Opinie użytkownika (18)

oPOWIADAJĄ "BAJKI" BEZ...
oPOWIADAJĄ "BAJKI" BEZ POKRYCIA - NAJGORSI Z NAJGORSZYCH

Elżbieta_444

18.03.2024

Pocztex

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
poczta ma nieaktualne...
poczta ma nieaktualne śledzenie przesyłki , nie jest terminowa. najgorszy przewoźnik jaki może istnieć - piszę o Wrocławiu Nadodrze

Elżbieta_444

18.03.2024

Poczta Polska

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Tele Pizza...
Dobrze. Tele Pizza jest dla mnie ostatecznością ale jak zamawiam przez telefon to obsługa jest bez zastrzeżeń i pizza jest dostarczona szybko Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Elżbieta_444

25.07.2017

Telepizza

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. W Pizza...
Super. W Pizza Hut wszystko zależy jak się trafi, jeżeli jest średnia ilość ludzi to jest ok i nie czeka się 30/40 min.Zawsze mnie irytuje długi czas oczekiwania na pizzę. Obsługa jest kulturalna ale nie sugestywna, Ty masz wiedzieć co chcesz zamówić i ile razy byłam nie było sugestii a może by popróbować jakiejś nowości lub np 3 rodzaje pizzy w cenie jednej, są dla mnie "bazujący na swojej marce" Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Elżbieta_444

25.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Czasami...
Bardzo dobrze. Czasami zdarza się że personel kręci się bez sensu, ale jest znacznie lepiej jak KFC, dla mnie mały wybór i wszystko za sztuczne, Lubię kupić szybką kawę i wyjść Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Elżbieta_444

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. W...
Tak sobie. W KFC zawsze czuć tłuszcz i zapach jest mieszający się z kawą oraz niestety z zapachem środków czystości . W KFC jak muszę to szybko kupuję kawę i wypadam aby nie przejść tymi "zapachami" - Wrocław - Świdnicka Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Elżbieta_444

25.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Lubię czasami...
Rewelacyjnie. Lubię czasami coś zjeść w Kuchni Marche bo jakość jest dobra, ciasta jak domowe, surówki jak własne i nawet tam nie czuć spalenizny , starych tłuszczy. Personel miły , szybki pomocny w doradztwie, system obsługi czytelny. Nawet przy dużej ilości ludzi w Kuchni można zjeść w spokoju. Ceny przystępne dla każdego. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Elżbieta_444

25.07.2017

Kuchnia Marche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zawsze uprzejmi...
Rewelacyjnie. Zawsze uprzejmi młodzi i nie tylko ludzie chętni do doradzenia, szybko pracujący, starający się doradzić i zadowolić klienta.Wygląd stacji zawsze czysty i często pachnący dobrą kawą Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Elżbieta_444

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo lubię...
Rewelacyjnie. Bardzo lubię robić zakupy Orsay bo zawsze coś dla siebie znajdę , czasami boję się tam wejść bo znowu dam się na coś namówić. Personel miły , uprzejmy, z fachową poradą i mają super system nagród , upominków, wiele rabatów też swoje robi przy zakupach, wygląd sklepu jest czytelny. Czasami jet ciasno ale to ze względu na dużą ilość klientek Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Elżbieta_444

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Lubię robić...
Super. Lubię robić tam zakupy, Panie są uprzejme , towar dobry , potrafią doradzić. Wygląd sklepów tez mnie zadowala. Czasami gorzej z rozmiarami ale można wyjść z dobrymi zakupami Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Elżbieta_444

25.07.2017

Camaieu

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. W tych...
Super. W tych sklepach obsługa stara się zaspokoić klienta nawet jeśli nie mają butów jakie chciałbyś kupić. Ogólnie bardzo dobrze oceniam kontakt z obsługą i wysoką jakość produktów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Elżbieta_444

25.07.2017

VENEZIA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Mało towaru...
OK. Mało towaru dla zwykłych użytkowników, wysublimowany klient , personel dbający o wygląd czasami z braku klienta, pojedynczym klientem niezainteresowany Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Elżbieta_444

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Buty...
Bardzo dobrze. Buty dobrej jakości , obsługa kompetentna i bardzo uprzejma. Wybór dla mojej stopy niestety też bardzo mały. Tylko raz znalazłam dla siebie obuwie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Elżbieta_444

25.07.2017

RYŁKO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Mało...
Tak sobie. Mało kupuję tam obuwia bo są słabej jakości. Wolę kupić droższe ale solidniejsze. Obsługa jest na poziomie dostatecznym a obuwie jest często pomieszane Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Elżbieta_444

25.07.2017

ECCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. O wiele...
Dobrze. O wiele lepiej jak w CCC , chociażby z poszukiwaniem rozmiaru nawet potrafią znaleźć w którym sklepie jest dany rozmiar. Lecz wybór dla mnie jest też mały, sportowe obuwie jest w większym wyborze.Bardzo wysoko cenię możliwość szybkiej reklamacji towaru. Na plus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.

Elżbieta_444

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. W sklepach...
Dobrze. W sklepach CCC jest ciasno (byłam w 3-ch sklepach ew Wrocławiu)obsługa była zajęta swoimi zadaniami.Obuwie w tych sklepach jest przede wszystkim dla tych co mają wymiarowe dobrze wyprofilowane stopy. Ja mam problem haulxów i palca młoteczkowatego i niestety nie mogę dobrać obuwia ba nie ma takich butów, sandałów w których bym się czuła wygodnie , najlepiej w lecie chodzić w szmaciakach typu tenisówki" chińskie". Panie są z reguły zniecierpliwione jak przymierzam 10 parę i nic nie jest dobre. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Elżbieta_444

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Udałam się do...
Udałam się do placówki Eurobanku aby dowiedzieć się jak wygląda sprawa zamknięcia mojej karty kredytowej i kredytu konsumpcyjnego.I tu w placówce okazało się jakie wielkie "naciąganie" odchodzi w banku. Aby zamknąć kredyt musisz napisać dyspozycję,czekać na termin następnej raty i dopiero możesz zamknąć kredyt. To nieważne że masz środki na spłatę ale bank Ci przez miesiąc będzie naliczał odsetki, ubezpieczenie i dopiero po miesiącu rozliczy Ci kredyt. W dobie elektroniki można w żywe oczy ściągać pieniądze i to zgodnie z regulaminem, którego jak nie zaakceptujesz nie dostaniesz pożyczki. Czytajcie uważnie regulaminy bo w tym banku są one dla BANKU a nie dla KLIENTA. Ważna uwaga- przy uzyskiwaniu informacji spisujcie imię i nazwiska osoby która Wam udziela informacji, bo potem wpierają, że nic takiego nie mówili. Odradzam EUROBANK.

Elżbieta_444

06.12.2011

Euro Bank S.A.

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (1)
Chciałabym przekazać moje...
Chciałabym przekazać moje obserwacje dotyczące kontaktu z NETIĄ.Stwierdzenie "na kogo popadnie na tego bęc" to bardzo odpowiednie określenie na konsultantów Netii. Jedna osoba potrafi załatwić sprawę z jaką klient zwraca się do Nich, inna natomiast obiecuje ,że coś pomoże ale sprawa dalej jest niezałatwiona.Brak rzetelności, terminowości i konsekwencji w działaniach. Przysłano mi 5 takich samych urządzeń, po kontakcie i odesłaniu do Firmy urządzeń miało być zdjęcie obciążenia z konta. Minęły 2 miesiące, moje kontakty z Netią i obiecanki że sprawa będzie załatwiona. Uważam że przyszli klienci Netii mają prawo znać prawdę a nie tylko oglądać ładne reklamy.

Elżbieta_444

20.05.2011

Netia

Placówka

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi