Opinie użytkownika (32)

Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_364

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_364

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_364

27.03.2017

Red Bull MOBILE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Czesto na...
Słabo. Czesto na infolini oszukuja klienta. W grudniu 2016 zlozylem 3 reklamacje. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Bartłomiej_364

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_364

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_364

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Nagminne oszukiwanie...
OK. Nagminne oszukiwanie klientow zawierajacych umowy na odleglosc. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Bartłomiej_364

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Bartłomiej_364

12.12.2016

Yves Rocher

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Bartłomiej_364

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Bartłomiej_364

12.12.2016

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Bartłomiej_364

12.12.2016

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Bartłomiej_364

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Bardzo drogie...
OK. Bardzo drogie zabawki. Nieraz 120 % ceny sugerowanej/katalogowej

Bartłomiej_364

12.12.2016

Toy Planet

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Bardzo drogie...
Dobrze. Bardzo drogie zabawki. Nieraz 140 % ceny sugerowanej/katalogowej

Bartłomiej_364

12.12.2016

Toys R Us

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Bartłomiej_364

12.12.2016

RYŁKO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Bardzo...
Bardzo źle. Bardzo drogie zabawki. Nieraz 120 % ceny sugerowanej/katalogowej

Bartłomiej_364

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Bartłomiej_364

12.12.2016

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Ciężko...
Bardzo źle. Ciężko z reklamacjami produktu. Zawsze wina klienta.

Bartłomiej_364

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Bartłomiej_364

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Bartłomiej_364

09.12.2016

Praktiker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi