Opinie użytkownika (20)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

07.05.2018

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

07.05.2018

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

07.05.2018

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

07.05.2018

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

13.06.2017

ZiKO Apteka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Gdyby nie...
Super. Gdyby nie czas coraz dłuższy na wizytę u specjalisty byłoby superNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

13.06.2017

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

13.06.2017

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. możliwość...
Bardzo dobrze. możliwość zamówienia produktu do sklepu i dopiero po zamierzeniu towaru decyzja czy kupuję czy nieNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

13.06.2017

50 style

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

13.06.2017

Fitness Academy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. kawa na...
Rewelacyjnie. kawa na dzień dobry bez względu na sprawę, z którą przychodzę, kompetentni pracownicy, miłą uprzejma obsługaNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

30.08.2016

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
06.04.2022
Odpowiedź firmy
Beata, dziękujemy za Twoją opinię - cieszymy się, że tak wysoko nas oceniasz. Twoje zadowolenie to dla nas powód do dumy :-)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

30.08.2016

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. nierzetelne informacje,...
Fatalnie. nierzetelne informacje, wprowadzające w błąd klienta, informacja tylko na infolinii, która tez pozostawia wiele do zyczeniaNa plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

30.08.2016

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.

BEATA_1266

29.08.2016

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
16.03.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Ogólnie towar i...
Ogólnie towar i ceny są stałe, ale obsługi to ciężko się doprosić o cokolwiek. Rozumiem, że jest sobota, kiepska pogoda i dużo ludzi, ale wrażenie pozostaje jakby pracownicy się zmówili i pochowali w szafie wszyscy.... Albo poszli wszyscy razem na przerwę.Panie w kasie też chyba przemęczone, bo wszystkie bez uśmiechu i ogólnie nie nastawione przyjaźnie do klienta :(

BEATA_1266

14.09.2015

IKEA

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (1)
Jeśli chodzi o...
Jeśli chodzi o miejsce to trzeba mieć samochód żeby tam jechać, to podstawa-wszędzie daleko, a do atrakcji typu Ogrodzieniec, Zator, Śląskie Wesołe Miasteczko inaczej się nie dojedzie. Hotel ładny, część hotelu podobno nowsza z klimatyzacją i część starsza bez. Pokój duży, czysty, sprzątany codziennie, łącznie z ręcznikami. Sala zabaw przestronna, na zewnątrz oprócz placu zabaw, dmuchany zamek, z innych atrakcji to oczywiście kort tenisowy, basen wew i zew. + bardzo mili i znający się na rzeczy animatorzy z codziennymi dyskotekami dla najmłodszych. Na basenie wew atrakcji sporo. Jedyny minus to może to że w okresie kiedy byliśmy było bardzo gorąco i z okolic przyjeżdżało mnóstwo ludzi spoza hotelu na basen zew., dlatego było na basenie tłoczno i brakowało leżaków dla gości hotelowych (dodatkowo płatnych). Ale ogólnie basen zew. fajny, ze zjeżdżalniami i różnymi głębokościami. Jedzenie bardzo dobre, duży wybór i smacznie podane, obsługa cały czas na sali. Teren wokół także ładny, duży, piękne miejsce na zdjęcia i śluby w plenerze (akurat na taki trafiliśmy). Ze SPA korzystałam, ale nie było szału. A impreza w chacie grillowej no to coś innego niż zwykła kolacja na stołówce, ale słabo zorganizowana.

BEATA_1266

14.09.2015

Hotel Villa Verde Resort&Spa

Placówka

Zawiercie, Mrzygłodzka 273

Nie zgadzam się (0)
Zamówiliśmy stolik na...
Zamówiliśmy stolik na sb :) Na zewnątrz kolejka aż zakręcała więc od razu stwierdziliśmy, że miejsce sprawdzone bo ludzie czekali cierpliwie na stolik. Na zewnątrz dużo miejsc, w środku także. My byliśmy w sali piwnicznej. Klimatyczne miejsce i miło urządzone, czuć swojsko-domowy klimat. Super bo jest kącik dla dzieci, z dużym telewizorem i mnóstwem książek oraz konikami na biegunach w starym stylu-dzieci były przeszczęśliwe. Jedzenie pyszne, ogromne porcje i szybka obsługa. Panie uwijały się i mimo dużej ilości osób na sali sprawnie obsługiwały i przychodziły dopytywały czy wszystko smakuje i czy coś jeszcze nam nie jest potrzeba. Z czystym sumieniem polecam !!! :)

BEATA_1266

14.09.2015

Zapiecek

Placówka

Warszawa, Krakowskie Przedmieście 55

Nie zgadzam się (0)
Obsługa pomocna, bardzo...
Obsługa pomocna, bardzo kompetentna. sklep przyjazny dla klienta i dobrze wyposażony.

BEATA_1266

06.05.2015

Hebe

Placówka

Otwock, Kołłątaja 61a

Nie zgadzam się (0)
Sklep ogólnie czysty,...
Sklep ogólnie czysty, przyjemny; zatowarowanie sklepu na bieżąco uzupełniane o produkty; jednak osobiście trafiam na albo zmęczony personel, albo mało chętne i przyjazne sprzedawczynie. Odnosi się wrażenie, że nie zależy im na kliencie, są mało uśmiechnięte. Czas obsługi też różnie, może dlatego często są kolejki przy kasie.

BEATA_1266

05.05.2015

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi