Opinie użytkownika (15)

Od dawna jestem...
Od dawna jestem klientka tego sklepu i większą część obuwia jak i torebek mam z tej sieci. Nigdy nie miałam problemu z jakością produktu .Raczej nie reklamowałam zakupionego towaru.Ale jednak stało się ,byłam zmuszona zareklamować buty użytkowane przez mojego syna . Obuwie było noszone tylko w szkole i niestety się rozkleiło. Zatem zaniosłam produkt do reklamacji i zażądałam wymiany na nowe z uwagi na krótki okres użytkowania. Zakupione zostały pod koniec czerwca . W ciągu jednego dnia otrzymałam informacje ze buty nie zostaną wymienione bo za dużo by to kosztowało . Mimo ze wada powstała przed upływem roku to domniema się ze wada istniała w dniu zakupu i mam prawo skorzystać z rękojmi. . Dodatkowo rzeczoznawca, który wystawiał opinie nic nie ma wspólnego z tym zawodem jak tylko jest po krótkim szkoleniu i posługuje się tylko pieczątką .Jest to skandal firma ,która sama produkuje asortyment odmawia mi wydania nowych butów bo za drogo Bardzo się zawiodłam i z pewnością sklep ten schodzi z mojej listy ulubionych sklepów.

Iwona_645

23.01.2017

DEICHMANN

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (1)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z usług świadczonych przez ten portal.Wiadomo dosyć dużo reklam zaśmieca mi skrzynkę odbiorczą ale coś za coś przecież z poczty korzystam darmowo .Gdzieś i na czymś muszą zarobić skoro na mnie się nie da .Strona przejrzysta mało skomplikowana ,łatwa w obsłudze . Strona dowolnie kolorowa na życzenie wedle upodobań.Rzadko występujące problemy z zalogowaniem i obsługą strony

Iwona_645

07.08.2012

Interia.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rzadko kiedy można...
Rzadko kiedy można zaobserwować brak wiedzy pracownika działu za który odpowiada.Zazwyczaj trafiają w dziesiątkę kiedy ja jako kobieta idę po poradę oraz zakup jakiejkolwiek np.części sanitarnej bez najmniejszej wiedzy co tak naprawdę mam kupić .Lecz pracownik doskonale zdaje sobie sprawę ja mu raczej dużo nie pomogę mimo tego naprawdę udaje nam tzn pracownikowi:) odgadnąć moją zagadkę:)Nigdy nie ma chociażby najmniejszego problemu z reklamacją lub ewentualnym zwrotem.Obsługa bardzo miła.Ład i skład na sklepie i kasach

Iwona_645

07.08.2012

Castorama

Placówka

Kraków, ul.Walerego Sławka 1

Nie zgadzam się (0)
Jest to strona...
Jest to strona na której jestem zalogowana od samego rana do samego wieczora.Najprościej jednak będzie jeśli napisze ,że jestem chyba uzależniona od tej strony. Na poważnie nie wyobrażam sobie życia bez dostępu do internetu i Facebook-a .Podoba mi się to,że jestem w stałym kontakcie ze swoimi znajomymi mimo że odbywa się to w sposób wirtualny. Pełno gier z których chorobliwie korzystam. !00% zadowolenia.

Iwona_645

07.08.2012

Facebook

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Biedronka stawia na...
Biedronka stawia na innowacyjność.Jest poważnym konkurentem dla większości marketów ,hipermarketów oraz dyskontów.I słusznie się tak. dzieje gdyż ,Biedronka zasługuje na miano wyróżniającej się z tłumu.mają bogaty asortyment i stale go powiększają o nową gamę produktów firmowych i znanych marek jak i ich doskonałą kopię dla osób lubiących nie przepłacać na zakupach.Obsługa przy kasie przebiega sprawnie i szybko.

Iwona_645

07.08.2012

Biedronka

Placówka

Wadowice, Piłsudskiego 33

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza sieć telefonii...
Najgorsza sieć telefonii komórkowej .Może i spoty reklamowe są uznawane za najlepsze w kategorii reklam ale sama sieć jest beznadziejna . Może zasady na dzień dzisiejszy się zmieniły,ale i i tak mam wyrobione zdanie o tej firmie i ich usługach.Jakiś blokowanie książki telefonicznej w momencie zerowego stanu konta ŻENADA!!! Włącz i wyłącz telefon aby twój stan konta się pomniejszył o koszt rozmowy .Po prostu paranoja.

Iwona_645

07.08.2012

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pragnę bardzo ...
Pragnę bardzo serdecznie podziękować personelowi oddziału XVI pulmonologi dziecięcej w Krakowie w Prokocimiu. Za serce oddane za duszę oddaną dla tych biednych dzieciątek ,które tak licznie tam trafiają.Tyczy się to zapewne wszystkich oddziałów w szpitalu !! Ja jednak opisuje tylko ten jeden na który akurat razem z moim 9 letnim synem trafiłam. Paniom z zabiegówki jeszcze raz pragnę podziękować za otuchę za dobre miłe słowo ,za uśmiech bezcenny na twarzy za po prostu całokształt za to że są .Za to że są na właściwym miejscu:)

Iwona_645

04.08.2012
Nie zgadzam się (0)
Mimo że przesyłkę...
Mimo że przesyłkę odbierałam Centrum Handlowym Bonarka w Empiku ,to pragnę nadmienić że na uwadze mam całą sieć sklepów w Polsce.Cała sprawa była spowodowana tym iż, od dłuższego czasu razem z mężem bezskutecznie poszukiwaliśmy sposobu zakupienia albumu do kart piłkarskich Euro2012.dla naszego 9 letniego syna.Dla niego była to sprawa życia i śmierci gdyż w szkole co drugi rówieśnik posiadał bogatą kolekcje kart.jednak mało kto posiadał album ,a to było coś tak zwany szpan w szkole .problem w tym że nakład albumów był bardzo mały w porównaniu do potrzeb.W całym Krakowie nigdzie go nie można było dostać!Ale ktoś życzliwy uraczył mnie informacją ,że być może to czego szukam dostane właśnie w Empiku.Odwiedziłam najbliższy punkt a tam okazało sie że już od dawna nie posiadają albumów .w szybkim tempie się sprzedały .jednak pani z kas zaproponowała że zerknie w komputer i zorientuje się czy mają ten album jakieś placówce .Okazało się że jest jedna jedyna sztuka W Legnicy dokładnie nie pamiętam ,wiem jednak ,że z Krakowa jazda była nie opłacalna po sam album.Centrala empik-u wyraziła zgodę na scesje pomiędzy jednym sklepem a drugim.( raczej nie robią takich rzeczy) Jednak dla swoich klientów wyjdą na przeciw by tylko klient wyszedł zadowolony i wrócił nie sam lecz z paroma innymi klientami.Dnia następnego odebrałam przesyłkę w najbliższej mojego miejsca zamieszkania placówce .A widok syna na sam album bezcenny:)Dziękuję bardzo życzliwym pracownikom Empik-u

Iwona_645

02.08.2012

empik

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Oferty wypuszczane na...
Oferty wypuszczane na rynek przez sieć Play są korzystne dla klienta .Obsługa jest w miarę kompetentna oprócz jednorazowego złego przypadku, który jestem skłonna przemilczeć dla dobra sprawy . Lecz nie pozostawię suchej nitki na zasięgu,po prostu "RĘCE OPADAJĄ". W mieszkaniu, w centrum miasta rzadko kiedy mam zasięg który nie pozwala mi na swobodne przeprowadzanie rozmowy telefonicznej .

Iwona_645

02.08.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
28.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Iwono, dziękujemy za Pani opinię na temat funkcjonowania naszej sieci. Nie ustajemy w staraniach, aby dostarczać Pani i wszystkim naszym Klientom najlepsze rozwiązania w zakresie oferty, obsługi, jak i infrastruktury. Dlatego właśnie oferujemy możliwość korzystania z zasięgu trzech sieci operatorskich. Ponadto nieustannie rozwijamy własną sieć nadajników, aby móc proponować Pani i każdemu naszemu Klientowi jeszcze wyższy poziom usług. Wyrażamy nadzieję, że Pani kolejne doświadczenia z naszą firmą będą wyłącznie bardzo pozytywny i wkrótce będzie Pani mogła wystawić nam najwyższą notę. Zapraszamy również do odwiedzania naszych stron WWW: http://blogplay.pl oraz http://www.play.pl
Wielokrotnie miałam...
Wielokrotnie miałam przyjemność robienia zakupów w sieci tej marki sklepów i oczywiście złego słowa nie napisze:)Wybór spory,ceny nawet przystępne ,obsługa bardzo miła i wykwalifikowana .Bardzo ale to bardzo dużym plusem jest to że w przypadku jakichkolwiek reklamacji są one l w 100% rozpatrywane pozytywnie

Iwona_645

02.08.2012

DEICHMANN

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
W samo południe...
W samo południe z dobrym humorem wsiadłam w pojazd linii 179. Szybko jednak dobry nastrój prysł...kiedy okazało się, że klimatyzacja przy 30 stopniach gorąca nie działa.Przy czym przez całą długość trasy byłam zmuszona jechać jak przysłowiowy "śledź". Pragnę zauważyć, że zabierają linie autobusowe tam gdzie są najbardziej potrzebne, nie uwzględniają, że ilość mieszkańców osiedli przybywa wraz z nowo wybudowanymi blokami.Natomiast ceny ich usług drożeją !!!.

Iwona_645

02.08.2012

MPK Kraków

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Personel sklepu w...
Personel sklepu w pełni uprzejmy kulturalny.Asortyment sieci bardzo duży ,jest w czym wybierać i przebierać .Ceny nie są wygórowane.Na tym polu bardzo dużo pozytywnych komentarzy można nadmienić .Lecz ten piękny całokształt psuje sposób postępowania w przypadkach reklamacyjnych! Na 100 przypadków weryfikacji gwarancyjnej może 10 jest rozpatrywanych pozytywnie.Osobiście reklamowałam w CCC 2 pary obuwia i jedną torebkę.W wszystkich 3 przypadkach orzeknięto że gwarancja mnie się nie należy z racji nie właściwego użytkowania butów jak i torebki.Jeśli chodzi o buty to dałam się nabrać i dalej nie rościłam swoich praw.Ale miarka się przebrała kiedy, zakupiłam w owej sieci torebkę o wartości 100zł i liczyłam na to że przynajmniej ze dwa lata mi posłuży !Lecz się przeliczyłam !!!!Po zakupie torebka wytrzymała 2 tygodnie a żeby było tego mało to odświętnie zabrałam ją na miasto.Po powrocie do domu stwierdzam iż ,torebka ma rozprute ucho na szwie .Ciężar załadowania torebki nie przekroczył kilograma.A na odmowie reklamacyjnej napisano że torebka nie służy do przenoszenia ciężarów ,ponadto torebka została wyprodukowana z najwyższej jakości materiałów i do tej pory nie odnotowano w Polsce żadnych przykładów reklamacyjnych modelu mojej torebki to też reklamacja jest nie uzasadniona!! Wyjaśniając sprawę nadmieniłam że nie podważam jakości użytych materiałów jak tylko sposób i jakoś wykonania tej torebki stwierdzenie że mój przypadek nie może być uznawany za wiarygodny z uwagi na brak podobnych do modelu mojej torebki był totalnym absurdem:( Torebkę posiadam od 2 miesięcy tylko raz mi służyła a resztę swojego żywotu przeleżała w CCC na rozpatrzeniach reklamacyjnych . apelowałam trzykrotnie pisemnie ,jednak za każdym razem odpowiedz była negatywna.Pozostała mi tylko możliwość roszczenia praw konsumenta ,ostatecznie zaniechałam tego,gdyż jest to bardzo długi proceder i żmudny .Pewne było i jest dla mnie jedno,że moja noga w tej sieci sklepów CCC nie postanie na pewno .Nie omieszkam też głosić na prawo i lewo nie miłych poczynań CCC w dzisiejszej dobie internetu.

Iwona_645

01.08.2012

CCC

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (1)
Pełen profesjonalizm ,pełne...
Pełen profesjonalizm ,pełne zadowolenie .Kultura ,wiedza oraz wygląd personelu na wysokim poziomie.Doskonały system zarządzania,który sprawia że ja jako pacjentka przychodząc na wizytę nie do jednego specjalisty ,lecz najczęściej do wielu naraz przykładowo (5) wychodzę z placówki po 40 minutach a w normalnej przychodni refundowanej przez NFZ spędziłabym cały boży dzień .Oczywiście stojąc w zatłoczonych korytarzach walcząc o kolejkę z rozżalonymi poirytowanymi pacjentami cała tą sytuacją w naszym kraju.Dodam że z usług Lux Med-u korzystałam tylko i wyłącznie wtedy kiedy zakład pracy kierował mnie na badania okresowe.Jednak dodatkowo mój pracodawca umożliwił mi zakup pakietu medycznego w tych placówkach po bardzo atrakcyjnej cenie.Oczywiście nie omieszkałam z tego skorzystać Super rewelacja.Wolałabym nie płacić NFZ składek comiesięcznych na ubezpieczenie zdrowotne ,jak tylko dożywotnio korzystać Z LUX MEd-u

Iwona_645

30.07.2012

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Internetowe konto allegrowicza...
Internetowe konto allegrowicza posiadam od 2003 roku . Od tamtej pory regularnie korzystam z oferowanych usług tego portalu.Mogę śmiało napisać iż jestem w 100% zadowolona z samego allegro nie koniecznie osób ogłaszających się tam .Wiadomo że zdarzają sie osoby które najnormalniej w świecie chciały by cię oszukać lecz administratorzy doskonale przeciwdziałają takim nie legalnym procederom.

Iwona_645

30.07.2012

Allegro

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wszystko by było...
Wszystko by było dobrze bo i nawet obsługa miła i szanowna pani która udzielała mi kredytu była super Wszelakich informacji kredytowych wyczerpująco udzieliła ,tyle że jakoś zapomniała mnie poinformować o ukrytych kosztach samego przyznania kredytu .Czego rezultatem zostałam obciążona dodatkową sumą w wysokości 1000zł do całości zadłużenia.Nadmieniam iż wielokrotnie pytałam czy suma całego zobowiązania nie powiększy się o takie magiczne sumy.

Iwona_645

30.07.2012

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (0)
28.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Uprzejmie dziękuję za zgłoszenie swojej obserwacji na temat jakości obsługi świadczonej przez mBank. Jednocześnie pragnę przeprosić za niewystarczające zaangażowanie ze strony obsługującego Panią pracownika, który nie poinformował Pani o wszystkich kosztach związanych ze skorzystaniem z kredytu. Zapewniamy Panią, że bardzo zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów z jakości obsługi i dokładamy wszelkich starań, aby pracownicy byli kompetentni oraz obsługa w Placówkach była na najwyższym poziomie. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od Klientów jest cennym źródłem informacji. Z każdej zaistniałej sytuacji staramy się wyciągać wnioski i możemy na bieżąco eliminować niedogodności dla Klientów. Raz jeszcze proszę o przyjęcie przeprosin. Mam nadzieję, że ten przykry incydent nie wpłynie znacząco na naszą współpracę i w przyszłości będzie Pani czerpała satysfakcję ze współpracy z mBankiem. Przypominam, iż pozostajemy do Pani dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku (http://www.mbank.pl/informacja/punkty-naziemne.html) oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam Marta Kaźmierczak mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi