Opinie użytkownika (20)

Świetnie.
Świetnie.

Janina_32

27.12.2017

RUCH S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Janina_32

27.12.2017

merlin.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Janina_32

27.12.2017

Kolporter

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Janina_32

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Jakość obsługi...
OK. Jakość obsługi dobra, natomiast problem pojawia się gdy dzwonią z obsługi klienta i namawiają prawie, że na siłę na wzięcie dodatkowego sprzętu lub dodatkowej obsługi np internet.

Janina_32

22.12.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Janina_32

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Firma całkiem...
Świetnie. Firma całkiem dobrze obsługująca klientów, nieliczne problemy. Słabe warunki dla klientów, którzy chcą przedłużyć umowę.

Janina_32

22.12.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Janina_32

22.12.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Janina_32

22.12.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Janina_32

21.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Janina_32

21.12.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Janina_32

21.12.2017

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Janina_32

21.12.2017

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Janina_32

21.12.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Janina_32

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Janina_32

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Doradca klienta, ubrany...
Doradca klienta, ubrany w garnitur powitał mnie uprzejmym uśmiechem i słowami "Dzień dobry, w czym mogę pomóc". Udzielił mi wyczerpującej odpowiedzi na temat pożyczki. Przez cały czas utrzymywał kontakt wzrokowy i przyjazny wyraz twarzy. Na kartce papieru zapisał mi jakie powinnam przynieść dokumenty. Żegnając się ze mną podał mi wizytówkę i zapewnił, ze w razie gdyby coś było nie jasne chętnie służy mi pomocą telefoniczną.Na sali przyjęć panowała przyjazna dla klienta atmosfera. Miejsca do rozmów z doradcami usytuowane są w taki sposób, żeby klienci nie słyszeli się wzajemnie.Zarówno na sali, jak i w bezpośrednim otoczeniu banku panował porządek. Przy stolikach umieszczone były ulotki reklamowe.

Janina_32

03.04.2012

Pekao SA

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Weszłam do budynku...
Weszłam do budynku hotelu. Recepcjonistka powitała mnie słowami "Dzień dobry, w czym mogę pomóc". Była ubrana schludnie, włosy długie, rozpuszczone, czarne, zadbane. W czasie rozmowy zachowała kontakt wzrokowy i pogodną twarz. Wyjaśniła mi zasady pobytu w hotelu. Na moją prośbę zobowiązała się do zabezpieczenia gorącej wody do zaparzenia kawy w pokoju. Podając klucze do pokoju zapewniła, że chętnie służy mi pomocą, jeśli takiej będę potrzebowała. W czasie pobytu w hotelu czułam się swobodnie, jak we własnym mieszkaniu. Obsługa wykonywała swoje obowiązki w taki sposób, żeby nie przeszkadzać gościom.

Janina_32

15.11.2011

Hotel Gromada

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Doradcy klienta noszą...
Doradcy klienta noszą firmowe ubrania, identyfikatory są umieszczone w widocznym miejscu, w sposób czytelny dla klienta. Doradcy używają słów powitania, okazują klientowi zainteresowanie. Doradca, który sam nie umie rozwiązać problemu klienta prosi o pomoc drugiego doradcę. Informacji udzielą w sposób zrozumiały dla klienta. Hala ze stanowiskami do obsługi klientów indywidualnych czysta, otoczenie kas i wejścia do banku także. Reklamy produktów banku wyłożone w formie ulotek w widocznym miejscu, łatwo dostępnym dla klienta. Mankamentem jest niewystarczająca ilość doradców, co powoduje tworzenie się kolejek.

Janina_32

17.07.2011
Nie zgadzam się (1)
Jest to mały...
Jest to mały sklep osiedlowy. Klient obsługiwany jest bez zbędnego oczekiwania. Personel uśmiechnięty. Udziela dokładnych informacji, w tym na temat dostępności towaru, którego w danym momencie brakuje. Okazuje klientowi zainteresowanie. Używa słów powitania. Towar wyeksponowany wyraźnie, czytelnie dla klienta. W sklepie jest czysto. Atmosfera zachęca do dokonywania zakupów.

Janina_32

17.07.2011

Nasz Sklep

Placówka

Przemyśl, Grottgera

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi