Opinie użytkownika (25)

Pracownicy wyczerpująco i...
Pracownicy wyczerpująco i uprzejmie odpowiadają na pytania. Obsługa szybka, miła, profesjonalna.

Jolanta_628

07.09.2017

Bank Millennium

Placówka

Białystok, Boh. Monte Cassino

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

01.08.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Modna odzież....
Rewelacyjnie. Modna odzież. Częste i atrakcyjne promocje. Łatwe zwroty. Miła i dobrze zorganizowana obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

25.07.2017

monnari

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Modna odzież...
Rewelacyjnie. Modna odzież zadowalającej jakości. Szybka i miła obsługa. Trochę za mało przestrzeni w przymierzalniach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Jakość obuwia...
Super. Jakość obuwia bardzo dobra. Modne wzornictwo. Szybka wysyłka. Trochę zawiły darmowy zwrot. Personel w sklepach stacjonarnych nie zawsze wystarczająco orientuje się w procedurze zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

25.07.2017

RYŁKO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Szybka wysyłka....
Rewelacyjnie. Szybka wysyłka. Łatwe i darmowe zwroty. Organizacja obsługi na wysokim poziomie. Dobry kontakt z pracownikami. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

25.07.2017

eobuwie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakość butów...
Rewelacyjnie. Jakość butów wysoka. Szybka wysyłka. Organizacja obsługi bardzo dobra. Dobry kontakt z pracownikami. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

25.07.2017

Gino Rossi

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Miła i...
Rewelacyjnie. Miła i sprawna obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa sprawna....
Rewelacyjnie. Obsługa sprawna. Pracownicy bardzo uprzejmi. Duży wybór artykułów spożywczych i akcesoriów samochodowych. Toalety czyściutkie, mają nawet uchwyty na kask. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa błyskawiczna. Paliwo bardzo tanie, ale dobre. Stacja sprzedaje tylko paliwo. Można płacić gotówką i kartą nie wysiadając z samochodu, co skraca czas obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

13.06.2017

CEFARM24.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

13.06.2017

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_628

05.05.2017

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi