MPK Kraków

(3.05)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (155 z 167)

MPK straciło renomę...
MPK straciło renomę z poprzednich lat, a obecnie poruszają się nimi jedynie osoby posiadające ulgi, ponieważ bilet 100% jest za drogi.

zarejestrowany-uzytkownik

20.03.2014

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Składy tramwajów poruszających...
Składy tramwajów poruszających się po mieście cały czas są modernizowane. Czyste wewnątrz oraz praktycznie wszystkie wyposażone są w automaty umożliwiające zakup biletów. Poruszają się zgodnie z rozkładem jazdy. Ewentualne opóźnienia są skutkiem przyczyn losowych spowodowanych przez otoczenie i sytuację na drodze oraz innych uczestników ruchu.

Krystyna_193

05.11.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zmniejsza się ilość...
Zmniejsza się ilość środków komunikacji, chociaż trzeba zauważyć że pracują nad nowymi kierunkami i trasami. Podróżowanie tramwajem jest zdecydowanie szybsze i wygodniejsze niż autobusem.

Andrzej_684

12.08.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przez cały lipiec,...
Przez cały lipiec, codziennie jeździłam linią nr 24 z Piasków w kierunku Bronowice. Linia ta kursuje co 20 min, więc bardzo rzadko jak na warunki krakowskie. Tramwaj, który powinien według rozkładu być o 12:11, prawie codziennie miał opóźnienie już na 3 przystanku od wyjazdu z pętli 5-7 min. Może 5 razy na 23 dni był punktualnie. Na długiej trasie dochodzi kolejne kilka minut i spóźniam się do pracy.Dlaczego już na początku trasy takie opóźnienie?Może trzeba zmienić rozkład.

Beninka

02.08.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy automatu biletowego znajdującego się na pętli tramwajowa- autobusowej zwanej szumnie Terminalem tramwajowo- autobusowym. Automat jest zlokalizowany w widocznym miejscu, ale ustawiony tak, że jeśli świeci słońce maksymalnie promienie słoneczne utrudniają odczytanie informacji na ekranie automatu. Automat często sie zacina albo nie przyjmuje banknotów.

Magika

12.03.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
bardzo duży plus...
bardzo duży plus dla MPK za wprowadzenie opcji kupna biletu przez internet - przetestowane zadziałało fantastycznie i oszczedziło stania w kolejce do jednego z punktów sprzedaży badź nerwów przy automacie biletowym. Zdecydowanie najwygodniejszy dla mnie sposób kupienia biletu. Jedyny mankamet to konieczność aktuwowanie a automacie lae moze ii to przestanie niedługo być koniecznością;)

Lubosz

21.02.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy strony internetowej. Po sobotniej rewolucji ze zmianami linii, tras i otwarciu nowej Pętli tramwajowej na Czerwonych Maków w Krakowie zajrzałam na stronę mpk. Wszystkie niezbędne informacje pojawiały się już wcześniej planach i o tym, że rozkład zmienia się od 17.11. Wszystkie trasy nowych linii oraz zmienione trasy starych linii są dostępne na stronie oraz rozkłady jazdy, dodatkowo pojawiła się wyszukiwarka połączeń. I co dla mnie ważne strona nie zmieniła swojej szaty graficznej, która jest przyjazna dla oka i czytelna. Wszystkie informacje o zmianach są napisane prosto i przejrzyście.

Magika

20.11.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy aytomatu biletowego w którym można doładować KKM (mbilet miesięczny), automat ten zlokalizowany jest na PĘTLI Borek fAŁĘCKI.NA PLUS1. W ogóle jest2. Dobrze widoczny już ze znacznej odległości3. generalnie sprawny4. doładowałam kartę miejskąNA MINUS1. Brudny ekran, brudne otoczenie2. automat chwilami się zawieszał, co wydłużało czas zakupu biletu3. odmawiał sprzedaży i dopominał się o drobne- wyświetlając komunikat na ekranie ( uważam, że zakup biletów za 8 zł i płacenie 10 zł w banknocie nie powinien taki komunikat się pojawiać)4. Jeden auto,mat do biletów jednorazowych i KKM to za mało jak na ten rejon miasta.

Magika

17.11.2012

Placówka

Kraków, św. Wawrzyńca 13

Nie zgadzam się (0)
07.11.2012 musiałam przedłużyć...
07.11.2012 musiałam przedłużyć KKM (krakowską kartę miejska), ponieważ w pobliżu mojego miejsca zamieszkania nie ma żadnego punktu MPK pozostało mi uzupełnienie jej w automacie biletowym znajdującym się przy pętli tramwajowej na Kurdwanowie. Ponieważ automat nie zawsze ma z czego wydać staram się mieć odliczoną lub zbliżoną kwotę, tak było i tym razem, staram się również aby banknot nie był za bardzo pognieciony bo wtedy nie zawsze może być przyjęty. Gdy włożyłam banknot po chwili został mi zwrócony, „zabawa” z automatem trwała dobrych kilka minut ( 6-7 raz wkładałam banknot zanim został przyjęty), za mną zrobiła się kilku osobowa kolejka. Zdecydowanie bardziej wolę kupować bilety w punkcie obsługi.

Laila

13.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przedmiotem tej obserwacji...
Przedmiotem tej obserwacji jest tylko i wyłącznie automat sprzedający bilety (tzw. biletomat) znajdujacy się w autobusie linii 144 w Krakowi. Jest to automat nowego typu - z ekranem dotykowym. Działa super szybko - czasami za szybko. ja usiłowałam kupić bilet niestety okazało sie ze aby tego dokonać trzeba być błyskawicznym. Aby wybrać bilet trzeba szybko przyciskać przyski (są uwypuklone na ekranie), bo inaczej automat wybierze sam. Niestety kiedy autobus jedzie zwłaszcza po drodze fatalnej jakości jest to niemożliwe. Ja musiałam poczekać na przystanek aby móc zrobić to na spokojnie. Lepiej kupić bilet w kiosku ruchu.

Fredka

12.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przedmiotem tej obserwacji...
Przedmiotem tej obserwacji jest autobus linii 144 należący do firmy Miejskie przedsziębiorstwo KOmunikacyjne w Krakowie. W sobotę byłam zmuszona skorzystać z usług komuniakcji publicznej. Jechałam do przystanku Bonarka. Oba przytsanik zarówno początkowy jak i końcowy mojej tray wyglądały schludnie. W autobusie panował względny porządek. Kierowca jechał przepisowo, chociaz przyjechał spóźniony a to spowodowało że na każdy kolejny przystanek przyjeżdżał z kilkuminutowym opóźnieniem. wolę korzystać z usług prywatnych przewoźników - sa tańsi i punktualniejsi.

Fredka

12.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy strony www:www.mpk.krakow.pl. Będąc poza Krakowem potrzebowałam sprawdzić o której godzinie maksymalnie powinnam dojechać do Krakowa aby na pewno komunikacją miejska dojechać do domu. I tu dzięki aktualnym rozkładom jazdy bladłam z minuty na minutę. Bo jak już tramwaj był spod dworca to nie było potem z Łagiewnik autobusu. najbardziej zaciekawiła mnie nocna linia do Skawiny, która odjeżdżała z pętli RUCZAJ, ale do pętli ruczaj nijak nie było dojazdu ani tramwajem ( bo linie zawieszone) ani autobusem. Gdybym nawet chciała po dojechaniu ok. 22.50 poczekać na nocne połączenia t takich połączeń nie było. Dzięki aktualnym rozkładom jazdy uniknęłam mało komfortowej sytuacji wieczorem.

Magika

09.11.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Na przystanku linii...
Na przystanku linii 137 byłam w sam raz o czasie, akurat podjechał autobus gdy podeszłam. Jak zawsze linią tą jeździ mały autobusik, w którym strasznie rzuca na wybojach i zakrętach. Pojazd był czysty, kasownik sprawny. Były miejsca siedzące i stojące. Kierowca jechał przepisowo. Na kończowym przystanku byłam o czasie.

Marta_1410

02.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
31.10.2012 zależało mi...
31.10.2012 zależało mi na to aby jak najszybciej dostać się na dworzec PKP w Krakowie Płaszowie, według wyświetlacza tramwaj miał przyjechać za 3 minuty, bardzo mnie to ucieszyło, niestety po 3 minutach na wyświetlaczu pokazała się obecna godzina a po chwili kolejne 2 minuty do przyjazdu które przez kilka minut się nie zmieniały. W tramwaju było dużo pasażerów, na tyle dużo że musiałam stać przy samych drzwiach, nie muszę mówić że o miejscach siedzących można było tylko pomarzyć.

Laila

01.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystając tego dnia...
Korzystając tego dnia z usług komunikacji miejskiej w Krakowie, miałem okazję jechać tramwajem. Tramwaj przyjechał punktualnie na przystanek i wyglądał na nowoczesny, był stosunkowo czysty z zewnątrz jak na panujące warunki pogodowe. Nisko osadzona podłoga ułatwiła wsiadanie, zaś środek tramwaju był dobrze zagospodarowany i bez problemu odnalazłem jeden z kasowników, które były rozmieszczone w korzystny sposób, dzięki czemu kasowanie biletu nie wymagało przeciskania się na znacznym dystansie przez tłum w celu skasowania biletu. Na kasowniku była wyraźna instrukcja a sam kasownik był w bardzo dobrym stanie. Całe wyposarzenie wnętrza tramwaju było budziło pozytywne odczucia. Tablice i monitory były czytelne i sprawne, a całość wnętrza sprawiała wrażenie schludnego i nowego. Przejazd nie trwał długo, jednak wprawność kierowcy nie była zbyt duża. Jako pasażer stojąc silnie odczuwałem każde ruszanie i hamowanie, które wymagało sporego skupienia się na utrzymaniu równowagi, a nie było możliwe ustanie bez kurczowego trzymania się uchwytów. Widać było jak stojące osoby są miotane zmieniającą się dość gwałtownie dynamiką jazdy. Tramwaj bezproblemowo i punktualnie dotarł do przystanku na którym wysiadłem. Wrażenia wizualne jak i punktualność oceniam jako bardzo dobre, jednak styl jady kierowcy, bądź jego brak wprawy, był dość uciążliwy i budził negatywne odczucia. Sama cena biletu była adekwatna do oferowanego standardu pojazdu i nie budziła zastrzeżeń.

czifi

01.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na przystanku tramwajowym...
Na przystanku tramwajowym linii 14 byłam na dosłownie moment przed przyjazdem tramwaju. Tramwaj przyjechał o czasie i jak na sporą ilość pasażerów było w nim jeszcze nieco miejsc siedzących. Komfort jazdy bardzo wysoki. Tramwaj był wyposażony w nagranie informujące o kolejnych przystankach. Wnętrze pojazdu było czyste. Na końcowy przystanek dotarłam o czasie.

Marta_1410

27.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na przystanku linii...
Na przystanku linii 172 byłam przed czasem. Autobus przyjechał dość punktualnie ale był przepełniony, niezbyt wygodnie się nim jechało przez większą część podróży. Wnętrze pojazdu było czyste. Kierowca jechał przepisowo i raczej ostrożnie. Na końcowy przystanek dojechaliśmy z małym opóźnieniem ale na szczęście zdążyłam na przesiadkę.

Marta_1410

27.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na przystanku linii...
Na przystanku linii 142 byłam tuż przed planowanym przyjazdem autobusu, obawiałam się czy aby nie przyjechał minutę wcześniej i nie uciekł mi ale na szczęście kierowca był punktualny. Autobus przepełniony ale po paru przystankach zrobiło się mniej tłoczno. Kierowca jechał dość dynamicznie i można było sobie zęby powibijać na wybojach. Dodatkowo na minus zapisuję brak uchwytów (takich zwisających gumowych łapek) na całym środkowym odcinku autobusu, gdy chciało się przejść do przodu pojazdu nie było się jak złapać czegokolwiek...

Marta_1410

26.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na przystanku linii...
Na przystanku linii 172 byłam przed czasem. Przystanek był czysty, tablica z rozkładem czytelna, kosz opróżniony. Autobus przyjechał punktualnie. Był dość przepełniony, mimo, że to był chyba najdłuższy przegubowy pojazd i tak ludzi było w nim bardzo wielu. Moim zdaniem odebranie częstotliwości linii 132 (kursującej na podobnej trasie co 172) między 11 a 14 nie jeździ wcale! I skrócenie linii 172 tak, że nie dojeżdża do Kombinatu to porażka. MPK nic nie dało w zamian i między 11 a 14 dojechać gdziekowiek w stronę Huty to koszmar, albo jedzie się w ścisku jak sardynka w puszce albo trzeba się kilka razy przesiadać i czekać na przystankach bardzo długo na przesiadki. Zupełnie nieprzemyślane i niedopasowane do ilości pasażerów zmiany! Przez to 172, kursujący na skróconej trasie, jeżdżacy 3 razy na godzinę przejął dotychczasowych pasażerów linii 132 i jest makabrycznie przepełniony!

Marta_1410

26.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na przystanku linii...
Na przystanku linii 137 byłam chwilę przed czasem. Przystanek był uporządkowany, kosz opróżniony, nigdzie nie było widać śmieci czy niedopałków. tablica z rozkładem jazdy była czytelna. Kierowca przyjechał o czasie. Wnętrze pojazdu było czyste, kierowca jechał przepisowo. nha przystanku końcowym byłam o czasie.

Marta_1410

26.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

MPK Kraków

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MPK Kraków?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.