Opinie użytkownika (21)

Tak sobie. Mialem...
Tak sobie. Mialem nieprzyjemność być petentem starającym sie o warunki przylączenia, chciał em otrzymać informacje co byloby dla mnie najlepsztm wyborem lecz zostałem potraktowany lekceważąco gdybym moał inny wybór napewno nie korzystałbym z tych usług.

Artur_722

22.12.2017

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsluga...
Bardzo dobrze. Obsluga w porządku lecz jest jej mało do ilości klientów, spore kolejki do przymierzalni.

Artur_722

22.12.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Tanio...
Bardzo dobrze. Tanio i przystepnie z jakoscia trzoszke gorzej lecz jest to zrozumiale.

Artur_722

22.12.2017

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsługa miła...
Świetnie. Obsługa miła lecz czasem można odczuć nadmiar proceduralności.

Artur_722

21.12.2017

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsluga na...
Świetnie. Obsluga na wysokim poziomie aczkolwiek jezeli jest duzo klientow trzeba czekac dluzej w kolejce o porade np. gdzie dany produkt bedzie na magazynie.

Artur_722

21.12.2017

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Wszystko...
Bardzo dobrze. Wszystko na miejscu przystępne ceny czasem jest problem z fachową porada jak nie można nikogo odnaleźć.

Artur_722

21.12.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jako bank internetowy...
Jako bank internetowy dobry poziom lecz obsługa telefoniczna lub z punktach irytująca, w przypadku uszkodzenia karty brak pomocy człwoiek zdany sam na siebie do czasu jak przyjdzie nowa.

Artur_722

15.09.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
03.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, cieszę się, że docenia Pan funkcjonalność naszego banku. Przykro mi jednak, że spotkał się Pan z brakiem pomocy na mLinii oraz podczas wizyty w placówce. Chcielibyśmy, aby był Pan bardziej zadowolony z oferowanych przez nas usług. Naszym klientom dajemy także możliwość korzystania z opcji, które nie wymagają posiadania karty. Więcej informacji na ten temat może Pan uzyskać, dzwoniąc na mLinię pod numerem 0 801- 300- 800, łącząc się z Ekspertem Online lub udając się do jednej z naszych placówek. Chętnie pomożemy. Z pozdrowieniami Aleksandra Pińska, mBank.
Dobrze. Organizacja do...
Dobrze. Organizacja do poprawy okazuje się że w placówkach nie do końca są przestrzegane kolejki klientów. Kontakt z pracownikami dobry pod warunkiem że dostrzeże klienta. Jakość produktu na tle konkurencji średnia lecz konto mobilne do poprawy mało czytelne nieintuicyjne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Artur_722

01.08.2017

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Firma...
Bardzo dobrze. Firma Expander na tle konkurencji wypada dobrze, lecz sam osobiście nie skorzystałem z ich usługi ponieważ pole negocjacji warunków kredytowych jest małe. Lepszą ofertę zaproponował mi niezależny doradca finansowy ponadto jest czas na zastanowienie się. Nikt z call center nie męczy telefonami codziennie o podjęciu decyzji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Artur_722

01.08.2017

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa na dobrym poziomie, asortyment bogaty lecz ceny wysokie w odróżnieniu do konkurencji. Pracownicy pomocni posiadają stosowaną wiedzę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Artur_722

25.07.2017

WITTCHEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo bogaty...
Rewelacyjnie. Bardzo bogaty i ciekawy asortyment wśród ryb dobre i smaczne jedzenie. Ceny w zależności od dania powiedzmy na średnim poziomie. Plus za samoobsługę, pomoc i doradztwo personelu. Smaczne ryby świeże ryby i dodatki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Artur_722

18.07.2017

North Fish

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Restauracja dostępna...
Super. Restauracja dostępna na każdym kroku lub rogu, lecz zawsze bardzo wielki ruch i kolejki np. Kraków Rynek lub Galerie. Długi czas oczekiwania. Czasami można spotkać nieposprzątane stoliki lub nieład w miejscu spożywania lub brak miejsc siedzących. Moim zdaniem Burger King jest lepszy Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus:

Artur_722

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobra...
Rewelacyjnie. Bardzo dobra obsługa zwracająca się po imieniu przy odbiorze, bogaty asortyment dużo ciekawych kuponów. Jedzenie smaczniejsze i zdrowsze w porównaniu do McDonald, frytki to prawdziwy ziemniak nie jakaś pulpa zmielona i przetworzona w której zero samku. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Artur_722

18.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Stacja typowo...
Dobrze. Stacja typowo marketowa, częste awarie dystrybutorów lub braki paliwa. Cena jedna z niższych lecz Auchan jest tańszy. Jakość obsługi taka sobie jak na sklepie. Generalnie służy tylko do zatankowania po czy przed zakupami. Okolice często zaniedbane, rozlane paliwo walające się reklamówki czy gazetki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Artur_722

18.07.2017

Stacje paliw Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Stacje Shell...
Rewelacyjnie. Stacje Shell zawsze oferowały wysoki poziom obsługi, lecz paliwo jest jedno z droższych wśród konkurencji. Miły i pomocny personel sprawne sprzęty oraz czysta i pachnąca toaleta. Niestety również długie kolejki przy stacjach ze strefami bistro. Cena płynu do spryskiwaczy kosmos w markecie można kupić zgrzewkę płynu w cenie 1 na Shell Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Artur_722

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Cena troszkę...
Super. Cena troszkę niższa od BP lecz poziom obsługi na podobnym poziome. Częściej można tam spotkać niesprawny sprzęt typu kompresor/odkurzacz lub brudną toaletę. Podobny problem co w BP za długi czas oczekiwania w kolejce przez oferowanie różnych dziwnych produktów niezwiązanych z tankowaniem pojazdu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Artur_722

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Stacje zawsze...
Super. Stacje zawsze czyste i zadbane lecz zdarzają się awarie kompresora lub odkurzacza. Cena paliwa jedna z droższych na rynku lecz obsługa profesjonalną. Irytuje i denerwuje wieczne pytanie o hot-doga płyn i inne pierdoły, człowiek zawsze traci czas w kolejce i się denerwuje jak ktoś przed nim robi sobie ostatnią wieczerze w bistro. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Artur_722

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na stacjach...
Super. Na stacjach paliw Auchan panuje zazwyczaj bardzo duży ruch, powodem jest niska cena oraz prosty asortyment tylko paliwo plus jakieś napoje lub papierosy. Nikt Nie pyta o hot doga czy drogi płyn do spryskiwaczy. Obsługa szybka i sprawna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Artur_722

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Moim...
Bardzo dobrze. Moim zdaniem pracownicy na recepcji powinni być lepiej doinformowany/przeszkoleni w procedurach obsługi oraz zakresu oferty Lux-medNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Artur_722

13.06.2017

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Czasami ciężko...
Super. Czasami ciężko odnaleźć osobę odpowiedzialną na dane stoisko/strefę, pojawiają się często spore kolejki przy kasachNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Artur_722

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi