Pewnego dnia dzwonił kilkukrotnie telefon. Jak wszyscy wiedziałem że jest to zapewne kolejna oferta pożyczkowa. Dzwoniono do mnie wiele razy o różnych porach a w końcu odebrałem telefon. Próbowano mnie namówić na wzięcie kolejnej pożyczki mimo że już miałem u nich. Powiedziałem że nie mam potrzeby brać kolejnej pożyczki mimo to nadal próbowano mi wcisnąć kredyt.
Tak sobie. Do sieci T mobile mam zastrzeżenie tylko co do czasu obsługi. Podobnie jak w Plusie czas obsługi jest fatalny. Średnio na 5 wizyt w tym salonie czeka się około 30 min na swoją kolej lub nawet dłużej. Zauważyłem że jest temu winny wewnętrzny system obsługi klienta. Konsultanci marnują czas na zbyt długie tłumaczenia klientom ze wszystkimi szczegółami zamiast odsyłać po informacje np. do broszur lub internetu. Powinny być określony średni czas obsługi klienta do około 10min na osobę. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.
Źle. Do sieci Plus mam wiele zastrzeżęń dlatego tak nisko oceniłem tą sieć. Największym zastrzeżeniem oferta. Do niedawna byłem stałym klientem tej sieci od ponad 10 lat. Zdecydowałem się zmienić z powodu narastających opłat na mojej fakturze z miesiąca na miesiąc bez szczegółowych informacji za co dopłacam. Trudny kontakt z Działem Obsługi klienta. Za każdym razem gdy się chce załatwić coś w salonach czeka się sporo czasu w kolejce bo jest jedna osoba do obsługi. Na plus:Zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Rewelacyjnie. Ten sklep także widnieje na liście moich ulubionych dlatego że posiadają wiele modnych rzeczy, ceny nie są wygórowane oraz każdy może znaleźć coś dla siebie.
Dobrze. Tutaj jedynie co mnie trzyma w tej firmie to karta punktów. Ale katalag nagród za zdobyte punkty mają bardzo słaby. Zbieram punkty przez cały rok a za nie mogę otrzymać np. brelok lub darmowa tankowanie za 50zł.
Rewelacyjnie. Tą sieć z czystym sumieniem mogę polecić komukolwiek chociażby przez możliwość ogromnego wyboru dla siebie jakiegokolwiek pakietu. Dodatkowo częśto konsultanci moga pochwalić się dużą wiedzą na temat oferowanych usług oraz zawsze jest możliwość otrzymania wybranego przez siebie telefonu od reki. W Plusie niestety czasami trzeba czekać na wybrany telefon tygodniami.
Bardzo źle. Nie polecę nikomu tej sieci komórkowej gdyz mam numewr w niej od kilku lat. Stawki za usługi idą coraz wyżej, nie szukają nowych rozwqiązań by utrzymac klienta, dodatkowo jakość obsługi w salonach budzi wiele do życzenia.
Źle. Nie jestem klientem tego ubezpieczyciela choć wielokrotnie chciałem przejść do niego. Nie zrobiłem tego z jednego powodu. Link4 w swojej ofercie posiada wiele zniżek oraz oferuje za darmo przedstawienie swojej oferty chociażby przesz sprawdzenie wartości ubezpieczenia za dany przedmiot na ich stronie. Wystarczy wypełnić krótki formularz podając maila i telefon. I tu się zaczyna nachalna walka o klienta o każdego klienta. Podając im numer telefonu oraz adres mail kilkukrotnie dzwonią i przesyłajNa plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.