Opinie użytkownika (33)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

CoolErka

30.08.2016

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
15.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat jakości obsługi w mBanku. Zostajemy do Pani dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800. Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem Eksperta online w kanałach audio i wideo. Z pozdrowienia Julia Wochna, mBank
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

CoolErka

30.08.2016

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

CoolErka

29.08.2016

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
16.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pani obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

CoolErka

29.08.2016

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat jakości obsługi w mBanku. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki), a także zostajemy do Pani dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Fatalnie ! Jak...
Fatalnie ! Jak można zakodować transmisję tak wielkiej imprezy jaka są Mistrzostwa Świata w siatkówce. To dyskryminacja polskich obywateli.

CoolErka

31.08.2014

Polsat

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dziś robiłam zakupy...
Dziś robiłam zakupy w tym sklepie. Jestem naprawdę zadowolona. Mimo bardzo dużej ilości osób w sklepie, bardzo długa kolejka (około 18 osób) zniknęła dosłownie w kilka minut, wszystkie kasy otwarte. O dziwo nie było nawet bałaganu co przy takiej ilości osób w sklepie często się zdarza. Bardzo miła obsługa. Zwłaszcza kierowniczka Pani Kasia. Pozdrawiam serdecznie.

CoolErka

31.08.2014

H&M

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio zamówiłam z...
Ostatnio zamówiłam z katalogu partnera Payback - BP nagrodę za punkty. Bardzo szybki czas realizacji, pisali że otrzymam nagrodę do 21 dni roboczych a ku mojemu zaskoczeniu po 3 dniach od dokonania zamówienia kurier zapukał do moich drzwi. Fajny program pozwalający zbierać punkty na jedną kartę w wielu miejscach.

CoolErka

25.08.2014

PAYBACK

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy raz robiłam...
Pierwszy raz robiłam zakupy w sklepie internetowym orsay.com. Rejestracja nowego użytkownika bardzo szybka. Konto aktywne od razu po zakończeniu procesu rejestracji. Zamówienie otrzymałam po dwóch dniach - przy płatności kartą, ślicznie zapakowane, dobrze zabezpieczone i zgodne z opisem. Nie ma problemów ze zwrotami, jasna i przejrzysta procedura, polecam.

CoolErka

25.08.2014

Orsay

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szukanie pracy z...
Szukanie pracy z tym portalem jest znacznie łatwiejsze. Liczne porady, automatyczne powiadomienia o nowych ofertach pracy, które mogą zainteresować. Polecam zarejestrować się na platformie wszystkim szukającym pracy.

CoolErka

25.08.2014

Pracuj.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie musiałam skorzystać z lakowania zębów dla córki w ramach karty pracowniczej wydanej przez LUXMED. Jak się okazało placówka współpracująca nie była w stanie zrealizować usługi. Infolinia poinformowała mnie dokładnie o planie działania: iść w wyznaczone miejsce, zapłacić ze swoich pieniędzy, wziąć rachunek i wysłać do LUXMED, po czym nastąpi refundacja poniesionych kosztów. Tak też się stało. Ale trwało to bardzo długo, zwrócono i mi początkowo ułamkową kwotę, a dopiero po reklamacji oddano resztę.

CoolErka

25.08.2014

LUX MED

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
Sieciówka często przez...
Sieciówka często przez wiele osób uznawana za niewartą zauważenia. Generalnie nie przepadam za jedzeniem tam serwowanym, ale moja córka uwielbia lody z polewą karmelową. Zatem w okresie letnim zaglądamy tam dość często. To co zaskoczyło mnie tam ostatnio to pytanie Pana kasjera: czy życzę sobie aby zamówienie zostało podane do stolika?! Oniemiałam. Nie wiem czy to element obsługi wprowadzony na stałe czy tylko w fazie jakichś testów, nie mniej jednak firma potrafi zakoczyć na plus.

CoolErka

05.08.2014

McDonald's

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)
Co jakiś czas...
Co jakiś czas zdarza mi się robić porządki w zdjęciach robionych na okrągło moim dzieciom zarówno aparatem fotograficznym jak i telefonami. Ostatnio otrzymałam powiadomienie z sieci zakupów grupowych o ofercie na wywołanie zdjęć na empikfoto.pl. Oferta obejmowała rabat na wywołanie zdjęć, ale również dawała możliwość odbioru osobistego bez ponoszenia dodatkowych kosztów w dowolnie wybranym przez siebie salonie Empik. Dla mnie okazało się to idealnym rozwiązaniem. Zakupiłam kod promocyjny i przystąpiłam do działania na stronie serwisu. Ku mojemu zaskoczeniu utworzenie konta użytkownika zajęła dosłownie kilka minut, sam transfer zdjęć na serwer również bardzo przyzwoity. A co najważniejsze bardzo intuicyjny i przejrzysty koszyk. Odebrałam zdjęcia w salonie Empik. Polecam witrynę wszystkim, którzy mają mało czasu.

CoolErka

04.08.2014

empikfoto.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W moim gospodarstwie...
W moim gospodarstwie domowym kończyła się umowa abonencka. Zadzwoniliśmy na infolinię UPC. Czas oczekiwania dość krótki, Pani miła i kompetentna. Została nam przedstawiona bardzo ciekawa oferta przy przedłużeniu umowy na kolejne 24 miesiące. O dziwo lepsza niż dla nowego klienta, co dziś bardzo rzadko się zdarza. Od razu została umówiona w dogodnym dla nas terminie wizyta montera. Ten pojawił się punktualnie, przyniósł od razu dokumenty do podpisania, zamontował nowy dekoder, skonfigurował go i odpowiadał rzeczowo na nasze pytania. Jedyne czego zabrakło to inicjatywy wychodzącej od firmy - przy kończącej się umowie mogliby sami dzwonić i proponować coś nowego. Konkurencja przecież nie śpi.

CoolErka

30.07.2014

UPC

Infolinia

Nie zgadzam się (2)
Zdarza mi się...
Zdarza mi się dość często robić zakupy w tym markecie, gdyż jest zlokalizowany blisko mojej pracy. Ale to, że mam do niego blisko to w zasadzie główny wyznacznik moich zakupów. Zazwyczaj jest tak niezbyt czysto, zdarzają się ogromne kolejki do kas. A i ceny nie są zachęcające. Ostatnio czekolada w promocji okazała się mieć wyższą cenę niż u konkurencji.

CoolErka

18.06.2014

POLOmarket

Placówka

Zielona Góra, Pod Topolami 4

Nie zgadzam się (0)
Zawsze czysto i...
Zawsze czysto i schludnie. Asortyment wysokiej jakości, każdy znajdzie coś dla siebie w bardzo przystępnych cenach. Bardzo podobają mi się tygodnie tematyczne np. włoski czy azjatycki. Proponowane wtedy towary są naprawdę wyszukane i w niewielkiej cenie. Polecam wszystkim.

CoolErka

17.06.2014

LIDL

Placówka

Zielona Góra, Henryka Sienkiewicza 5b

Nie zgadzam się (0)
Jestem użytkownikiem systemu...
Jestem użytkownikiem systemu internetowego Play 24. Ostatnio w serwisie zostały dokonane zmiany. W mojej opinii jest bardziej przejrzyście i z łatwością można odnaleźć potrzebne informacje. Doceniam również możliwość złożenia reklamacji/zapytania poprzez ten serwis. Dobre podejście do klienta. Za nieporozumienie wynikłe przy przedłużaniu umowy otrzymałam rabat na abonamencie przez 3 miesiące.

CoolErka

10.06.2014

Play

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W Biedronce na...
W Biedronce na Osiedlu Pomorskim robię zakupy niemal codziennie, dlatego mogę podzielić się swoją opinią dotyczącą obsługi w tym markecie. Jeszcze nie zdarzyło mi się aby pracownik odmówił pomocy, zawsze życzliwie odpowiadają ma pytania. Zauważalny jest coraz lepszej jakości asortyment. Jedyna uwaga to panujący nieład. Zdarza się, że etykiety cenowe są nie tam gdzie trzeba albo nie ma ich w ogóle, ponadto bardzo często jest brudna podłoga. A dziś taki paleciak stał na środku alejki i nie można było w ogóle przejść.

CoolErka

10.06.2014

Biedronka

Placówka

Wadowice, Piłsudskiego 33

Nie zgadzam się (0)
Świetny zespół pracujący...
Świetny zespół pracujący w tym oddziale. Pod nieobecność mojego opiekuna nie martwiłam się że nie będzie miał kto się mną zaopiekować. Załatwiłam sprawę w kilka minut. Jak zwykle było miło i sympatycznie :) Polecam każdemu kto chce zobaczyć co to znaczy przyjazny pracownik banku :)

CoolErka

15.06.2013

mBank

Placówka

Zielona Góra, Kazimierza Wielkiego 1

Nie zgadzam się (0)
01.02.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję za pozytywną opinię na temat świadczonych usług w placówce przy ul. Kazimierza Wielkiego 1. Jest nam niezmiernie miło, że wysoko ocenia Pani jakość świadczonych usług naszych Doradców oraz ich kompetencje. Zachęcamy do ponownego odwiedzania naszych placówek, a także zostajemy do Pani dyspozycji poprzez multilinię pod numerami telefonów: 801 300 000 lub +48 42 6 300 000 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Paweł Danielecki, MultiBank
Po raz kolejny...
Po raz kolejny zostałam doceniona w tym banku. Sprawę kredytu załatwiłam praktycznie od ręki. Okazało się, że straszenie w innych bankach jakąś rekomendacją T - że nie dostanę kredytu okazało się bezpodstawne, bo MÓJ bank się ode mnie nie odwrócił, gdy tego potrzebowałam. Wiem, że teraz będę spłacała kredyt przez 3 lata, ale w tym tygodniu pieniądze pożyczone od MultiBanku niemal uratowały mi życie. Bardzo szybko i sprawnie, dlatego postanowiłam dodać tu wpis i powiedzieć wszystkim, że to naprawę bank dla ludzi. POLECAM KAŻDEMU! Bardzo miła obsługa, zwłaszcza Pani, która siedziała na kasie.

CoolErka

14.02.2011

mBank

Placówka

Zielona Góra, Kazimierza Wielkiego 1

Nie zgadzam się (1)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu Neonet celem zakupu lodówki pd zabudowę - moja uległa awarii i byłam zmuszona szybko poszukać nowej. W sklepie były tylko 3 modele lodówek do zabudowy z czego tylko jedna spełniała moje oczekiwania. Poprosiłam pracownika o pomoc, dopytywałam o wymiary, klasę energetyczną, ile ma agregatów, cenę, możliwość zakupu na raty. Pan nie przejawiał ogólnej chęci rozmowy. Gdy zapytałam o możliwość transportu i zabrania ode mnie starej, zepsutej lodówki nie był w stanie mi udzielić odpowiedzi czy jest możliwe, żeby osoby które przywiozą lodówkę wymontowały z szafki tę starą i ile to będzie kosztowało. Później dowiedziałam się że na transport będę musiała czekać aż do poniedziałku godzin wieczornych - zrezygnowałam z zakupu. Długi czas oczekiwania na transport i nie do końca kompetentny personel to z pewnością są aspekty, które nie sprzyjają sfinalizowaniu transakcji, nawet gdy ktoś jest w ewidentnej potrzebie.

CoolErka

12.11.2009

NEONET

Placówka

Zielona Góra, Aleja Wojska Polskiego 49B

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi