Opinie użytkownika (45)

Rewelacyjnie. Jestem klientem...
Rewelacyjnie. Jestem klientem ING Banku. Jakość obsługi jest zapewniona na najwyższym poziomie. Pracownicy nawet na najtrudniejsze pytania starają się udzielić wyczerpującej odpowiedzi. Wysoka kultura osobista zatrudnianych osób dobrze kreuje wizerunek firmy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3161

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo lubię odwiedzać sklepy Stradivarius. Personel dba o odpowiednią ekspozycję. Zawsze do dyspozycji jest pracownik nieopodal przymierzalni, który służy pomocą w razie konieczności wymiany rozmiaru. Jako zaletę oceniam zapach który unosi się w sklepie i jest znakiem rozpoznawczym sklepów tej marki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3161

25.07.2017

Stradivarius

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa przebiega...
Super. Obsługa przebiega sprawnie, personel jest miły oraz służy pomocą. Uważam jednak, iż jakość oferowanych produktów nie jest adekwatna do ceny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3161

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy sklepu...
Rewelacyjnie. Pracownicy sklepu są bardzo dobrze przygotowani merytorycznie. Posiadają wysoką wiedzę na temat oferowanych produktów. Po wejściu do sklepu ma się wrażenie, że zyskuje się opiekuna który zadba aby klient był zadowolony z przebiegu zakupów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3161

25.07.2017

ECCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Sklepy CCC...
Dobrze. Sklepy CCC przyciągają klientów szeroką gamą produktów, lecz część oferowanego towaru jest bardzo niskiej jakości. Nie jestem zadowolona z konieczności samoobsługi... po wybraniu kilku modeli oraz przymierzeniu samodzielnie musiałam odkładać je na miejsca, gdyż żaden z pracowników nie zaproponował obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3161

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakość obsługi...
Rewelacyjnie. Jakość obsługi na wysokim poziomie, zbyt długi czas oczekiwania lub jakiekolwiek niedociągnięcia zostają automatycznie wynagradzane klientom poprzez dodatkowe bony. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3161

18.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Często...
Bardzo dobrze. Często odwiedzam te restaurację, niestety towarzyszy mi odczucie, iż pogorszyła się jakość organizacji pracy personelu. Spotykam się również z brakiem dbałości o czystość na stolikach oraz wokół nich. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3161

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zaletą jest...
Rewelacyjnie. Zaletą jest szeroka gama produktów spożywczych które można zjeść na miejscu na ciepło. Dodatkowo zawsze dyżuruje pracownik , który podchodzi w celu zatankowania naszego pojazdu, podnosi to prestiż danej firmy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3161

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Stacje są...
Rewelacyjnie. Stacje są bardzo zadbane, za zaletę uważam logo, które zachęca do wspierania rodzimego obszaru gospodarki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3161

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy są...
Rewelacyjnie. Pracownicy są bardzo mili, natomiast standardy wizualne stacji mocna odbiegają od stacji konkurencyjnych. Odnosi się wrażenie, że jest to mało prestiżowe miejsce w swojej dziedzinie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3161

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Trudności...
Tak sobie. Trudności z nawiązaniem kontaktu telefonicznego

Joanna_3161

12.12.2016

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Joanna_3161

12.12.2016

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Joanna_3161

12.12.2016

Sephora

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Joanna_3161

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Joanna_3161

12.12.2016

INGLOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Joanna_3161

12.12.2016

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Joanna_3161

12.12.2016

Drogerie Natura

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Joanna_3161

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Joanna_3161

12.12.2016

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Joanna_3161

12.12.2016

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi