Wchodząc do salonu Mazdy można było zauważyć porządek( podłogi czyste, lśniące, witryna szklana umyta), auta również błyszczały, obok aut znajdowały się informacje o poszczególnych modelach (widać było jak co chwila jakaś Pani chodziła ze ścierką i wycierała auta).Po wejściu do środka zostałem oczywiście zauważony przez personel- jeden z pracowników powiedział Dzień dobry i się uśmiechnął. Po około 2 minutach podszedł z doradców i zapytał w czym może pomóc.Doradca ubrany w ciemne, eleganckie spodnie,koszulę, krawat. Dłonie czyste i zadbane.Na temat samochodu, którym byłem zainteresowany Pan wiedział wszystko- potrafił opowiedzieć o modelu, objaśnił do czego służą poszczególne funkcje, zaprosił mnie abym usiał w środku auta, pokazał bagażnik. Doradca również zaproponował jazdę testową.Po prezentacji Pan, który mnie obsługiwał zaprosił mnie do swojego biurka, gdzie przygotował mi pełną specyfikację modelu i wydrukował ofertę cenową. Pan również zaprezentował ofertę kredytową.Wychodząc z salonu wiedziałem, że wychodzę ze wszystkimi informacjami jakie potrzebowałem jako klient, który szuka nowego samochodu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.