Sklep jest duży z szeroką ofertą dla różnych zwierząt. Przed stoi miska z wodą i przekąską dla psów. Wewnątrz jest bardzo czysto, produkty się ładnie wyeksponowane na półkach i ocenkowane. Obsługa bardzo chętnie pomaga i wykazuje się dużą znajomością tematu. Ogromny plus ze możliwość wejścia ze zwierzakiem, żeby dopasować dla niego akcesoria, a jeszcze większy za brak zwierząt na sprzedaż.
Sklep nie duży, ale oblegany przez całe osiedle. Pracownicy w miarę możliwości dbają o czystość. Półki dobrze zatowarowane, obsługa bardzo miła, a ceny atrakcyjne.
Od dwóch tygodni próbuję się połączyć z infolinią. Kilka razy po ponad godzinie dzwonienia prawie mi się udało, ale po odebraniu telefonu połączenie było rozłączane. Na maile nadal nie doczekałam odpowiedzi.
Zaraz w wejściu witają nas brudne podłogi oraz śledzący klienta ochroniarz. Idąc dalej widzimy psujące się owoce i warzywa, które czasami zaczynają gnić. Podchodzimy do działu z wedlinami i serem ustawiając się w nie kończącej się kolejce po odczekaniu 20 minut zostajemy obsłużeni przez panie, które chyba mają do na żal, że cokolwiek chcemy. Szczytem była informacja, że parówki, które chciałam kupić to tylko dla psa się nadają, bo przecież robi się je z najgorszych odpadów. Dodatkowo większość produktów jest znacznie droższa niż w innych sklepach. Mimo dużego asortymentu, wybieram ten sklep w ostateczności.
Na początku współpracy obsługa jest bardzo miła. Jednak jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy z kontem pracownicy robią się bardzo nieprzyjemni, nie wywiazują się z terminów i zbywają klienta.
Hebe to moje ulubione drogerie. Zawsze jest czysto, a na półkach panuje porządek. Ostatnio robiłam zakupy z kolorówki i musiałam poprosić o pomoc. Pani chętnie pomogła mi dobrać odpowiedni odcień podkładu i poinformowała o aktualnych promocjach. Dodatkowo przy kasie zawsze jestem pytana czy posiadam kartę oraz są bardzo korzystne przeceny.
Byliśmy z partnerem dwa dni po walentynkach. Klientów było sporo, ale się tego spodziewaliśmy. Było czysto, obsługa sympatyczna. Jednak na jedzenie czekaliśmy wyjątkowo długo(około 30 minut) i było nijakie i zapewniło nam wieczór z zatrucie pokarmowym. Taką przygodę mieliśmy tam pierwszy raz, jednak nawet jeśli zmieni się kucharz to boję się tam wrócić.
Trafiłam do sklepu w celu kupienia telefonu. Nie jestem zbyt zorientowana w nowinkach technologicznych dlatego poprosiłam o pomoc pracownika. Pan profesjonalnie i cierpliwie odpowiadał na moje pytania. Po wybadaniu moich potrzeb polecił mi kilka modeli telefonów. Ceny były przystępne i dostosowane do mojego budżetu. Całe zakupy zajęły mi mniej czasu niż się spodziewałam. Sklep był czysty i z chęcią do niego wrócę.
Tak sobie. Na plus:Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Cały czas wprowadzamy zmiany organizacyjne, modernizujemy placówki, szkolimy pracowników i dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb Klientów. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.