Listy opłacalnie, ale jeśli chodzi o paczki, szczególnie wielkogabarytowe, Poczta Polska jest firmą niekonkurencyjną, gdyż jest droga, a czas dostawy jest przerażająco długi.
W sklepie panuje ogólny porządek, rzeczy są odwieszone na wieszaki, nic nie leży na ziemi. Ceny na produktach są jasne i czytelne, choć na wieszaku z napisem od 10.99 nie znalazłam nic w tej cenie, a rzeczy zaczynały się od 30 zł. Pracownicy bardzo sympatyczni, pomocni i rzetelni. Pani w kasie bardzo sprawnie prowadzi obsługę więc kolejek nie ma.
Panowie pracujący w punkcie zawsze chętnie odpowiedzą na pytania, doradzą. Nie mam żadnych wątpliwości że są wykwalifikowani i wiedzą o czym mówią. Obsługa kredytowa również na najwyższym poziomie.
Zatowarowanie w sklepie na bardzo wysokim poziomie, a jeżeli czegoś nie ma obsługa obiecuje szybkie sprowadzenie sprzętu do punktu.
Obsługa w punkcie na najwyższym poziomie. Pani konsultantka (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) jest przesympatyczna i z wielkim entuzjazmem przedstawia ofertę. Zawsze odpowiada na pytania wyczerpująco i jasno. Po przedstawionej ofercie nie ma się żadnych wątpliwości co do decyzji. Ogólna atmosfera w banku przyjazna dla klienta, a i oferta korzystna szczególnie dla młodych, niedoświadczonych klientów.
Na specjalną uwagę w tym punkcie zasługuje stoisko mięsne.
W Dino zawsze jest świeże i atrakcyjnie wyglądające mięso. Pani pracująca na stoisku zawsze przesympatyczna.
Warzywa i owoce również mają atrakcyjne ceny i są świeże. Kolejki w kasach są, ale idzie w miarę sprawnie.
Poza kolejkami, nie ma nic do zarzucenia. Towar promocyjny zawsze na miejscu. Obsługa bardzo chętnie pomoże. Zdarza się, że palety z towarem są pozostawione ofoliowane na sali sprzedażowej, nie mniej jednak nie przeszkadzają one w ergonomicznej realizacji zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.