Opinie użytkownika (24)

Niniejsza obserwacja dotyczy...
Niniejsza obserwacja dotyczy obsługi na infolinii Banku BPH. Zmuszona byłam zadzwonić na infolinię ponieważ po fuzji Banku BPH zmianie uległ internetowy dostęp do konta, a co za tym idzie zmiana ta uniemożliwiła mi dokonywanie płatności. W godzinnach popołudniowych zadzwoniłam i połączono Mnie do działu informatycznego w którym to dowiedziałam się usterka jest z winy banku oraz braku aktualizacji na serwerach Banku. Pani poinformowała Mnie, że za 15 minut wyśle mi na skrzynkę e-mail, plik który umożliwi mi dostęp do płatnosci. Czekałam na e-mail 1 godzinę i 15 minut. Po ponownym telefonie z mojej strony został Mi przesłany e- mail z wszystkimi potrzebnymi danymi. Jednakże mam żal do Banku BpH ponieważ przed zmianami w Banku obiecywano mi, że nie będę miała problemów z dostępem do konta oraz będę mogła wykonywać płatnosci bez problemu.

Iwona_212

17.12.2009

Bank BPH

Placówka

Nie zgadzam się (27)
W poszukiwaniu butów...
W poszukiwaniu butów na zimę dla męża i zwiedzeniu setki sklepów. Znaleźlismy wreszcie miejsce w którym kupiliśmy odpowiednie buty. Sklep choć nie jest duży, ma w ofercie duzy wybór obuwia męskiego. Z posród kilku sztuk Panie w sklepie pomogły Nam wybrać odpowiedni model. Po dokonaniu wyboru, podeszłam do kasy gdzie obsługiwała mnie Pani Katarzyna. Była to bardzo miłą osobą. Szybko i sprawnie skasowała towar, wydała reszte i poinformowała Nas o warunkach gwarancji.

Iwona_212

08.11.2009

VENEZIA

Placówka

Luboń, Dębiecka 1

Nie zgadzam się (17)
Moim ulubionym sklepem...
Moim ulubionym sklepem jest Smyk. Wybrałam się do tego sklepu, aby kupić synkowi spodnie na zimę. W sklepie widoczne były braki w dziale odzieży, część bluzeczek była zastawiona kartonami i nie można było dojść do nich dojść. Znalazłam jednak poszukiwane spodnie. Następnie przeszłam na dział z zabawkami. Stwierdzić mogę duży wybór zabawek i klocków. Przy kasie czekałam około 5 minut, było czynne tylko jedno stanowisko. Zapytałam Panią czy mają zabawkę Adibu, niestety ekspednientka nie miała pojęcia o co pytam, poprosiła o pomoc swoją koleżankę, która poinformowała mnie, że mają tylko z tej serii gry komputerowe. Zapytałam również, czy gdyby spodnie były za małe to czy mogę wymienić w sklepie w Zielonej Górze. Pani poinformowała Mnie, że w ciągu 5 dni można dokonac zwrotów lub wymiany towaru.

Iwona_212

08.11.2009

Smyk

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (18)
Będąc w Starym...
Będąc w Starym Browarze, zajrzałam do superpharmy. W sklepie tym spodobał mi się duży wybór towarów oraz ciekawe promocje. Niestety nie znalazłam nikogo na sali sprzedaży kto pomógłby mi dokonać wyboru. Kupiłam perfum i podeszłam do kasy, obsługiwał mnie miły Pan który wykazał się wyrozumiałością, ponieważ nie mogłam znaleźć karty płatniczej. Pan spokojnie czekał, nie pośpieszał Mnie, ostatecznie zapłaciłam gotówką, gdyż nie znalazłam karty. Pan zapakował towar w torebkę wydał resztę z paragonem.

Iwona_212

08.11.2009

Super-Pharm

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (29)
Poszukując płaszcza na...
Poszukując płaszcza na zimę, pojechałam do Centrum Handlowego Malta w Poznaniu. Trafiłam do sklepu Stravitarius. W sklepie było bardzo ciepło i czysto. Były tylko 2 ekspedientki, jedna na sali sprzedaży a druga przy kasie. Zamiast płaszcza znalazłam sukienkę. W przemierzalni okazało się, że wybrana sukienka ma w golfie dużą dziurę. Podeszłam do Pani i poinformowałam ją o tym fakcie. Pani spojrzała na Mnie podejrzliwie, ale sukienkę zabrała na zaplecze. Wymieniłam na taki sam i poszłam do kasy. Pani była miła i sprawnie skasowała towar, miała tylko problem z zapakowaniem sukienki do torebki.

Iwona_212

08.11.2009

Stradivarius

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (24)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług tego banku już dobrych kilka lat. Placówka w Żarach nie jest duża. Panuje tutaj porzadek i jak na Bank przystało spokój i cisza, Chciałam dokonać wpłaty na własne konto. Ku mojkemu zdziwieniu w Baku było kilka osób (kilientów) a było czynne tylko jednostanowisko kasowe. Sadziłam, że nie zostanę obsłuzona. Jednakże Pani bardzo sprawnie i syzbko obsługiwała klientów. Po kilku minutach zostałam obsłuzona. Moja wizyta w Banku trwała ok. 10 minut. Polecam ten Bank za szybka i sprawna obsługę.

Iwona_212

30.10.2009

Bank BPH

Placówka

Żary, Moniuszki 11

Nie zgadzam się (21)
Wybrałyśmy się z...
Wybrałyśmy się z siostrą na kawę do "Grycana". Kawiarnia ta mieści się w Focus Park w Zielonej Górze. Jak zawsze ciężko tutaj o stolik. W poprównaiu z innymi kawiarniami w tym miejscu, tutaj jest zawsze tłum. Dokonałyśmy wyboru, po czym kelnerka przyniosła Nam desery do stolika. Desery w tym miejscu są przepyszne a porcje bardzo duże, mozna się najeść samym deserem. Wygląd kawiarni w środku nie budzi zastrzeżeń, stoliki są czyste, po odejściu od stolika przychodzi Pani sptrząta i myje każde stanowisko. Ceny nie sa wygórowane. Polecam

Iwona_212

30.10.2009

GRYCAN

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (30)
W firmie której...
W firmie której pracuję korzystamy z usług kurierskich OPEK. Na prośbę mojego klienta zamówiłam kuriera po odbiór paczki. Pani przyjmująca zlecenie poinformowała Mnie, że zlecenie zostało przyjęte, podając mi numer tego zlecenia. Poinformowała Mnie również, iż kuruier zjawi sie po paczkę nastepnegpo dnia. O tym fakcie poinformowałam nadawcę paczki, sadząc, że sprawa jest juz zamknięta. Mineło kilka dni i dokładnie w poniedziałek 26.10.2009 dzwoni do Mnie ponownie klient, bardzo zdenerwowany. Pan stwierdził, że do dnia dzisiejszego kuruier nie zjawił się po paczkę. Niezwłocznie zadzwoniłam na infolinię i Pani poinformowała Mnie, że w systemie nie widzi tego zlecenia i ponownie przyjeła odemnie zlecenie. Po czym następnego dnia zjawił się kurier i odebrał w końcu feralną przesyłkę.

Iwona_212

27.10.2009

FedEx

Placówka

Nie zgadzam się (18)
Obserwacja dotyczy zakupu...
Obserwacja dotyczy zakupu kleju na gorąco w sklepie "Rolmasz". Po wejściu do sklepu, moim oczom ukazała się długa kolejka zarówno do kasy jak i za obsługą. W tym sklepie obowiazujacą jest zasada podejscia personelu do klienta. Każdy klient musi czekać, az potrzebny towar przyniesie pracownik sali. Nie wolno wejść na salę sprzedaży postronnym osobom, ewentualnie tylko z pracownikiem. W kolejce do pracownika hali czekałam około 15 minut, poczym podszedł do Mnie Pan i za kilka minut przyniósł Mi świstek papieru i z tą kartą ustawiłam się w drugą kolejkę, mianowicie do kasy. Następnie z paragonem podeszłam do stoiska gdzie leżał przygotowanty mój towar. Pani sprawdziła zgodność towaru z paragonem i wydała mi produkt. Podsumowujac mogę stwierdzić duży porządek na samej sali sprzedaży (na kilku pierwszych regałach).

Iwona_212

26.10.2009
Nie zgadzam się (20)
W sobotni dzień...
W sobotni dzień wybrałam się z mamą na szybkie po konkretny produkt. W tym celu wybrałyśmy sklep Jysk. W sklepie była wydzielona część dla sklepu Neonet. W samej sali sprzedaży było czysto i bardzo ciepło. Szukając konkretnej rzeczy oglądałyśmy każdy regał. Regałów było dośc dużo i panował na nich względny porządek, choć na pułkach zdarzały się znaczące braki towarów. Na samej hali sprzedaży nie dostrzegłam, żadnego pracownika który mógłby służyć pomocą, radą. Uwagę moją zwrócił fakt, iż na dziale z zasłonami panował duży nieporządek. Część towaru leżała na podłodze, i faktem jest, że trudno było przyporządkować cenę do konkretnego produktu. Kolejnym minusem tego sklepu, są wąskie alejki, bardzo ciężko się zmieścić w dwie nawet trzy osoby. Dużym atutem tego sklepu jest różnorodnosc towaru, chociaż jest mały wybór kolorystki. Mminusem i to dużym mała powierzchnia sklepu i w związku z powyższym towar jest słabo wyeksponowany i cieżko jest znaleźć konkretną rzecz. Całą sytuację i mój wizerunek tego sklepu poprawiła Pani Emilia przy kasie. Przywitała nas z uśmiechem, zapakowała kupione rzeczy i do tego zaproponowała produkt z promocji (w kilku słowach opowiedziała bliżej o tej rzeczy).

Iwona_212

19.10.2009

JYSK

Placówka

Żary, Artylerzystów 29

Nie zgadzam się (20)
Po szale zakupów...
Po szale zakupów nastał czas na napełnienie brzuszków. Wybór padł na pizzerie Dominum zlokalizoaną w Centrum Handlowym Focus Park. W środku zastaliśmy porządek i miłą atmosferę. Po chwili podszedł do Nas kelner podał karty, przy wyborze każdemu z Nas coś polecił lub pomógł dokonać wyboru tym mniej zdecydowanym. Ja wybrałam lasagne verdi. Na posiłek czekaliśmy ok 20 minut, w między czasie nie podano Nam żadnej" poczekajk"i ( mam tu na myśli coś do chrupania zanim otrzymamy zamówione dania). Po otrzymaniu potrawy, stwierdzić mogłam na pierwszy rzut oka, wygladała bardzo apetycznie, pozostałe dania moich przyjaciół także zachęcały do skosztowania. Ku mojemu zdziwieniu owa lasagna okazała się zbyt dużą ilością makaronu przesyconego sosem, pozostałych dodatków było zdecydowanie mniej. Szczerze nie polecam. Pokusiłam się próbować dań moich kompanów i stwierdzic mogę z czystym sumieniem były o wiele smaczniejsze niż z zamówiony przeze mnie posiłek. Na sam koniec kelner z uśmiechem na twarzy podał nam rachuneczek. Podsumowując miejsce ciekawe miłe i spokojne można sobie znaleźć kąt na spokojną i romantyczną kolację. Miła obsługa duzy wybór dań przyjazna atmosfera.

Iwona_212

07.10.2009

Gusto Dominium

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (32)
Będąc w Zielonej...
Będąc w Zielonej Górz nie mogłam nie zajść do galerii Focus Park. Jak zwykle z pierwszych odwiedzonych prze zemnie sklepów był SMYK. Na wejściu do sklepu zaczepił mnie Pan z ochrony i zabronił wejśc do sklepu z piciem (troszeczkę się zdenerwowałam, bo co wyrwę dziecku soczek!). W sklepie panował fajny nastrój, zwłaszcza dla pociech które mogły się zjąć zabawą a MY rodzice -zakupami. Szukając kurteczki stwierdziłam, że mogłby byc troszę inny rozmiar podeszłam do kasy (gdyż na sklepie nie było Pani która mogła by pomóc w znalezieniu rozmiaru). Pani poinformowała mnie, że na tą chwilę nie ma innych rozmiarów kurteczek wszystkie dostępne wiszą na wieszakach. Ogólnie na dziale z ubraniami stwierdzić można porządek, choć zdarzają się nie poukładane rzucone luzem rzeczy. Po dokonaniu wyborów nastał czas zapłaty za towar. Pani wszystko popakowała (no i dała mały gratisik dla synka w postaci ręczniczka rewelacja!) z uśmiechem na ustach zaprosiła minie ponownie do sklepu. Napewno tu wrócę z synkiem bo on miał czas dla siebie a ja zajełam się szukaniem i dotego miła obsługa, to duży plus tego sklepu.

Iwona_212

06.10.2009

Smyk

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (27)
Obserwacja dotyczy wizyty...
Obserwacja dotyczy wizyty w oddziale PZU Życie w Żarach. W związku, z prowadzeniem ubezpieczeń grupowych pracowników i smiercią mojego członka rodziny poszłam do oddziału w celu załatwienia formalności. Oddział w Żarach nie jest dużą placówką jednakże schludną i czystą. W głównych pomieszczeniu siedzą 4 osoby które przyjmują i weryfikuja dokumenty. Formalności załatwiałam z Panią która na pierwszy rzut oka przypominała "podstarzałą licealistkę", ale naprawdę jest bardzo miłą osobą. Cała procedura przebiegła szybko i sprawnie. Pani pomogła mi wypełnić druki i poprosiła o przejście do głównego pomieszczenia gdzie dokończyłam formalności z inna osobą, może nie tak miłą jak poprzedniczka.Całość trwała około 1 godziny i na następny dzień umówiłam się po odbiór naleznej mi kwoty.

Iwona_212

18.09.2009

PZU

Placówka

Żary, Podchorążych 1/4

Nie zgadzam się (30)
Obserwacja dotyczy sklepu...
Obserwacja dotyczy sklepu z odzieżą męską "Bytom" znajdujacego się w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, w którym wraz z mężem dokonaliśmy zakupu garnituru i koszuli. Sklep okazał się bardzo czysty, przejrzysty, ubrania były starannie popowieszane oraz poukładane na półkach. Obsługa dwuosobowa (mężczyzna i kobieta) bardzo pomocna i przyjazna. Pani ekspedientka pomogła nam dobrać właściwy rozmiar, który okazał się idealny. Pokazywała różne kolory i fasony koszul, z których wybraliśmy odpowiednią. Do garnituru również zakupiliśmy pasek, w wyborze którego pomógł nam personel sklepu. Za zakup 3 rzeczy dostaliśmy rabat, co nas bardzo ucieszyło. Za transakcję zapłaciliśmy kartą. Wszystkie rzeczy zostały ładnie zapakowane. Polecam sklep i obsługę.

Iwona_212

13.09.2009

BYTOM

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (22)
Obserwacja dotyczy sklepu...
Obserwacja dotyczy sklepu z bielizną Calzedonia znajdujacego się w centrum handlowym Focus Park w Zielonaj Górze. Do sklepu udałam się w związku ze złożoną przeze mnie reklamacją stroju kąpielowego dokonaną w połowie sierpnia. Przyjecie stroju do reklamacji odbyło się bez problemu, ekspedientka wypełniła przy mnie formularz reklamacyjny, wpisując moje dane oraz opis reklamowanej rzeczy. Nie dostałam natomiast żadnego potwierdzenia reklamacyjnego. Na moją wyraźną prośbę ekspedientka wypisała mi na małej karteczce, że zostawiłam strój do reklamacji i przybiła pieczątkę sklepu. Podczas odbierania stroju wszystko przebiegło szybko mi sprawnie, zostały mi zwrócone pieniądze za reklamowany asortyment, podpisałam formularz odbioru. Pani tam pracująca była bardzo miła, w sklepie było czysto. Jestem usatysfakcjonowana, że nie było problemów ze zwróceniem pieniędzy za strój kąpielowy, który okazał się wadliwy (wzór na materiale wyblakł).

Iwona_212

13.09.2009

Calzedonia

Placówka

Zielona Góra, wrocławska 17

Nie zgadzam się (32)
Obserwacja dotyczy sklepu...
Obserwacja dotyczy sklepu "Lee Wrangler" z odzieżą jeansowa w Fashion House Outlet Centre. W sklepie część rzeczy poukładana była na półkach, część wisiała na wieszakach, część leżała w koszach. Podczas oglądania odzieży podeszła do mnie ekspedientka, która zaproponowała pomoc, z której nie skorzystałam i sama wybrałam odpowiedne ubrania do przymiarki (kurtki jeansowe). Gdy okazały się niedobre Pani ekspedientka sama zaoferowała pomoc w znalezieniu innego rozmiaru, pokazała mi również inne fasony i kolory kurtek. Następnie podczas przymiarki towarzyszyły mi 2 Pani, które doradzały czy kurtka dobrze leży. W rezultacie zdecydowałam się na kurtkę Levis. Płaciłam kartą, wszystko przebiegło bezproblemowo i w miłej atmosferze. Ze sklepu wyszłam zadowolona.

Iwona_212

13.09.2009

Lee Wrangler

Placówka

Jaworzno, ul. Orląt Lwowskich 138

Nie zgadzam się (16)
Robiąc opłaty przez...
Robiąc opłaty przez system internetowy, dokonałam wpłaty na błędny (nieaktualny) numer konta. Dlatego też jak się zoorientowałam niezwłocznie zadzwoniłam na infolinię PLAY, żeby wyjaśnic tą sprawę. Rozmowę prowadziłam z dość uprzejma Panią, która aby zakończyć moją sprawę pomyślnie, sięgała po poradę jeszcze kilku osób. W sumie rozmowa trwała ok. 15 minut Chcąc nie narażać mnie na dodatkowe koszty Pani obiecała, że w moim imieniu wypełni wniosek o przeksięgowanie i poprosiła o zmianę już na prawidłowy numer konta. Następnego dnia ktoś z sieci PLAY zadzwonił do mnie i poinformował, że wszystko jest załatwione pomyslnie, i jak tylko wpłyną pieniążki na konto niezwłocznie zostaną przeksięgowane na poprawny numer konta. Podsumowując oceniam bardzo pozytywnie sposób rozwiązania mojego problemu i wysoko oceniam profesjonalizm obsługującej mnie osoby.

Iwona_212

11.09.2009

Play

Placówka

Nie zgadzam się (27)
Wybrałam właśnie tą...
Wybrałam właśnie tą stację, gdyż w Żarach cieszy się dobrą opinią, pojechałam sprawdzić, czy naprawdę tak jest. Wjezdżając na stację zauważyłam duzy ruch, Pan który mnie obsługiwał był bardzo uprzejmy. Na tzw. peronach było czysto i schludnie. Po wejściu do sklepu uwagę moją przykuł porządek panujący w sklepie, mozliwość dużego wyboru zarówno artykułów spożwczych i motoryzacyjnych. Ogólnie bardzo miła i sprawna obsługa.

Iwona_212

08.09.2009

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Po pracy wybrałam...
Po pracy wybrałam się do sklepu z bielizną w moim mieście. Uwagę moją zwróciła ciekawa ekspozycja sklepu. Sam sklep jest duży, a towary są dobrze wyeksponowane. W sklepie jest bardzo czysto, schludnie. W momencie wejścia do sklepu i ogladania bielizny podeszła do mnie Pani, która w bardzo miły i profesjonalny sposób pomogła mi wybrać odpowiednie dla mnie rozmiary. Naprawdę w tym sklepie czułam się bardzo dobrze, gdyż obecne tam Panie pomogły mi w doborze bielizny a przedewszystkim służyły radą.

Iwona_212

08.09.2009

Triumph

Placówka

Żary, Chrobrego 34

Nie zgadzam się (16)
Obserwacja dotyczy małego...
Obserwacja dotyczy małego sklepiku spożywczego na obrzeżach Żar. Z zewnatrz i w srodku wygląd nie budzi sympatii ale na szybkie zakupy, jest ok. Ogólnie miła obsługa, i czysto w środku, ilosc towaru nie powala z nóg. Ceny sa stosunkowo wysokie w porównaniu do sklepów w okolicy. Zdziwił mnie fakt, że nie korzystaja z kasy fiskalnej która stoi obok.

Iwona_212

03.09.2009

JANSTAN

Placówka

Żary, budowlanych 1b

Nie zgadzam się (31)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi