Celem mojej wizyty było zasięgniecia informacji o produkcie banku, ogólne pierwsze wrażenie było pozytywne, było czysto a temperatura była optymalna. Obsługa miła i wyczerpujaca odpowiedziała mi na moje pytania. jedną rzeczą która nie została spełniona to iż nie zostałem poproszony do innego pokoju i nie rozmawiałm z dedykowanym doradcą banku, pomimo iż jestem klientem Aquarius. doradca o tym wiedział, gdyż wcześniej mnie zidentyfikował.
Witam serdecznie. Bardzo dziekuję za podzielenie się opinią na temat jakości obsługi Oddzialu MultiBanku przy ul. Legnickiej we Wrocławiu. Każda informacja, ktorą otrzymujemy jest bezcenna i przekłada się na coraz lepszą jakość świadczonych usług. Cieszy mnie fakt, iż otrzymał Pan zadowalające i wyczerpujące informacje dotyczące produktu, którym był Pan zainteresowany. Podczas kolejnych wizyt, na które serdecznie zapraszam, zachęcam do telefonicznego kontaktu w celu umówienia się na spotkanie z Doradcą - wówczas na pewno będzie możliwa obsługa w dedykowanym pokoju dla Klientow Aquarius. Za niedogodności powstałe podczas wizyty przepraszam. Jednocześnie uprzejmie informuję, iż Oddzial przy ul. Legnickiej czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 9.30-17.30. Poza tymi godzinami dostepna jest strefa 24h. Pozdrawiam Paweł Danielecki, MultiBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.