Opinia użytkownika: Justyna_897
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Wybrałam się z koleżanką do sklepu w roli doradcy. Rozejrzałam sie dokładnie ponieważ poszukiwałyśmy dla niej czapki jednak żeby ją znaleźć trzeba zwiedzic cały sklep, gdyż są porozmieszczane na różnych końcach sklepu. Takie rozmieszczenie ubrań nie ułatwia zakupów. Tak też, aby móc porównać wybrane modele zbierała je, aby później obejrzeć wsyztskie jedna po drugiej. Obejrzawszy wszystkie dostępne czapki przeszła do ich wyboru, a kiedy wreszcie wybrała jedna z nich pojawił się problem: jak teraz odłożyć wszystkie czapki na właściwe miejsce (trzeba przyznać, że wybór czapek był duży a ceny bardzo przystępne). Nie chcąc tracić czasu wybrałyśmy się do przymierzalni (której poprzenim razem nie mogłyśmy znaleźć, ponieważ jest ulokowana w trudnym do zauważenia miejscu), a tam poprosiła ekspedjentkę o odłożenie czapek na właściwe miejsca. Oczywiście nie spotkała się z odmową dlatego mogłyśmy się wybrać do kasy. Tam została szybko i sprawnie obsłużona. Przyjęto płątność kartą, a my zadowolone z zakupu mogłyśmy iść na dalsze zakupy.