Opinie użytkownika (19)

Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

01.08.2017

ULTIMO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Ciężko jest...
Super. Ciężko jest mi napisać cokolwiek na temat sklepów z artykułami dziecięcymi ponieważ dzieci nie mam i sporadycznie w nich bywam. Na podstawie obserwacji obsługa jest jak najbardziej uprzejma, życzliwa i pomocna. Jakoś produktów również jest na najwyzszym poziomie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

25.07.2017

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Ciężko jest...
Super. Ciężko jest mi napisać cokolwiek na temat sklepów z artykułami dziecięcymi ponieważ dzieci nie mam i sporadycznie w nich bywam. Na podstawie obserwacji obsługa jest jak najbardziej uprzejma, życzliwa i pomocna. Jakoś produktów również jest na najwyzszym poziomie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

25.07.2017

Coccodrillo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakoś obsługi...
Rewelacyjnie. Jakoś obsługi i produktów na wysokim poziomie. Pracownicy dobrze wykwalifikowani na podane stanowiska. Są tolerancyjni. Pomagają klientom. Nie pozostawiają ich w potrzebie. Są uprzejmi. Towarzyscy. Chętni do pomocy i również do porad. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Firma...
Bardzo dobrze. Firma CCC jest bardzo dobrze prosperującą firmą. Zatrudniają osoby, kulturalne, pomocne, ktore dbaja o klijentów oraz o wizerunek sklepu i firmy. Sa cierpliwi, wyrozumiali. Można uzyskać od nich informacje na temat danego produktu. Sa odpowiednio przeszkoleni na swoje stanowiska. Jakoś ich produktów jest również na wysokim poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

18.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

18.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

18.07.2017

eMILA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Witam wchodząc do...
Witam wchodząc do sklepu Netto zwróciłam uwagę na plakaty wywieszone na głównych drzwiach które informują klientów iż można płacić karta. W około było czysto nie zauważyłam w środku żadnych pajęczyn. Gazety były świeże i ładnie ułożone. Na warzywniaku były świeże owoce i warzywa oraz nie czułam nie przyjemnego zapachu. Idąc dalej spotkałam pracownice miała na imię Paulina, była niska, miała brązowe długie włosy. Spytałam się gdzie jest cukier i pani z uśmiechem (mimo ze było widać ze ma dużo pracy), zaprowadziła mnie do produktu i powiedziała "proszę bardzo tutaj znajduje się cukier" po czym z uśmiechem odeszła. Przy kasie obsługiwała mnie pani Renata. Powiedziała mi "dzień dobry" i spytała z uśmiechem czy chcę reklamówkę. Przed kasowaniem moich produktów spojrzała czy w koszyku nic się nie znajduje po czym zaczęła kasować. Wyraźnie wypowiedziała cenę jaka mam do zapłaty. Gdy zapłaciłam usłyszałam miłe słowa "dowiedzenia dziękuje i zapraszam ponownie". W Netto nic bym nie zmieniła. Pracownicy w Netto tak jak w Biedronce maja szacunek do klientów i ładnie się uśmiechają.

Ewa_1289

06.09.2012

NETTO

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi