Opinia użytkownika: Iwona_212
Dotycząca firmy: FedEx
Treść opinii: W firmie której pracuję korzystamy z usług kurierskich OPEK. Na prośbę mojego klienta zamówiłam kuriera po odbiór paczki. Pani przyjmująca zlecenie poinformowała Mnie, że zlecenie zostało przyjęte, podając mi numer tego zlecenia. Poinformowała Mnie również, iż kuruier zjawi sie po paczkę nastepnegpo dnia. O tym fakcie poinformowałam nadawcę paczki, sadząc, że sprawa jest juz zamknięta. Mineło kilka dni i dokładnie w poniedziałek 26.10.2009 dzwoni do Mnie ponownie klient, bardzo zdenerwowany. Pan stwierdził, że do dnia dzisiejszego kuruier nie zjawił się po paczkę. Niezwłocznie zadzwoniłam na infolinię i Pani poinformowała Mnie, że w systemie nie widzi tego zlecenia i ponownie przyjeła odemnie zlecenie. Po czym następnego dnia zjawił się kurier i odebrał w końcu feralną przesyłkę.