Opinia użytkownika: Iwona_212
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Robiąc opłaty przez system internetowy, dokonałam wpłaty na błędny (nieaktualny) numer konta. Dlatego też jak się zoorientowałam niezwłocznie zadzwoniłam na infolinię PLAY, żeby wyjaśnic tą sprawę. Rozmowę prowadziłam z dość uprzejma Panią, która aby zakończyć moją sprawę pomyślnie, sięgała po poradę jeszcze kilku osób. W sumie rozmowa trwała ok. 15 minut Chcąc nie narażać mnie na dodatkowe koszty Pani obiecała, że w moim imieniu wypełni wniosek o przeksięgowanie i poprosiła o zmianę już na prawidłowy numer konta. Następnego dnia ktoś z sieci PLAY zadzwonił do mnie i poinformował, że wszystko jest załatwione pomyslnie, i jak tylko wpłyną pieniążki na konto niezwłocznie zostaną przeksięgowane na poprawny numer konta. Podsumowując oceniam bardzo pozytywnie sposób rozwiązania mojego problemu i wysoko oceniam profesjonalizm obsługującej mnie osoby.