Opinie użytkownika (14)

Rewelacyjnie. Mam tam...
Rewelacyjnie. Mam tam kartę kredytowa i raty za sprzęt media markt. Przy zakładaniu karty pracownicy poinformowali mnie o wszystkim, zaproponowali dobre rozwiązanie i co dla mnie najważniejsze bez kosztów dodatkowych jak ubezpieczenie. Za każdym razem służą pomocą i wsparciem Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_632

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Mam w...
Rewelacyjnie. Mam w ING konto oszczędnościowe. Byłam ostatnio pozmieniać pełnomocnictwa i założyć nowe konto. Pracownik doradził kilka ciekawych rozwiązań. Niestety nie spodobało mi się że usilnie próbował namówić mnie na usługi dodatkowe nie wsłuchując się w to co mówię Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_632

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. mam konto...
Super. mam konto i kartę w BZWBK. Zawsze jak przychodzę do oddziału pracownicy pomogą i doradzą. Nie proponują mi produktów w ogóle nie związanych z moimi potrzebami, tylko cierpliwie wysłuchują problemu, a następnie szukają jego rozwiązania. Gdy jest ruch w banku wychodzi nawet do obsługi kierownik żeby nikt nie czekał długo. Pracownicy podchodzą do klientów informując że muszą chwile poczekać i przepraszają za wydłużony czas. Kiedy obsługują klienta robią to z największą starannością Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_632

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Ilekroć jestem...
Rewelacyjnie. Ilekroć jestem w tej restauracji nie mogę mieć zastrzeżeń. Jedzenie zawsze bardzo dobre i obsługa miła. Gdy wydłuża się czas oczekiwania zawsze jestem o tym poinformowana, albo od razu przy zamawianiu, albo w trakcie oczekiwania Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_632

25.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Ceny i...
Rewelacyjnie. Ceny i jakość produktów w porównaniu do KFC są nieco gorsze, ale obsługa zawsze miła, uśmiechnięta. Starają się żeby czas obsługi był szybki czemu sprzyjają automaty do składania zamówień. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_632

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa zawsze...
Rewelacyjnie. Obsługa zawsze jest miła. Na plus jest to że obecnie pracownicy pytają o imię i wołają po zamówienie imiennie, a nie jest się kolejnym numerkiem. Czas obsługi i jakość produktu bardzo dobra Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_632

25.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na Orlenie...
Super. Na Orlenie zdarza mi się zatrzymywać żeby coś po drodze zjeść. Mają dobrą kawę i hot dogi. Często długi jest czas obsługi i oczekiwania na zamówienie. Ceny artykułów spożywczych jak i paliwa droższe niż na innych stacjach. Pracownicy często bywają opryskliwi i nie zorientowani w ofercie stacji Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Beata_632

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Ze...
Bardzo dobrze. Ze stacji też korzystam często ze względu na kartę flotową. Ceny paliw są w porządku, artykułów spożywczych również. Teraz mocno reklamują zmianę nazwy, są związane z tym promocje. Pracownicy dobrze wyszkoleni, pomocni, ale czasami zdarza się że czas obsługi jest wydłużony nadmiernie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_632

25.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Ze stacji...
Rewelacyjnie. Ze stacji BP korzystam kilkukrotnie w tygodniu z racji pracy jaką wykonuje i posiadania karty flotowej Routex. Nigdy nie zawiodłam się na obsłudze, czasie obsługi czy też pomocy ze strony pracowników na każdej stacji na której się zatrzymywałam. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_632

25.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W sklepie...
Rewelacyjnie. W sklepie jest zawsze ładnie i czysto. Pracownicy chętnie doradzają, sprawdzają dostępność towarów w innych sklepach, proponują produkty na które jest promocja. Ładnie wszystko jest wyeksponowane. Dbają o to by wieszaki były dobrze porozwieszane i był porządek Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_632

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa zawsze...
Rewelacyjnie. Obsługa zawsze bardzo miła i uprzejma. Pracownicy wielokrotnie doradzili mi odnośnie rozmiaru, zaproponowali rzeczy które były w promocji albo które są fajne na prezent. Przy zwrocie też nikt nie robił mi problemów Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_632

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa zawsze...
Super. Obsługa zawsze bardzo miła i uprzejma. Pracownicy wielokrotnie doradzili mi odnośnie rozmiaru, zaproponowali rzeczy które były w promocji albo które są fajne na prezent. Przy zwrocie też nikt nie robił mi problemów Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_632

25.07.2017

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Buty popsuły...
OK. Buty popsuły się na jakości względem ceny. Nie są też ceny tak atrakcyjne jak u konkurencji. Coraz mniej tam zaglądam Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Beata_632

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Z...
Bardzo dobrze. Z obsługą bywa niestety różnie. Często pracownicy nie są zorientowani gdzie co jest, albo nie wykazują chęci pomocy. Na sklepie kilkukrotnie zdarzyło mi się widzieć nieład związany z dostawą towaru, porozrzucane kartony itd co nie sprawia dobrego wrażenia. Na plus jest orgnizacja wielu promocji i wyprzedaży, a także jakość produktów Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_632

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi