Opinie użytkownika (48)

Zamówiłam umowę w...
Zamówiłam umowę w play, dostawcą jej był DHL. Paczka miała do mnie dotrzeć po godzinie 16:00. Sprawdzając na stronie co się dzieje z paczką widniała informacja że o 13:36 kurier mi ją przekazał. Po rozmowie telefonicznej z kurierem uzyskałam info że o 20 paczka do mnie dojdzie. Minęła 20,21 i 22, paczka nie dotarła. Po kolejnym telefonie do dostawcy dowiedziałam się ze dzisiejszego dnia paczka już nie dotrze. Mimo sympatycznej rozmowy z kurierem, zamówienie nie zostało zrealizowane.

Emilka_3

28.01.2015

DHL

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo miło...
Jestem bardzo miło zaskoczona, klimatyczne miejsce, muzyka, kolory, a te zapachy mmm :) Czyściutko, mieliśmy stolik przy oknie odgrodzeni od innych gości, cichutko. Na przystawkę czekaliśmy około 10 min, na danie główne nawet krócej. Porcje kopiaste :) ale na szczęście można wsiąść na wynos :P Niebo dla podniebienia, różnorodność przypraw, pikantnie lub łagodnie jak kto woli. Cenowo jak na wielkość potraw normalnie. Kelnerzy kompetentni, znający potrawy i doradzający co warto wsiąść, co pasuje itd :) Na pewno wrócimy :)

Emilka_3

14.12.2014

Indus Tandor

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
3-4 dni oczekiwanie...
3-4 dni oczekiwanie na zamówienie mimo zapłaty od razu to jedyna wada. Ceny niższe niż gdziekolwiek indziej, rabaty, duży asortyment, uprzejmy i pomocny personel. Dużo nowości :) polecam

Emilka_3

11.12.2014

czytam.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetny asortyment, błyskawiczny...
Świetny asortyment, błyskawiczny kontakt ze sprzedającym, nie wygórowane ceny, jakość bardzo zadowalająca. Polecam dla każdego co lubi zakupy przedmiotów na co dzień niespotykanych. polecam gorąco

Emilka_3

11.12.2014

pl.dawanda.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (18)
Rzetelnie, szybko, konkretnie....
Rzetelnie, szybko, konkretnie. Dieta jak i treningi świetnie dopracowane i dopasowane do potrzeb indywidualnie. Świetny kontakt z trenerem, dietetykiem jak i psychologiem. Wszelkie problemy rozwiązywane w ciągu 24 h. Mnóstwo ciekawych artykułów, grupa wsparcia wtedy kiedy zaczyna się watpić bardzo pomaga. Warto bo widać efekty :) Polecam

Emilka_3

11.12.2014

Vitalia.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam dla...
Nie polecam dla osób które chcą odpocząć od zgiełku, hałasu. Już na samym początku spotkała nas nie miła niespodzianka dostaliśmy klucze i nie można było znaleźć pokoju, w legendzie nie było takiego pokoju, jak się później okazało były pokoje za drzwiami pod tytułem "biuro". Dostaliśmy pokój nie taki jak zamawialiśmy, po powiadomieniu recepcji dostaliśmy inny nadal nie zgodny z zamówieniem. W pokojach były mrówki, w nocy w sypialni było słychać jakieś głośne szumienie. Cena nie adekwatna do standardu pokoi, internet to porażka. Po wyjeździe znalezienie miejsca parkingowego graniczy z cudem. To tyle minusów. Plusem zaś było jedzenie, duży wybór i smaczne dania. Strefa basenowa, sauny, jakuzzi bardzo sympatyczne.

Emilka_3

04.08.2014

Czarny Potok

Placówka

Krynica-Zdrój, Czarny Potok 65

Nie zgadzam się (0)
Kupiłam "produkt" telewizja...
Kupiłam "produkt" telewizja + internet 250 mb/s + telefon. Działa od 3 miesięcy. tv i telefon jest dobrze. Zaś internet obiecywany do 250 mb/s bardzo mija się z prawdą. Ja nawet nie mam prędkości 50 mb/s. Po wezwaniu Pana technicznego okazało się że jest ta prędkość ale mamy zbyt "stare" komputery - 2 letnie. Poświęciłam się i kupiłam najnowszy model i na nim osiągam max 70 mb/s. Najciekawsze jest to że tylko kiedy jest Pan techniczny internet ma obiecaną prędkość. Wiedza jest poniżej normy, cena zbyt duża jak na 5 mb/s. Nie polecam.

Emilka_3

20.06.2014

UPC

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nie podobała...
Bardzo nie podobała mi się praca firmy kurierskiej GLS. Zamówiłam paczkę oczywiście szybko ją nadano i wysłano. Zazwyczaj kurierzy zanim przyjadą dzwonią aby się dowiedzieć czy ktoś jest w domu. Tutaj owy kurier nie pofatygował się o to i zostawił mi awizo że paczka jest do odbioru w jakimś punkcie. Szczerze mówiąc gdybym chciała chodzić po jakąś rzecz to bym zamówiła sobie pocztą choć i oni donoszą do domu. Jestem zaskoczona takim brakiem kompetencji.

Emilka_3

27.01.2014

GLS

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kupiłam laptopa w...
Kupiłam laptopa w czerwcu ubiegłego roku na początku laptop chodził szybko włączał się parę sekund, zaś po 2 miesiącach zaczął szwankować i został odesłany, okazało się że wynikłe nieprawidłowości wynikają z niesprawnego dysku twardego. Laptop wrócił po około 2 tyg naprawiony. Rzuciło mi się że ów komputer zaczął się włączać aż 2 min, zaczęły pojawiać się bardzo często błędy systemu. Znów został odesłany i znów wymiana dysku twardego. Teraz komputer włącza się ponad 3 min. Pracując na nim błędy systemu wyskakują około 30-40 razy dziennie, nie można na nim pracować, nie dość że chodzi wolniej niż starsze komputery to jeszcze bardzo często się zawiesza. Jestem bardzo nie zadowolona gdyż ten laptop kosztował aż 3400 zł więc takie zachowanie jest niedopuszczalne.

Emilka_3

18.11.2013

Asus

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo niezadowolona...
Jestem bardzo niezadowolona z usług owej firmy kurierskiej, nigdy nie było problemów paczka wychodziła z sortowni i tego samego dnia była u mnie. Już drugi raz się zwiodła. Pierwszy raz problem pojawił się 25 września br. czekałam cały dzień w domu, czekałam na telefon od kuriera, blok jest monitorowany wszystko się nagrywa i nie było fizycznie tej firmy pod naszym blokiem . Sprawdziłam losy paczki na stronie www pojawił mi się komunikat doręczenie nie udane zostawiono awizo a nic nie było, sytuacja powtórzyła się jeszcze dwa razy, po kontrolnym telefonie do firmy a następnie do kuriera paczka została po 3 dniach doręczona. Dziś sytuacja znów się powtarza paczka wychodzi z sortowni i nie dociera.

Emilka_3

04.10.2013

DPD Polska

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Podczas pobytu w...
Podczas pobytu w Hotelu Demel muszę pochwalić bardzo miłego recepcjonistę, biegle władającego językiem angielskim. Wszystko w sposób jasny objaśnił odnośnie śniadań, baru czy restauracji. Był na tyle kompetentną osobą że opowiedział pokrótce o najciekawszych miejscach w Krakowie. Pokój był jednoosobowy i przestrzenny. Internet wifi działał szybko, TV odbierało poprawnie mając 5 kanałów, radio niestety nie działało. Nie spodobało mi się w łazience zapchane sitko w umywalce gdzie wybijała woda. Cena za 3 godziny miała być obniżona a wyszło tyle samo co za cała dobę 200 zł. Parking był w części odśnieżony i bezpłatny.

Emilka_3

16.01.2013

Demel

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam opcję hotelu...
Wybrałam opcję hotelu 3 h. Pokój był nie duży, ale przytulnie urządzony z łazienką. Cena nie wysoka- 60 zł. Nie spodobał mi się fakt, iż kaloryfer nie grzał, w pokoju było zimniej niż na dworze. Sądzę, iż grzejnik był zapowietrzony podczas odkręcania lała się woda. Na pierwszy rzut oka to było by tyle, zaś po przejechaniu palcem po stole był cały zakurzony. Na podłodze był piach.

Emilka_3

14.11.2012
Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się z...
Wybrałam się z koleżanką na zakupy , głównie interesowały nas jakieś fajne sandałki. Przy wejściu powitano nas po chwili oglądania asortymentu, podeszła do nas Pani ekspedientka i zapytała się czy może nam pomóc. Pomogła nam znaleźć odpowiedni rozmiar w bardzo korzystnej dla nas cenie. Owa Pani była uśmiechnięta i bardzo sympatyczna, potrafiła ocenić do jakich ubrań najlepiej będzie owy produkt pasował. Byłyśmy bardzo zadowolone z zakupów.

Emilka_3

17.05.2012

CCC

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do apteki, w kolejce stały tylko dwie osoby do dwóch okienek. Jedna z Pań farmaceutek zniknęła na zapleczu na bardzo długi czas. Tak więc przy jednym okienku nikogo z obsługi nie było. Kiedy nadeszła moja kolej Pani była opryskliwa i niesympatyczna. Nie potrafiła pomóc w wyborze zamiennika leku. W aptece zaś i jak przed panował porządek . Ceny dość wysokie.

Emilka_3

16.05.2012

Apteka Optima

Placówka

Kraków, Królewska 92

Nie zgadzam się (0)
Spontanicznie wyjechaliśmy na...
Spontanicznie wyjechaliśmy na weekend do Lidzbarka Warmińskiego. Nie było zbyt czasu na wcześniejsze rezerwacje noclegu. Przyjechaliśmy do Hotelu Krasickiego bardziej z ciekawości. Nie było problemu z pokojem 2 osobowym. W przystępnej cenie jak na taki apartament i pobyt 3 dniowy. Pokój był urządzony nowocześnie ale i zachowując charakter historyczny. Nasz pokój był w skrzydle gotyckim , wyglądał niesamowicie. Gastronomia była wyborna połączenie nowoczesnych technik kulinarnych z regionalnymi potrawami. Recepcja jest ustawiona w doskonałym miejscu zaraz po wejściu. Porządek, czystość, schludność i bardzo miła atmosfera to słowa określające to miejsce. Po przyjeździe w ciągu 5 min byliśmy już w pokoju. Personel bardzo sympatyczny i na poziomie. Polecam to miejsce wszystkim tym co cenią sobie ciekawe i piękne miejsca.

Emilka_3

16.05.2012

Hotel Krasicki

Placówka

Lidzbark Warmiński, Plac Zamkowy 1/7

Nie zgadzam się (0)
Do salonu przyszłam...
Do salonu przyszłam w celu dowiedzenia się więcej informacji o przeniesieniu numeru. Od razu po wejściu przywitał mnie Pan ekspedient i zaprosił do stanowiska. Po uzyskaniu informacji ode mnie, moich potrzebach świetnie dopasował ofertę. Wszystkie wątpliwości rozwiał. Jego dykcja była bardzo dobra, mówił wyraźnie. Był uśmiechnięty i życzliwy. Cały czas utrzymywał kontakt wzrokowy. Zakres jego wiedzy był szeroki. Jego wygląd zewnętrzny był jak powinien. W środku lokalu było czysto, świeżo i chłodno.

Emilka_3

16.05.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
29.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Emilio, bardzo nam miło dowiadywać się o pozytywnym doświadczeniu, które spotkało Panią w naszym salonie w Krakowie. Stawiamy sobie za cel, aby Pani i wszyscy nasi obecni i przyszli Klienci zawsze byli usatysfakcjonowani z naszej oferty i obsługi. Analizujemy Państwa opinie i uwagi, gdyż są dla nas bezcennym źródłem informacji, co jeszcze ułatwić i usprawnić. Dziekując za Pani pochlebny komentarz, wyrażamy głęboką nadzieję, że Pani przyszłe kontakty z naszą firmą będą co najmniej równie pozytywne. Zachęcamy do odwiedzenia nas na: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl
Będąc z reklamacją...
Będąc z reklamacją modemu weszłam i okazało się że jestem 15 osobą w kolejce. Czekałam do swojego podejścia do stanowiska około 10 min. Przedstawiłam swój problem i Pani obsługująca od razu spisała raport reklamacyjny, oczywiście bez sprawdzenia sprzętu, dostałam zastępczy modem. W domu okazało się że zastępczy również jest awaryjny. Ponowne przyjście do salonu i znów czekanie 15 minut, wymiana modemów tym razem na nowy. Po dwóch tygodniach do odebrania był stary modem jak później się okazało nikt go nawet nie sprawdził, a modem jak nie działał tak nie działa. Mimo takiego zachowania, w salonie było czysto można było wypić gorącą kawę. Było 7 czynnych stanowisk konsultantów. Nie podobało mi się to że przed salonem nie było stoiska dla rowerów. Personel był ubrany w firmowe wyprasowane, zapięte ubrania.

Emilka_3

16.05.2012

T-Mobile

Placówka

Kraków, Królewska 67

Nie zgadzam się (0)
Lokal czysty i...
Lokal czysty i schludny. Miejsce przed sklepem również. Pani ekspedientka bardzo życzliwa , witająca klientów już od progu, zawsze uśmiechnięta. Towar i asortyment w bardzo przystępnych cenach, zawsze świeży i pyszny. Pani ekspedientka w fartuszku czystym i wyprasowanym. Znająca bardzo dobrze swój towar. Szybkość obsługi gwarantuje szybkie rozładowywanie kolejki, mimo że jest tylko jedna sprzedawczyni.

Emilka_3

16.05.2012

AWITEKS

Placówka

Kraków, Czarnowiejska 84

Nie zgadzam się (0)
Dwa miesiące temu...
Dwa miesiące temu podpisałam umowę z siecią play. Zostałam poinformowana że opłata aktywacyjna wynosi 49 zł ale to jest wymienne na pakiet internetowy. I przez miesiąc korzystanie z niego jest bezpłatne. Po miesiącu chciałam z niego zrezygnować okazało się to bardzo trudne. Gdyż próbując zadzwonić do biura obsługi klienta nie można się połączyć z konsultantem. Nie ma takiej opcji w menu. Na stronie internetowe podany jest sposób dezaktywacji zaś po włączeniu pokazuje się że numer jest błędny. Idąc do salonu dowiedziałam się, że nie można go wyłączyć mimo że zostałam poinformowana na początku że mogę zrezygnować w każdej chwili.

Emilka_3

15.05.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Emilio, bardzo nam przykro z powodu przykrego doświadczenia, które spotkało Panią w kontakcie z naszą firmą. Pozwoliliśmy sobie skontaktować się z Panią, aby spróbować w pełni wyjaśnić zaistniałą sytuację. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci spotykali się z otwartością i profesjonalizmem. Uwagi Pani i wszystkich naszych Klientów są bezcennym źródłem informacji, dzięki któremu możemy się poprawiać. Wyrażamy nadzieję, że wszystkie Pani kolejne kontakty z Play będą wyłącznie pozytywne. Zachęcamy do odwiedzenia nas na http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl
Raz w tygodniu...
Raz w tygodniu jedziemy na duże zakupy do sieci sklepów Real. W sklepie panował chaos. Wózki zajmowały znaczną część hallu gdyż nie były powysuwane z siebie a stała większość oddzielnie. Na ziemi leżało dużo reklamówek jak i reklam sklepu. Szukając działu z alkoholem Pan ekspedient nie potrafił nam wytłumaczyć jak tam dojść. Na dziale spożywczym komuś upadł koncentrat pomidorowy i tak jakby zostało to niezauważone przez pracowników. Nikt nie kwapił się do posprzątania. Po zrobieniu zakupów udaliśmy się do kas, gdzie czekał na nas niezbyt miły widok , były otwarte 4 kasy i w każdej z nich olbrzymia kolejka konkretniej mówiąc w najkrótszej 9 osób ze sporymi zakupami . Samo stanie w kolejce zajęło nam ponad 15 minut.

Emilka_3

15.05.2012

Real

Placówka

Kraków, Bora-Komorowskiego 37

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi