Bolero

(3.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Bistro przygotowuje rano...
Bistro przygotowuje rano kanapki (na oczach klientów wg życzenia). Na ogół kanapki są bardzo smaczne - i świeże, jednak jednego dnia trafiłam nazrobione już kanapki - niestety były nieświeże. Inne osoby, które również razem ze mną kupowały kanapki potwierdziły moje zdanie. Od tamtej pory bistro straciło klienta i nie kupuję już więcej kanapek z obawy przed tym, że trafię na nieświeże.

Justyna_897

16.10.2015

Placówka

Warszawa, Równoległa 4a

Nie zgadzam się (0)
Wystrój baru oceniam...
Wystrój baru oceniam jako miły i schludny, a nawet estetyczny. Jedzenie smaczne, a ceny wyjątkowo korzystne. Za sałatkę grecką, porcję ruskich pierogów, buraczki zasmażane oraz herbatę zapłaciłem 12,50 zł, więc wydaje mi się że bardzo tanio. Pierogi były znakomite. Czystość lokalu i obsługa w normie. Nie posiadam jakiś zastrzeżeń negatywnych.

zarejestrowany-uzytkownik

13.06.2012

Placówka

Rzeszów, Kreczmara

Nie zgadzam się (0)
Jedzenie na dobrym...
Jedzenie na dobrym poziomie barowym. Ale jest kilka wpadek. Pierogi faktycznie wygladają jakby były lepione przez dwie różne ekipy. Jedne smaczne, delikatne ciasto. Drugie z innej bajki, twarde grube. Moim zdaniem fasolka po bretońsku zbyt słona. Ale to już jest klasyka w barach i knajpach. Kucharz musi mieć pojęcie, że jak jest tam kiełbasa i inne rzeczy już zawierające sól, to nie wali dodatkowo soli albo jakiejś przyprawy. Reszta w miarę przyzwoita, np. kasza z gulaszem wołowym. Zupa: grochowa, ogórkowa - dobre. Obsługa znaczy się kelnerki na poziomie . Przyzwoicie ubrane i przyzwoicie zachowujące się. Wiedzą co jest co a nie jak czasami co to jest ? yhhhhhh nie wiem

zarejestrowany-uzytkownik

30.06.2011

Placówka

Rzeszów, Adama

Nie zgadzam się (0)

Bolero

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bolero?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bistro przygotowuje rano...
Bistro przygotowuje rano kanapki (na oczach klientów wg życzenia). Na ogół kanapki są bardzo smaczne - i świeże, jednak jednego dnia trafiłam nazrobione już kanapki - niestety były nieświeże. Inne osoby, które również razem ze mną kupowały kanapki potwierdziły moje zdanie. Od tamtej pory bistro straciło klienta i nie kupuję już więcej kanapek z obawy przed tym, że trafię na nieświeże.