W trwającym konkursie Pedigree za zebranie 10 pkt które są drukowane na opakowaniach produktów firmy klient może wymienić na smycz dla swojego pupila, Na stronie internetowej firmy znajduje się lista punktów Kolportera gdzie możne wymienić punktu na nagrodę, Jakie było moje zdziwienia gdy w całej Bydgoszczy nie było nawet jednej sztuki !!! Ogłaszają Wielki konkurs w mediach a gdy klient sie skusi na zakup kilku produktów licząc na fajną smycz to sie okazuje że nigdzie nie ma, Wysłałem pocztą na adres firmy ( taka opcja również wchodzi w grę ) zebrane punkty oczekując na przesyłkę, Pewnie jest to umyślne działanie gdyż zamiast punktów trzeba było umiescic wszystkie dane klienta
Dopiero otrzymałem informację z ZUS-u o wypłacie zasiłku chorobowego za okres styczeń, a jest juz kwiecień, ZUS strasznie przeciągał wypłatę twierdząc że nie mają druku Z-3 a gdy już go mieli to twierdzili że zaginęły im dokumenty gdy prowadziłem 5 lat temu działalnośc gospodarczą, Gdy powiedziałem że mam je w domu i mogę zaraz podjechać to pani kilkakrotnie sie upewniała czy aby napewno mam ,gdy potwierdziłem to dzien pózniej zadzwoniła do mnie i stwierdziła ze sie znalazły brakujące papiery i że 9 kwietnia zostaną przelane pieniądze na konto,Zobaczymy w poniedziałek czy się znajdą :-)
Chciałem się poskarżyć na firmę InPost która miała mi dostarczyć przesyłkę, Od momentu wysłania z Legnicy minęły 4 dni zanim paczka dojechała do Bydgoszczy, Jakie było moje zdziwienie gdy po powrocie z pracy zobaczyłem awizo w skorzynce że był kurier o godz 13,00 i nikogo nie zastał,"Normalni" ludzie o tej godzinie są w pracy a nie w domu,Otrzymuję przesyłki z innych firm kurierskich i zawsze wcześniej dzwonili pytając o której bedzie ktoś w domu a firma InPost tego nie robi,Stwierdzili że oni nie dzwonią i nie dostarczają poraz drugi,a przesyłkę można odebrać w przeciągu 2 miesięcy w siedzibie firmy, Zachowują się jak monopoliści !!!
Jestem zaocznym studentem owej szkoły i czesne mam rozłożone na dwie raty czyli płacę raz na semestr, Gdy z powodu utraty pracy chciałem złożyć wniosek o częściowe umorzenie czesnego to w dziekanacie usłyszałem,że jest to szkoła prywatna i nie mowy o umorzeniu,mimo że na uczelni są dostępne wnioski o umorzeniu!!! Zgodzili się na rozłożenie na raty lecz gdy sie nie ma pracy to trudno nawet wygospodarować 500 zł
W tym supermarkecie są srednio o 30-40% wyższe ceny w stosunku do Carrefoura który znajduje się na tym samym osiedlu, Wiele osób mieszkając w pobliżu nie ma wyjście wiec są zmuszeni do zakupów w/w sklepie przepłacając, Czy jest to świadome podejście kierownictwa tej sieci sklepów??? Dodam że różnice w cenie są bardziej widoczne na towarach które są w danej chwili w promocji
pojechalismy z firmy na konferencje do Villa Park w Głęboczku.Wczesniej bylismy w ubiegłym roku i było super.miła obsługa i w ogóle.Lecz teraz gdy pojechalismy to masakra.napewno juz tam wiecej nie pojedziemy.Klimat fajny,cisza,ale obsługa klienta w recepcji to jest bardzo nie miła.opryskliwie odpowiadają. zachowuja sie tak jakby pracowali za kare
nie miła obsługa personelu.ochroniarz czy raczej facet podajacy sie za owego pracownika sledzi ludzi robiacych zakupy.Klient czuje sie jak obserwowany złodziej. arogancki wobec dzieci którzy wchodza do sklepu bez opieki dorosłych traktujac ich jak załodzieji.pyta po co tutaj przyszedłes? nie traktuje sie w ten sposób klientów
Bardzo szybko obsługują klientów mimo pełnych wózków przy kasie.Kasa miła do 15 artykułów która skraca czas oczekiwania dla osób robiących małe zakupy,no i liczne promocje ogłaszane przez mikrofon,na kazdym dziale . Obnizki dochodzące do nawet 50%. Owa obnizka "wchodzi" na konto skarbonki-czyli defakto pieniądze pozostaną w sklepie :-)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.