Opinia użytkownika: Justyna_897
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Oddaliśmy do wymiany pierścionek na mniejszy rozmiar, przy czym zostaliśmy poinformowani o czasie oczekiwania do 30 dni, przy czym na ogół czas ten to ok dwóch tygodni. W naszym przypadku było to 2 i pół tygodnia. W momecie oddawania pierścionka do wymiany chciałam przymierzyć inne rozmiary, aby jak najlepiej dopassować do mojego palca. Kiedy po[prosiłam pracownicę o miarkę bądź pomoc w dobraniu rozmiaru - od niechcenia jedynie powiedziała "ten jest za duży", natomiast nie chciała zmierzyć mi palca miarką - gdyż wg niej jest to miarka do obrączek a nie pierścionków (czy obrączka nie jest pierścionkiem a miara nie powinna być uniwersalna?!). W rezultace wybrałam pierścionek, który pewnie będę chciała zmniejszyć - jednak dokonam tego u innego jubilera na własny dodatkowy koszt. W momencie odbioru perrścionka pracownica bez skrępowania mówiła o cenie za jaki zakupiony był produkt oraz ze zdziwieniem pytała dlaczego teraz wyskakuje jej inna cena - przy czym o cenach nie powinna rozmawiać przy mnie. Pracownica mogła poprosić o napisanie ceny za jaką kupił na kartce bądź uzgodnienie w sposób na tyle dyskretny, abym nie słyszała ceny nabycia pierścionka - pracownicy powinni być wyczuleni na ten element, jednak niestety nie w tym przypadku tak nie było.