Opinia użytkownika: Emilka_3
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Będąc z reklamacją modemu weszłam i okazało się że jestem 15 osobą w kolejce. Czekałam do swojego podejścia do stanowiska około 10 min. Przedstawiłam swój problem i Pani obsługująca od razu spisała raport reklamacyjny, oczywiście bez sprawdzenia sprzętu, dostałam zastępczy modem. W domu okazało się że zastępczy również jest awaryjny. Ponowne przyjście do salonu i znów czekanie 15 minut, wymiana modemów tym razem na nowy. Po dwóch tygodniach do odebrania był stary modem jak później się okazało nikt go nawet nie sprawdził, a modem jak nie działał tak nie działa. Mimo takiego zachowania, w salonie było czysto można było wypić gorącą kawę. Było 7 czynnych stanowisk konsultantów. Nie podobało mi się to że przed salonem nie było stoiska dla rowerów. Personel był ubrany w firmowe wyprasowane, zapięte ubrania.