Lee Wrangler

(3.22)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (93 z 114)

Obsługa bardzo pomocna,...
Obsługa bardzo pomocna, zaraz po wejściu do sklepu zostałem zauważony i dopytany czego poszukuje. Po zweryfikowaniu moich potrzeb sprzedawczyni pokazała mi kilka par jeansów które odpowiadały moim wymaganiom. Przy przymierzalni, Pani z obsługi służyła radą i pomogła w dokonaniu najlepszego wyboru Zaproponowano mi dodatkowy produkt dzięki czemu mógłbym uzyskać rabat. W sklepie towary były ułożone w schludny sposób. Obsługa była bardzo miła. Myślę jednak że w sklepie na zmianie powinny być 2 osoby. Pani która pomagała mi w wyborze w między czasie obsługiwała innych klientów co wprowadzało delikatny chaos.

Klient_Fwm0

07.05.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
LeeWrangler pozwoliło sobie...
LeeWrangler pozwoliło sobie za niewielka kwotę na stracie na wizerunku. Bezzasadnie odrzucają reklamację, choć dziury w koszulce wypadły po praniu.Nie jest to ich pierwsza wpadka.Całkowity brak empatii :)) oraz co szczególne w handlu, utrzymanie stałego klienta.To chyba wina braku strategii w korporacji oraz kiepskiej informacji przy zakupie ! Co jak co, ale jakości od tej rzekomo renomowanej firmy moglibyśmy oczekiwać na najwyższym poziomie.

Grażyna_279

02.10.2017

Placówka

Bielsko-Biała, Mostowa 5

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu pracownik wskazuje dział męski i damski oraz nową kolekcje.Pracownik zaproponował model spodni z nowej kolekcji , bawełniana koszule oraz wygodne buty sportowe.Na wstępnie pracownik przywitał mnie i uśmiechną się a na zakończeniu wizyty pożegnał mnie i zapraszał ponownie.Wygląd pracownika był schludny, miał na sobie koszulkę z nowej kolekcji.Był dostępny wyłącznie dla mnie.Po wybraniu produktu zaprosił mnie do przymierzalni abym mogła przymierzyć wybrane rzeczy.Wymienił rozmiar spodni na większy i proponował dodatkowo skórzany pasek.Sklep znajduje się na pierwszym piętrze w centrum handlowym.Witryna sklepu przyciągała uwagę natomiast wnętrze było czyste i przejrzyste.

Patrycja_925

27.04.2017

Placówka

Bielsko-Biała, Mostowa 5

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w Pasażu Grunwaldzkim skusiłam się na obniżkę w sklepie Wrangler. Już od jakiegoś czasu miałam upatrzony model spodni, tylko na przeszkodzie do zakupu stała cena. Akurat trwa wyprzedaż, więc zajrzałam do sklepu. Miły sprzedawca w nienachalny sposób zaoferował mi swoją pomoc, odnalazł spodnie w moim rozmiarze i zachęcił do przymierzenia. W sklepie oprócz mnie był jeszcze tylko 1 klient, więc pracownicy mogli poświęcić klientom odpowiedni czas i uwagę na obsługę. gdy zmierzyłam spodnie, pracownik miło zapytał o moją decyzję, a gdy zdecydowałam się na zakup, zaprosił mnie do kasy, gdzie przeprowadziła transakcję. Byłam bardzo zadowolona z poziomu obsługi - uprzejmie, bez nachalnego proponowania wielu modeli spodni. Wyszłam ze sklepu zadowolona z zakupem.

klientka_7

13.01.2017

Placówka

Wrocław, plac Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (0)
Chciałam zareklamować spodnie...
Chciałam zareklamować spodnie zakupione w sklepie. Reklamowałam towar u tej samej Pani od której go zakupiłam. Sprzedając mi drogie spodnie była przeurocza, jednak kiedy po tygodniu wróciłam do niej bo spodnie po takim krótkim czasie zaczęły mi się przecierać robiła mi ogromne problemy. Była wręcz nieuprzejma, zaznaczała że ma klientów którzy chcą coś kupić a nie "się kłócić" (za mną do sklepu weszła para która oglądała towar). Ciągle ode mnie gdzieś odchodziła, nie byłam w stanie z nią normalnie załatwić sprawy. Zabrałam rzeczy i wróciłam następnego dnia aby obsłużył mnie ktoś inny. Ta niemiła Pani miała blond włosy do ramion około 30-35 lat i z 165 cm wzrostu.

zarejestrowany-uzytkownik

07.10.2016

Placówka

Rybnik, Chrobrego 1

Nie zgadzam się (0)
Dnia 07 listopada...
Dnia 07 listopada 2015 r ok.g.16.00 udałam się na zakupy do CH Outlet w Szczecinie.Weszłam do sklepu Lee&Wrangler i chciałam dokonać zakupu jeansów .Niestety,po długim czasie oczekiwania na personel sklepu,podeszła do mnie opryskliwa, nieprzyjemna pani,która robiła wrażenie,że jest tam za karę.Na każde moje pytanie odnośnie interesującego mnie towaru reagowała zniecierpliwieniem.Jestem klientką, która nie lubi być traktowana jako osoba niepożądana ,więc podziękowałam za "miłą" obsługę i udałam się do innego sklepu, gdzie udało mi się kupić to ,co chciałam w miłej i przyjaznej atmosferze.Z pewnością nie skorzystam nigdy z oferty Lee&Wrangler.

Agata_375

09.11.2015

Placówka

Szczecin, Struga 42

Nie zgadzam się (1)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: personel, sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2179

17.11.2014

Placówka

Szczecin, al. Bohaterów Warszawy 42

Nie zgadzam się (0)
Powtarzalna, wysoka jakość...
Powtarzalna, wysoka jakość obsługi, rzeczowe uwagi na temat asortymentu.

Mazia

18.10.2014

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 95

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miłe zaskoczenie,...
Bardzo miłe zaskoczenie, pomimo sklepu pełnego klientów obsługa zauważa każdego nowego gościa. Chętnie pomaga w zakupach - profesjonalna obsługa! Sklep dobrze zaopatrzony, atrakcyjne promocje.

Mazia

18.10.2014

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Niestety jakość obsługi...
Niestety jakość obsługi w tym sklepie pozostawia wiele do życzenia. Nikt nie zainteresował się moim wejściem do sklepu i moimi zakupami. Zastanawiałam się jak długo musiałabym czekać na zainteresowanie ze strony personelu i doszłam do wniosku, że równie dobrze mogłabym sama zacząć skakać po półkach w poszukiwaniach swojego rozmiaru.W końcu sama podeszłam do jednego z ekspedientów z prośbą o odnalezienie jeansów w danym rozmiarze. Pan niechętnie wyjął mi trzy pary spodni i powiedział "Proszę iść przymierzyć te, zobaczyć czy to ten rozmiar". Wytłumaczyłam, że na pewno ten i że zależy mi na przymierzeniu wszystkich modeli jakie mają w tym rozmiarze, bo szukam jak najkrótszych. Niestety mój argument nie przekonał pana z obsługi i usłyszałam tylko "ale proszę sprawdzić te". Poszłam do przymierzalni z nadzieją, że znajdzie się jeszcze coś innego, ale niestety nie doczekałam się nawet pytania czy te modele pasują, nie wspominając już o pytaniu jaki kolor i fason mnie interesują.

zarejestrowany-uzytkownik

12.08.2014

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Z racji mojego...
Z racji mojego nietypowego rozmiaru, dla wielu ekspedientów jestem bardzo uciążliwym klientem. W większości sklepów tej marki, personel niechętnie wyszukuje jak najmniejsze rozmiary lub daje jedną-dwie pary i odprawia mnie do przymierzalni z hasłem „Proszę przymierzyć te pary i zobaczyć czy to ten rozmiar”. Po czym tłumaczę, że na pewno ten rozmiar, bo to już nie pierwsze zakupy tej marki, ale niestety rozmiar rozmiarowi nie jest równy i każdy model leży inaczej, a ja potrzebuję przymierzyć jak najwięcej aby wybrać jak najkrótsze.Na szczęście w ostatnim czasie miałam przyjemność robienia zakupów w sklepie Lee/Wrangler w Złotych Tarasach. Pomimo iż był weekend i obsługa na brak klientów nie mogła narzekać, od razu podeszła do mnie pani (wysoka blondynka) z pytaniem: „Czy mogę w czymś pomóc?”. Wytłumaczyłam czego poszukuję i na czym polega mój problem, a pani uśmiechnęła się i powiedziała, że zaraz znajdzie wszystko co mogłoby mnie zainteresować. W błyskawicznym tempie dostałam cztery pary spodni i usłyszałam „Jeśli pani chce, można już iść mierzyć te spodnie a ja jeszcze poszukam i doniosę resztę.”. Dostałam jeszcze siedem par spodni! W trakcie szukania kolejnych spodni, które mogłyby mnie zainteresować, obsługująca mnie pani nie zapomniała o pytaniach: czy te modele i te rozmiary są na pewno w porządku, czy coś wymienić, czy coś już zabrać, czy chcę się pokazać aby mogła mi ewentualnie doradzić. Zostałam nawet poinformowana, w które dni sklep ma dostawy i że co prawda nie jest w stanie mi powiedzieć co przyjdzie w paczce, ale może akurat znajdzie się coś dla mnie i że jeżeli nie będę zadowolona z towaru, to mam siedem dni na wymianę. Po przymierzeniu wszystkich jedenastu par, poprosiłam o odłożenie jednych spodni na możliwie najdłuższy czas. I tu kolejne moje zaskoczenie: ekspedientka z uśmiechem powiedziała: „Oczywiście, najdłużej mogę odłożyć je do końca dnia” (zaskoczenie, ponieważ zwykle po tak „intensywnej” obsłudze, personel chce sprzedać towar, a odkładaniem towaru jest bardzo rozczarowany). Poza miłą i kompetentną obsługą, sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony, duży wybór nawet w nietypowych rozmiarach. Towar na pułkach i na wieszakach poukładany, sklep czysty (nawet czyste dywaniki w przymierzalni!)

zarejestrowany-uzytkownik

12.08.2014

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Obsługa była bardzo...
Obsługa była bardzo profesjonalna dzięki wiedzy jaką posiadała. Czułem się dobrze obsłużony. Już przy wejściu zostałem zauważony. Lokal bardzo czysty. Pracownicy uśmiechnięci.Brak plakietek z imionami.

zalogowany_użytkownik

22.07.2014

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy w sklepie...
Pracownicy w sklepie bardzo mili. Już w wejściu przywitała mnie kobieta i zapytała się czy może mi w czymś pomóc, nie była przy tym nachalna.

zarejestrowany-uzytkownik

31.03.2014

Placówka

Toruń, Broniewskiego 90

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do sklepu Wrangler Lee w Starym Browarze dwa miesiące temu w celu zakupu spodni. Jak tylko weszłam, zostałam miło powitana przez personel. Sklep był czysty, posiadał ciekawy wystrój. Jedna z ekspedientek zapytała, czy potrzebuję pomocy. Moja odpowiedź była chaotyczna, nie umiałam dokładnie opisać jakich spodni poszukuję. Ekspedientka z uśmiechem zadała mi kilka dodatkowych pytań i przyniosła około pięciu par spodni zbliżonych do mojego opisu. Nie znałam swojego rozmiaru, pani oceniła go na oko - trafiła idealnie! Z jej pomocą zdecydowałam się na zakup jednej pary. Nie było łatwo, ponieważ wybór jest naprawdę duży. Ceny są dość wysokie, ale za to jakość świetna. Jeansy Wranglera nie rozciągają się, służą przez długi czas. Polecam wszystkim zakupy w tym miejscu. Ja na pewno jeszcze tam wrócę!

zalogowany_użytkownik

25.02.2014

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)
Niestety jeans są...
Niestety jeans są tutaj bardzo drogie . Możliwe, żę jakościowo bardzo dobre, ale nie na moją kieszeń . Obsługa naprawdę miła.

zarejestrowany-uzytkownik

24.01.2014

Placówka

Toruń, Broniewskiego 90

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór, mimo...
Duży wybór, mimo wyprzedaż. bardzo pomocna i miła obsługa! Oby było tak w każdym sklepie! :)

zarejestrowany-uzytkownik

22.01.2014

Placówka

Wrocław, Czekoladowa 9

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi w tym sklepie. Zarówno podczas samego procesu zakupu jak i reklamacji personel należycie wywiązywał się ze swoich obowiązków. Podczas zakupów mogłam liczyć na pomoc w wyborze zarówno kroju jak i rozmiaru odzieży, z chęcią dostarczano mi kolejne egzemplarze do przymierzalni. Niestety po 2 miesiącach musiałam zareklamować produkt. Miłym zaskoczeniem był fakt natychmiastowego przyjęcia produktu do reklamacji pomimo braku paragonu (posiadałam wydruk z konta bankowego). Reklamacja została uznana, a po tygodniu otrzymałam całkiem nowy, specjalnie dla mnie sprowadzony egzemplarz odzieży, którą zareklamowałam. Sklep polecam, ponieważ asortyment jest ciekawy, a obsługa jest profesjonalna i sympatyczna.

Joanna_2774

20.01.2014

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Już chwilę po...
Już chwilę po wejściu pracownica w dżinsowej odzieży przywitała i zaoferowała pomoc, ja podziękowałam i powiedziałam, że na razie się rozglądamy. Na to miła dziewczyna z uśmiechem: oczywiście, bardzo proszę, gdyby jednak pomoc była potrzebna będę do dyspozycji. Asortyment odzieżowy bogaty (kurtki, spodnie, koszule, katany, bluzy etc), różne kolory i fasony, wszystko wygodnie dla klientów na wieszakach umieszczone, ewidentny ład handlowy. Sklep nie jest zbyt tani ale w dniu 28 XII, 50 % obniżki znacznie niwelowały ten stan.

DORA_1

30.12.2013

Placówka

Wrocław, Francuska 6, Kobierzyce

Nie zgadzam się (0)
W poszukiwaniu spodni...
W poszukiwaniu spodni udałam się do sklepu . Sobota po południu , bardzo dużo klientów .Ale w sklepie kilka osób obsługujących . Podeszłam do pierwszej , przywitała mnie z uśmiechem na twarzy i zapytała się w czym może pomóc . Zaprowadziła mnie w odpowiednie miejsce i pomogła poszukać spodni . Przymierzyłam kilka par i wybrałam to czego szukałam . Podeszłam do kasy . Zapłaciłam gotówką , pani wydała mi dokładnie resztę i paragon .Poinformowała również ile mam czasu na wymianę towaru i ile trwa gwarancja. Pożegnała mnie i zaprosiła do kolejnej wizyty.

zarejestrowany-uzytkownik

15.12.2013

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fajne jeansy....
Bardzo fajne jeansy. Czasem brakuje rozmiarówki, ceny tylko delikatnie niższe niż w normalnym sklepie. Obsługa fajna, pomoże jak tylko jest problem z rozmiarem.

Krzysztof_1558

22.10.2013

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (1)

Lee Wrangler

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Lee Wrangler?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.