OK. Jakość obsługi dobra, natomiast problem pojawia się gdy dzwonią z obsługi klienta i namawiają prawie, że na siłę na wzięcie dodatkowego sprzętu lub dodatkowej obsługi np internet.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Doradca klienta, ubrany w garnitur powitał mnie uprzejmym uśmiechem i słowami "Dzień dobry, w czym mogę pomóc". Udzielił mi wyczerpującej odpowiedzi na temat pożyczki. Przez cały czas utrzymywał kontakt wzrokowy i przyjazny wyraz twarzy. Na kartce papieru zapisał mi jakie powinnam przynieść dokumenty. Żegnając się ze mną podał mi wizytówkę i zapewnił, ze w razie gdyby coś było nie jasne chętnie służy mi pomocą telefoniczną.Na sali przyjęć panowała przyjazna dla klienta atmosfera. Miejsca do rozmów z doradcami usytuowane są w taki sposób, żeby klienci nie słyszeli się wzajemnie.Zarówno na sali, jak i w bezpośrednim otoczeniu banku panował porządek. Przy stolikach umieszczone były ulotki reklamowe.
Weszłam do budynku hotelu. Recepcjonistka powitała mnie słowami "Dzień dobry, w czym mogę pomóc". Była ubrana schludnie, włosy długie, rozpuszczone, czarne, zadbane. W czasie rozmowy zachowała kontakt wzrokowy i pogodną twarz. Wyjaśniła mi zasady pobytu w hotelu. Na moją prośbę zobowiązała się do zabezpieczenia gorącej wody do zaparzenia kawy w pokoju. Podając klucze do pokoju zapewniła, że chętnie służy mi pomocą, jeśli takiej będę potrzebowała. W czasie pobytu w hotelu czułam się swobodnie, jak we własnym mieszkaniu. Obsługa wykonywała swoje obowiązki w taki sposób, żeby nie przeszkadzać gościom.
Doradcy klienta noszą firmowe ubrania, identyfikatory są umieszczone w widocznym miejscu, w sposób czytelny dla klienta. Doradcy używają słów powitania, okazują klientowi zainteresowanie. Doradca, który sam nie umie rozwiązać problemu klienta prosi o pomoc drugiego doradcę. Informacji udzielą w sposób zrozumiały dla klienta. Hala ze stanowiskami do obsługi klientów indywidualnych czysta, otoczenie kas i wejścia do banku także. Reklamy produktów banku wyłożone w formie ulotek w widocznym miejscu, łatwo dostępnym dla klienta. Mankamentem jest niewystarczająca ilość doradców, co powoduje tworzenie się kolejek.
Jest to mały sklep osiedlowy. Klient obsługiwany jest bez zbędnego oczekiwania. Personel uśmiechnięty. Udziela dokładnych informacji, w tym na temat dostępności towaru, którego w danym momencie brakuje. Okazuje klientowi zainteresowanie. Używa słów powitania. Towar wyeksponowany wyraźnie, czytelnie dla klienta. W sklepie jest czysto. Atmosfera zachęca do dokonywania zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.