Rewelacyjnie. Jestem klientem ING Banku. Jakość obsługi jest zapewniona na najwyższym poziomie. Pracownicy nawet na najtrudniejsze pytania starają się udzielić wyczerpującej odpowiedzi. Wysoka kultura osobista zatrudnianych osób dobrze kreuje wizerunek firmy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Bardzo lubię odwiedzać sklepy Stradivarius. Personel dba o odpowiednią ekspozycję. Zawsze do dyspozycji jest pracownik nieopodal przymierzalni, który służy pomocą w razie konieczności wymiany rozmiaru. Jako zaletę oceniam zapach który unosi się w sklepie i jest znakiem rozpoznawczym sklepów tej marki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Obsługa przebiega sprawnie, personel jest miły oraz służy pomocą. Uważam jednak, iż jakość oferowanych produktów nie jest adekwatna do ceny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Pracownicy sklepu są bardzo dobrze przygotowani merytorycznie. Posiadają wysoką wiedzę na temat oferowanych produktów. Po wejściu do sklepu ma się wrażenie, że zyskuje się opiekuna który zadba aby klient był zadowolony z przebiegu zakupów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Sklepy CCC przyciągają klientów szeroką gamą produktów, lecz część oferowanego towaru jest bardzo niskiej jakości. Nie jestem zadowolona z konieczności samoobsługi... po wybraniu kilku modeli oraz przymierzeniu samodzielnie musiałam odkładać je na miejsca, gdyż żaden z pracowników nie zaproponował obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Jakość obsługi na wysokim poziomie, zbyt długi czas oczekiwania lub jakiekolwiek niedociągnięcia zostają automatycznie wynagradzane klientom poprzez dodatkowe bony. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Często odwiedzam te restaurację, niestety towarzyszy mi odczucie, iż pogorszyła się jakość organizacji pracy personelu. Spotykam się również z brakiem dbałości o czystość na stolikach oraz wokół nich. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Zaletą jest szeroka gama produktów spożywczych które można zjeść na miejscu na ciepło. Dodatkowo zawsze dyżuruje pracownik , który podchodzi w celu zatankowania naszego pojazdu, podnosi to prestiż danej firmy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Stacje są bardzo zadbane, za zaletę uważam logo, które zachęca do wspierania rodzimego obszaru gospodarki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Pracownicy są bardzo mili, natomiast standardy wizualne stacji mocna odbiegają od stacji konkurencyjnych. Odnosi się wrażenie, że jest to mało prestiżowe miejsce w swojej dziedzinie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.