CUK Ubezpieczenia

(2.92)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (59 z 61)

Niestety napotkała mnie...
Niestety napotkała mnie bardzo nieprzyjemna sytuacja związana z tą placówką. Panie wprowadziły mnie w błąd. Przy pierwszej próbie skorzystania z oferty ubezpieczenia miała miejsce awaria systemu. W związku z tym otrzymałam bardzo wąska ofertę zaledwie dwóch ubezpieczeń OC. Posiadałam polisę krótkoterminowa tkz. 30-dniową. Pani nie do końca wiedziała co w tej sytuacji zrobić. Twierdziła, że polisa przestała być ważna w momencie przerejestrowania auta. Wyprowadziłam ja z błędu. Polisa była na numer VIN a nie na numer rejestracyjny. Nie skorzystałam z oferty. Kolejną ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego (wygenerowaną po kilku dniach z powodu "awarii") otrzymał mój partner. Inna Pani w tym samym punkcie poinformowała go, że jeżeli w dniu dzisiejszym nie wykupi polisy to otrzyma karę z UFG. Niestety nie była to prawda, ponieważ nadal obowiązywała nas polisa 30-dniowa. Partner po podpisaniu umowy skonsultował sprawę ze mną i jeszcze jedna ubezpieczalnią. Okazało się, że wprowadzili go w błąd. Udałam się z nim do punktu celem wyjaśnienia. Niestety pani w okienku nie potrafiła się wytłumaczyć, a przede wszystkim podać podstawy prawnej z jakiego tytułu otrzymamy karę. Po naszej dyskusji i udowodnieniu, że krótkoterminowa polisa jest aktualna, konsultantka była zmieszana i zaproponowała, że anuluje naszą polisę. Zniszczyła dokumenty i kazała nam odejść. Po dwóch dniach zadzwonił do nas kierownik placówki z informacją, że jednak polisy nie udało się anulować, ponieważ nie mieliśmy podstawy do anulacji. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd i naciągnięci na ubezpieczenie (chcieliśmy jedynie otrzymać ofertę). Po konsultacji z inną placówka okazało się że dostępna była dla nas inna korzystniejsza oferta. Tak więc dzięki CUK w Inowrocławiu w Galerii Solnej straciliśmy 2 razy. -mamy obecnie zdublowane ubezpieczenia i do tego zostaliśmy zmuszeni do wybrania niekorzystnej dla nas oferty. Nie polecam.

Wesoła Chmurka

01.06.2023

Placówka

Inowrocław, Wojska Polskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

MikołajWeterl

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie jest tak...
Nie jest tak źle. Nie można się wszystkiego czepiać.

Szczęsny

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czegoś tu brakuje....
Czegoś tu brakuje. Niby OK, ale do perfekcji daleko.

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest całkiem nieźle,...
Jest całkiem nieźle, chociaż oczywiście zawsze można coś poprawić :)

Klient_PnV1

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety nie mam...
Niestety nie mam najlepszej opinii o tej firmie. Ode mnie jedynka.

Karolina_2204

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo… Nie polecam...
Słabo… Nie polecam niestety.

Klient_U2cD

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Średnio. Bywa lepiej,...
Średnio. Bywa lepiej, bywa gorzej.

Urbex_Diagnosis

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest OK, mogę...
Jest OK, mogę polecić chociaż oczywiście czasem zdarzają się błędy.

Klient_vrSd

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bywało lepiej. Obsługa...
Bywało lepiej. Obsługa mocno się pogorszyła.

Piotr_1169

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra firma,...
Bardzo dobra firma, często korzystam. Polecam!

Jacek_711

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo polecam! Najlepszy...
Bardzo polecam! Najlepszy ubezpieczyciel!

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Klient_WlrZ

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

Klient_bIPC

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Klient_HJM1s

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Całkiem dobrze
Całkiem dobrze

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super firma!
Super firma!

Klient_iixSE

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Całkiem dobrze
Całkiem dobrze

Marta_86pl

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Całkiem dobrze
Całkiem dobrze

Megan_1

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Średnio
Średnio

Klient_SOiKF

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

CUK Ubezpieczenia

Dane firmy

Toruń

Toruń, ul. Grudziądzka 107

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż CUK Ubezpieczenia?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Niestety napotkała mnie...
Niestety napotkała mnie bardzo nieprzyjemna sytuacja związana z tą placówką. Panie wprowadziły mnie w błąd. Przy pierwszej próbie skorzystania z oferty ubezpieczenia miała miejsce awaria systemu. W związku z tym otrzymałam bardzo wąska ofertę zaledwie dwóch ubezpieczeń OC. Posiadałam polisę krótkoterminowa tkz. 30-dniową. Pani nie do końca wiedziała co w tej sytuacji zrobić. Twierdziła, że polisa przestała być ważna w momencie przerejestrowania auta. Wyprowadziłam ja z błędu. Polisa była na numer VIN a nie na numer rejestracyjny. Nie skorzystałam z oferty. Kolejną ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego (wygenerowaną po kilku dniach z powodu "awarii") otrzymał mój partner. Inna Pani w tym samym punkcie poinformowała go, że jeżeli w dniu dzisiejszym nie wykupi polisy to otrzyma karę z UFG. Niestety nie była to prawda, ponieważ nadal obowiązywała nas polisa 30-dniowa. Partner po podpisaniu umowy skonsultował sprawę ze mną i jeszcze jedna ubezpieczalnią. Okazało się, że wprowadzili go w błąd. Udałam się z nim do punktu celem wyjaśnienia. Niestety pani w okienku nie potrafiła się wytłumaczyć, a przede wszystkim podać podstawy prawnej z jakiego tytułu otrzymamy karę. Po naszej dyskusji i udowodnieniu, że krótkoterminowa polisa jest aktualna, konsultantka była zmieszana i zaproponowała, że anuluje naszą polisę. Zniszczyła dokumenty i kazała nam odejść. Po dwóch dniach zadzwonił do nas kierownik placówki z informacją, że jednak polisy nie udało się anulować, ponieważ nie mieliśmy podstawy do anulacji. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd i naciągnięci na ubezpieczenie (chcieliśmy jedynie otrzymać ofertę). Po konsultacji z inną placówka okazało się że dostępna była dla nas inna korzystniejsza oferta. Tak więc dzięki CUK w Inowrocławiu w Galerii Solnej straciliśmy 2 razy. -mamy obecnie zdublowane ubezpieczenia i do tego zostaliśmy zmuszeni do wybrania niekorzystnej dla nas oferty. Nie polecam.
Zgadzasz się?