Opinia użytkownika: Iwona_212
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Niniejsza obserwacja dotyczy obsługi na infolinii Banku BPH. Zmuszona byłam zadzwonić na infolinię ponieważ po fuzji Banku BPH zmianie uległ internetowy dostęp do konta, a co za tym idzie zmiana ta uniemożliwiła mi dokonywanie płatności. W godzinnach popołudniowych zadzwoniłam i połączono Mnie do działu informatycznego w którym to dowiedziałam się usterka jest z winy banku oraz braku aktualizacji na serwerach Banku. Pani poinformowała Mnie, że za 15 minut wyśle mi na skrzynkę e-mail, plik który umożliwi mi dostęp do płatnosci. Czekałam na e-mail 1 godzinę i 15 minut. Po ponownym telefonie z mojej strony został Mi przesłany e- mail z wszystkimi potrzebnymi danymi. Jednakże mam żal do Banku BpH ponieważ przed zmianami w Banku obiecywano mi, że nie będę miała problemów z dostępem do konta oraz będę mogła wykonywać płatnosci bez problemu.