Źle. W każdym salonie długie kolejki, online teoretycznie można załatwić wszystko ale żeby to nabrało mocy, bardzo często i tak konieczna jest wizyta w placówce. Miałem kiedyś abonament za 59zł z dodatkowymi minutami i SMS, rachunki po ponad 100zl. Praktycznie wcale nie dzwoniłem tylko pisałem sms przy aktywnych pakietach. Aktualnie w innej sieci na miesiąc za te same usługi płacę rachunki po 20-30 zl/mc
Rewelacyjnie. Posiadam ubezpieczenie na życie. Świadczenia wypłacane bezproblemowo i praktycznie od razu (najdłużej czekałem 3 dni) po złożeniu wniosku odszkodowanie.
Obsługa przy kasie wporządku. Jeden nowy pracownik na przyuczeniu - koledzy z pracy chętnie mu pomagają. Chłopak, który stał na przymierzalni - nieuprzejmy, niezorganizowany. Ciągle biegał na zaplecze i miał pretensje, że nie miałem numerka z przymierzalni (bo nikt mi go nie dał, bo nie było nikogo z obsługi).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.