkrótce coś zrobią z tym nieprzyjemnym zapachem i znów z chęcią będe robić zakupy w tym sklepie ponieważ jak już wyżej zaznaczyłam sklep jest dobrze wyposażonym i tanim sklepem.

Justyna_897

28.11.2010

Biedronka

Placówka

Koszalin, Jana Pawła II 15 A

Nie zgadzam się (1)
Podczas zakupów w...
Podczas zakupów w Wola Parku można zgłodnieć, dlatego też dosyć często odwiedzam tam jakieś fast foody. I tak ostatnio zajrzałam do KFC. Wygląda jak wszystkie restauracje z tej sieci dlatego nietrudno to odnaleźć. Bardzo lubię tam b- smarta ze stripsami dlatego bez zastanowienia wiem co zamawiać. Niestety musiałam wyczekac trochę w kolejce ponieważ otwarte były tylko dwie kasy a wygłodniałych osób trochę sie zebrało. Na szczęście cena jest w porządku 4,99 za frytki i 2 stripsy. Dodatkowo bardzo fajna jest tam opcja picia z dolewką. Płacisz raz a pijesz ile chcesz. Jest to naprawdę opłacalne, a wiadomo, że wędrówka po sklepach pobudza nasze pragnienie. Ale tym razem zamówiłam tylko b-smarta. Kiedy przyszła moja kolej kasjerka przyjęła moje zamówienie, i zostałam szybko obłużona. Jednak Pani nie zapytała mnie czy chce do tego ketchup, ani nie dołożyła go do mojego zamówienia dlatego musiałam sie o to upomnieć, ale na szczęście nie trzeba za to płacić, gdyż jest to dodatkiem do zamówienia. Grunt, że jedzenie było smaczne i zostałam szybko obłużona i mogłam zaspokoić głód.

Justyna_897

28.11.2010

KFC

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (1)
Wybrałam się ostatnio...
Wybrałam się ostatnio ze znajomymi na kręgle do hokus pokus. Do tej pory nie grałam nigdy wcześniej dlatego też na początku rozejrzałąm się wokoło. Pan przy obsłudze szybko i bezproblemowo nas obsłużył, podał odpowiednie rozmiary obuwia. Było to we wtorek więc trafiliśmy na promocję dla studentów dlatego też cena wynajęcia toru była bardzo korzystna. 30 zł za godzinę gry to chyba nie dużo. Atmosfera miejsca super. Jednak niestety nie wszystko było takie kolorowe... Kiedy chcieliśmy coś zjeść kolega poszedł po pizzę z lokalu znajdującego się przy hokus pokus ponieważ w bardze kręgielni nie było nic do jedzenia. Co się okazało, kiedy chciał wnieść tą pizzę i położyc na stoliku prz naszym torze ochroniarz nie pozwolił na wniesienie jedzenia i trzeba było szybko zjeść pizzę przed barierkami wejścia, aby móc wrócić do gry. Przy tym ochroniarz nie był sympatyczny, oznajmiając o niemożliwości wniesienia jedzenia.

Justyna_897

28.11.2010

hokus pokus

Placówka

Warszawa, Powstańców Śląskich 126

Nie zgadzam się (0)
Sklep papierniczy -...
Sklep papierniczy - samoobsługowy - niewielki, ale jest w nim wszystko co w takim sklepie byc powinno. Ceny sa super. Poszukując pewien produkt akurat tam był najtańszy i równocześnie najfajniejszy. Sprzedawczyni bardzo dobrze zorientowana w tym co jest w sklepie i kiedy można spodziewać się brakującego produktu. Przyjaźnie nastawiona do klientów. Sklepik jest niewielki, w zasadzie to trochę cieżko sie w nim poruszac miedzy regałami ale nie przeszkadza to aż tak bardzo, żeby zniechęcało do odwiedzin sklepu. Jest w nim wiele ciekawych aktykułów, nie ma za dużo klientów co się przekłada na szybką obsługę. Sklepik oceniam na 4+

Justyna_897

28.11.2010

Zygzak

Placówka

Warszawa, Górczewska

Nie zgadzam się (0)
Dopadło mnie przeziębienie...
Dopadło mnie przeziębienie dlatego wybrałam się do apteki po kilka podstawowych leków. Jako, że miałam problemy z oddychaniem chciałam kupić hallsy. Wchodząc do apteki zauważyłam niewielką kolejkę w dodatku obsługiwały dwie sympatyczne i kompetentne panie dlatego tez nie musiałam długo czekać na obługę. Pomieszczenie apteczne było niewielkie jednak wystarczające jak na aptekę osiedlową i przyjemnie zagospodarowane. Kiedy przyszła moja kolej poprosiła panią o syrop na kaszel po czym pani zapytała czy ma to być dla dzieci czy osoby dorosłej. Dotałam syrop, który chciałam a kiedy poprosiłam jesszcze o hallsy, które zwykle bez problemu dostałam w każdej aptece okazało się, iż ta apteka akurat nie prosperuje nimi. Było to dla mnie wielkim zaskoczeniem więc podziękowałam zapłaciłam pani się uśmiechnęła i zaczęła obsługiwać następną osobę. Apteka ogólnie jest oceniana przeze mnie pozytywnie: bardzo dobrze zorientowany w asortymencie personel, przyjazne nastawienie do klientów, szybko, sprawnie jednak niestety moim zdaniem brak hallsów w asortymencie to jednak duży minus dla apteki.

Justyna_897

28.11.2010

Apteka

Placówka

Warszawa, Keniga

Nie zgadzam się (2)
Sklep jest bardzo...
Sklep jest bardzo dobrze wyposażony. Można z nim znaleźć wszystko co tylko się chce, jednak trzeba dobrze znać sklep żeby wiedzieć, gdzie szukać. Po spędzeniu wielu chcwil na poszukiwaniach produktów, odnalezieniu ciekawych promocji dotarłam do gigantycznych kolejek. Nie dość, że w kolejkach stało dużo osób to przesuwały się one bardzo powoli. Co się jednak okazało jakby mało było oczekiwania nagle przez głośniki głos jakiejś sympatycznej pani oznajmił, iż nie ma możliwości płacenia za zakupy kartą, dlatego jeżeli ktoś czekał w kolejce a nie miał przy sobie gotówki nie pozostawało nic innego jak tylko odłożyć zakupy i zrezygnować z nich całkowicie lub też wybrać się na poszukiwania bankomatów. Ogólnie zachowanie personelu było bardzo przyjazne ponieważ zachowali się profesjonalnie i powiadomili od razu klientów o czasowym braku możliwości korzystania z płatności kartą.

Justyna_897

26.11.2010

Auchan

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (1)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu zauważyłąm od razu plakat zachęcający do wzięcia udziału w "zielonej nocy" czyli nocnych promocji, co osobiście uznaję za ciekawą formę promocji. Zaczynając spacer między regałami sklepowymi zauważyłam ogromny wybór wszelkich artykułów spożywczych (i nie tylko). Ktoś kto chce zrobić duże zakupy ma naprawde wspaniałe pole do popisu. Ogólnie sklep i obsługa jest bardzo przyjazna. Nie trzeba czekać w kilometrowych kolejkach. Kasjerki/Kasjerzy (chociaż do tej pory widziałam tam tylko kasjerki) sprawnie obsługują i podchodząc z towarem od razu można wykładać towar na taśmę i być obsłużonym. Jednak nie spodobały mi się tam trzy rzeczy. Pierwszą z nich jest to, że ciężko przejechać wózkiem z zakupami z powodu ogromnego zainteresowania sklepem i dużej liczbie ludzi "zwiedzających" nowo otwarty sklep. Kolejną sprawą jest to, że sklep ma naprawdę stosunkowo niewielki parking - więcej miejsca zajmują uliczki dojazdowe niż same miejsca parkingowe, dlatego też ciężko jest znaleźć jakiekolwiek wolne miejsce. Ostatnią sprawą, która najbardziej mnie rozdrażniła było zachowanie ekspedientki na stoisku z makaronami, cukierkami oraz ciastkami. Najbardziej denerwujące w jej zachowaniu było to, że cały czas żuła gumę i nie robiła tego najwet w najmniejszym stopniu dyskretnie, oprócz tego była jakaś "nieprzytomna" po 5 razy pytała się klientów o ilość proszonego towaru co niektórych wyraźnie denerwowało, co więcej minę miała cały czas w stylu "czego Wy wszyscy ode mnie chcecie?!" więc jako jedyna w sklepie nie zachęcała do zakupów a nawet wręcz przeciwnie- zachęcała do powrotu do domu. Jednak sklep jako całość oceniam bardzo pozytywnie: towary na półkach poukładane w taki sposób, aby łątwo było wszystko znaleźć i można było się zastanowić nad różnymi markami/ smakami/ kolorami/cenami etc. Z pewnością chcąc zrobić większe zakupy z chęcią wybrałabym się do tego sklepu.(ale raczej piechotką żeby nie mieć problemów z parkingiem).

Justyna_897

15.11.2010

Kaufland

Placówka

Malbork, Żeromskiego 32

Nie zgadzam się (0)
Biblioteka znajduje się...
Biblioteka znajduje się w środku osiedla co jest jej niesamowitym plusem, ale niestety żeby się do niej dostać trzeba przejść sporo schodków co w szczególności dla osób schorowanych lub starszych może być niewygodne. Każdy ma do niej łatwy dostęp, bez problemu można się zapisać i wypożyczyć książki lub filmy, a także skorzystać i internetu. Panie bibliotekarki chętnie służą pomocą, doradzają. Bez problemu można również dostać w tej bibliotece to czego się szuka ;) Jeśli książka jest za kaucją to niestety te kaucje są zbyt wygórowane prawdobodobnie jest to równowartość książki co nie zawsze jest możliwe do pokrycia jeśli nie spodziewamy się że potrzebne będą pieniądze... w końcu wybieramy się do biblioteki a nie do księgarni.

Justyna_897

10.11.2010

biblioteka publiczna w Warszawie

Placówka

Warszawa, Keniga

Nie zgadzam się (0)
Jeśli chodzi o...
Jeśli chodzi o personel to nie mam zastrzeżeń, w razie problemu z odnalezieniem towaru bądź ceny chętnie udzielają pomocy, podczas obsługi kas kasjerka uśmiecha się zawsze mówi "dzień dobry", "dziękuję", "zapraszam ponownie". Nie ma problemu ze słynnym "będzie bez grosza" co często spotykałam w innych sklepach badź też po prostu w innych miejscowościach. Produkty na pułkach zawsze są dostępne. Mankamentem lokalu biedronki przy ulicy Warszawskiej jest to że jak tylko wchodzi się do środka- od razu chce się stamtąd wyjść z powodu niesamowitego smrodu jaki unosi się zaraz przy wejściu. Chciałabym zaznaczyć iż odór ten utrzymuje się już około 2-óch tygodni i widocznie personel nie stara się z tym nic zrobić bo nie zmieniło się nic na lepsze niestety... Kolejna niefajna sprawa to długie kolejki ale na to niestety nic nikt nie poradzi ponieważ i tak wszystkie kasy zwykle są otwarte.

Justyna_897

10.11.2010

Biedronka

Placówka

Koszalin, Jana Pawła II 15 A

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi