Dobrze. Tele Pizza jest dla mnie ostatecznością ale jak zamawiam przez telefon to obsługa jest bez zastrzeżeń i pizza jest dostarczona szybko Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. W Pizza Hut wszystko zależy jak się trafi, jeżeli jest średnia ilość ludzi to jest ok i nie czeka się 30/40 min.Zawsze mnie irytuje długi czas oczekiwania na pizzę. Obsługa jest kulturalna ale nie sugestywna, Ty masz wiedzieć co chcesz zamówić i ile razy byłam nie było sugestii a może by popróbować jakiejś nowości lub np 3 rodzaje pizzy w cenie jednej, są dla mnie "bazujący na swojej marce" Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Czasami zdarza się że personel kręci się bez sensu, ale jest znacznie lepiej jak KFC, dla mnie mały wybór i wszystko za sztuczne, Lubię kupić szybką kawę i wyjść Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Tak sobie. W KFC zawsze czuć tłuszcz i zapach jest mieszający się z kawą oraz niestety z zapachem środków czystości . W KFC jak muszę to szybko kupuję kawę i wypadam aby nie przejść tymi "zapachami" - Wrocław - Świdnicka Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Lubię czasami coś zjeść w Kuchni Marche bo jakość jest dobra, ciasta jak domowe, surówki jak własne i nawet tam nie czuć spalenizny , starych tłuszczy. Personel miły , szybki pomocny w doradztwie, system obsługi czytelny. Nawet przy dużej ilości ludzi w Kuchni można zjeść w spokoju. Ceny przystępne dla każdego. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Zawsze uprzejmi młodzi i nie tylko ludzie chętni do doradzenia, szybko pracujący, starający się doradzić i zadowolić klienta.Wygląd stacji zawsze czysty i często pachnący dobrą kawą Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Bardzo lubię robić zakupy Orsay bo zawsze coś dla siebie znajdę , czasami boję się tam wejść bo znowu dam się na coś namówić. Personel miły , uprzejmy, z fachową poradą i mają super system nagród , upominków, wiele rabatów też swoje robi przy zakupach, wygląd sklepu jest czytelny. Czasami jet ciasno ale to ze względu na dużą ilość klientek Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Lubię robić tam zakupy, Panie są uprzejme , towar dobry , potrafią doradzić. Wygląd sklepów tez mnie zadowala. Czasami gorzej z rozmiarami ale można wyjść z dobrymi zakupami Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. W tych sklepach obsługa stara się zaspokoić klienta nawet jeśli nie mają butów jakie chciałbyś kupić. Ogólnie bardzo dobrze oceniam kontakt z obsługą i wysoką jakość produktów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Mało towaru dla zwykłych użytkowników, wysublimowany klient , personel dbający o wygląd czasami z braku klienta, pojedynczym klientem niezainteresowany Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Bardzo dobrze. Buty dobrej jakości , obsługa kompetentna i bardzo uprzejma. Wybór dla mojej stopy niestety też bardzo mały. Tylko raz znalazłam dla siebie obuwie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Mało kupuję tam obuwia bo są słabej jakości. Wolę kupić droższe ale solidniejsze. Obsługa jest na poziomie dostatecznym a obuwie jest często pomieszane Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. O wiele lepiej jak w CCC , chociażby z poszukiwaniem rozmiaru nawet potrafią znaleźć w którym sklepie jest dany rozmiar. Lecz wybór dla mnie jest też mały, sportowe obuwie jest w większym wyborze.Bardzo wysoko cenię możliwość szybkiej reklamacji towaru. Na plus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.
Dobrze. W sklepach CCC jest ciasno (byłam w 3-ch sklepach ew Wrocławiu)obsługa była zajęta swoimi zadaniami.Obuwie w tych sklepach jest przede wszystkim dla tych co mają wymiarowe dobrze wyprofilowane stopy. Ja mam problem haulxów i palca młoteczkowatego i niestety nie mogę dobrać obuwia ba nie ma takich butów, sandałów w których bym się czuła wygodnie , najlepiej w lecie chodzić w szmaciakach typu tenisówki" chińskie". Panie są z reguły zniecierpliwione jak przymierzam 10 parę i nic nie jest dobre. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Udałam się do placówki Eurobanku aby dowiedzieć się jak wygląda sprawa zamknięcia mojej karty kredytowej i kredytu konsumpcyjnego.I tu w placówce okazało się jakie wielkie "naciąganie" odchodzi w banku. Aby zamknąć kredyt musisz napisać dyspozycję,czekać na termin następnej raty i dopiero możesz zamknąć kredyt. To nieważne że masz środki na spłatę ale bank Ci przez miesiąc będzie naliczał odsetki, ubezpieczenie i dopiero po miesiącu rozliczy Ci kredyt. W dobie elektroniki można w żywe oczy ściągać pieniądze i to zgodnie z regulaminem, którego jak nie zaakceptujesz nie dostaniesz pożyczki. Czytajcie uważnie regulaminy bo w tym banku są one dla BANKU a nie dla KLIENTA. Ważna uwaga- przy uzyskiwaniu informacji spisujcie imię i nazwiska osoby która Wam udziela informacji, bo potem wpierają, że nic takiego nie mówili. Odradzam EUROBANK.
Chciałabym przekazać moje obserwacje dotyczące kontaktu z NETIĄ.Stwierdzenie "na kogo popadnie na tego bęc" to bardzo odpowiednie określenie na konsultantów Netii. Jedna osoba potrafi załatwić sprawę z jaką klient zwraca się do Nich, inna natomiast obiecuje ,że coś pomoże ale sprawa dalej jest niezałatwiona.Brak rzetelności, terminowości i konsekwencji w działaniach. Przysłano mi 5 takich samych urządzeń, po kontakcie i odesłaniu do Firmy urządzeń miało być zdjęcie obciążenia z konta. Minęły 2 miesiące, moje kontakty z Netią i obiecanki że sprawa będzie załatwiona.
Uważam że przyszli klienci Netii mają prawo znać prawdę a nie tylko oglądać ładne reklamy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.