Opinie użytkownika (13)

Od 9 lat...
Od 9 lat ja i moja rodzina korzystamy z sieci z Plus. Zawsze mieliśmy pozytywne wrażenie ze współpracy z tą firmą. Plus oferuje dużo promocji związanych zarówno z telefonami jak i z usługami. Wszyscy w mojej rodzinie mają telefony na abonament i przy każdej aktualizacji umowy dostajemy od sieci Plus dodatkowe minuty. Stawki w Plusie są stosunkowo niskie i z zasięgiem też nie ma raczej problemów. Na uwagę zasługuje również świetny program lojalnościowy 5 plus, który dla osób korzystających z abonamentu oferuje bonusy i nagrody za każdą wydaną złotówkę. Zawsze byłam zadowolona ze współpracy siecią Plus, ale to co wydarzyło się ostatnio zachwyciło mnie do tego stopnia, że chciałam się tym podzielić. Pod koniec sierpnia br. miała mi się skończyć umowa. W lipcu br. zatelefonowano do mnie z Plusa z informacją, że przygotowana jest dla mnie specjalna oferta: wymiana telefonu za 1 zł oraz zwiększenie minut w abonamencie 55 zł, który posiadam ze 120 do 330 minut do każdej sieci i o każdej porze. Odpowiedziałam, że jestem zainteresowana ofertą. Pani, z którą rozmawiałam przeprowadziła krótki wywiad, żeby się dowiedzieć, jaki telefon mi się podoba i przedstawiła 2 modele. Poprosiłam o chwilę na sprawdzenie modeli w internecie i Pani oddzwoniła do mnie w ciągu pół godziny. Ustaliłyśmy wszystkie szczegóły telefonicznie i po paru dniach kurier przywiózł mi do domu telefon i umowę. Rozmawiałyśmy w piątek a telefon otrzymałam we wtorek w następnym tygodniu. Kurier został umówiony na konkretną godzinę, tak żeby nie kolidować z moją pracą. Wszystko przebiegło sprawnie i bez problemów. Byłam pod dużym wrażeniem, że zaproponowano mi tak świetną ofertę i w dodatku nie musiałam w ogóle trudzić się wychodzeniem z domu. Gratuluje sieci Plus kompetentnych pracowników (zawsze jak dzwonię do Biura Obsługi otrzymuję fachową pomoc), świetnej organizacji pracy, ciekawej i niedrogiej oferty. Dużym atutem sieci Plus jest również strona www i możliwość przeglądania bieżącego rachunku, stanu pakietów poprzez swoje konto, które można online założyć. Polecam wszystkim korzystanie z sieci Plus;)

Alicja_170

27.07.2010

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Komunikacja miejska we...
Komunikacja miejska we Wrocławiu rozwiązana jest fatalnie. Mieszkałam tam przez 3 lata i wielokrotnie miałam złe doświadczenia z komunikacją miejską. Z jednej strony plusem jest, że miasto się modernizuje i przeprowadza remonty placów czy mostów, ale dla komunikacji jest to męka. Szczególnie jeśli modernizuje się 2 mosty dojazdowe do jednej dzielnicy. Wtedy dojazd do tej dzielnicy jest strasznie utrudniony. Często zdarzało się, że szło się na przystanek i okazywało się, że przystanek w ciągu nocy został zlikwidowany (żadnej informacji na stronie internetowej na ten temat nie podano). Albo, że szło się na przystanek i okazywało się, że dany tramwaj czy autobus przestał jeździć (oczywiście żadnej informacji na stronie internetowej na ten temat nie podano). Kolejna sprawa to to, że średnio raz w tygodniu psuł się tramwaj czy autobus, którym się jechało. Należało wtedy wysiąść i iść piechotą, ponieważ komunikacja awaryjna nie funkcjonuje. Bilety miesięczne czy sieciowe we Wrocławiu można kupić tylko w kilku punktach. Obsługa tramwajów czy autobusów jest często dużo gorzej poinformowana o zmianach niż pasażerowie. Tramwaje w niektórych miejscach nie mają własnego toru, czyli że samochody osobowe mogą wjeżdżać na tor tramwaju i wtedy tramwaj się "korkuje". W godzinach szczytu przejazd z miejsca A do B, który normalnie zajmuje 10 minut, zwiększa się średnio do 1,5 godziny a nawet dłużej. Ogólnie katastrofa.

Alicja_170

06.11.2009

MPK Wrocław

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (21)
Byłam niedawno w...
Byłam niedawno w Empiku w CH Arkadia w Warszawie w celu nabycia mapy Warszawy. Ponieważ miałam mało czasu od razu zapytałam się pracownika, gdzie mogę je znaleźć. Wskazał mi bliżej nieokreślony kierunek i odszedł. Poszłam więc w tym bliżej nieokreślonym kierunku, po drodze upewniwszy się u kolejnego pracownika czy zmierzam we właściwym. Po wybraniu mapy skierowałam się do kas. Przy jednej z nich siedział młody mężczyzna i czytał gazetę. Gdy położyłam mapę na ladzie, powiedział, że kasa jest nieczynna i muszę się udać do kas po drugiej stronie sklepu. Tam były dwie obsługujące osoby, które ze sobą rozmawiały, a ja czekałam pod kasą zanim skończą rozmawiać. Żadna z nich nie spytała się w czym pomóc czy zaprosiła do kasy. Musiałam czekać aż skończą rozmawiać. W końcu obsłużyła mnie jedna Pani. Płaciłam kartą i gdy Pani "przejechała" kartą po czytniku terminalu zwróciła się do mnie: Pani Alicjo, proszę wprowadzić pin. Bardzo mnie zdziwiło iż ekspedientka do obcej osoby zwraca się per "Pani Alicja" i nie przypadło mi to do gustu. Asortyment Empiku jest różnorodny i można znaleźć i interesujące książki, i płyty, i gry komputerowe, i artykuły biurowe. Dlatego lubię robić tam zakupy, ale obsłudze pozostawiam wiele do życzenia. Duży plus wg mnie to są sofy i krzesełka w sklepie, gdzie można usiąść i poczytać gazetę czy książkę.

Alicja_170

06.11.2009

empik

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 104

Nie zgadzam się (15)
Miałam do kupienia...
Miałam do kupienia kilka kosmetyków oraz antyperspirant pod pachy zmniejszający wydzielanie potu dostępny w aptece, poszłam zatem do sklepu Super-Pharm, gdyż jest tam jednocześnie drogeria i apteka. Pan, który obsługiwał mnie w aptece był czarujący, a przede wszystkim bardzo dyskretny. Problem wzmożonej potliwości jest raczej krępujący i gdy Pan zadawał mi pytania mówił cicho i spokojnie, co bardzo mi się podobało. Był również dobrze poinformowany i świetnie mi doradził, który specyfik jest najlepszy dla mnie i mojej skóry. Jedyny minus to długa kolejka do kasy, ale czekało się w niej krótko, ponieważ wszystkie kasy były otwarte. Nie można jednak tego powiedzieć o kasach w drogerii, ponieważ kasy otwarte były dwie, a kolejki sięgały końców regałów. Ogólnie z zakupów tego dnia jestem zadowolona, bo oprócz kosmetyków, które mnie interesowały i które oferowane są stosunkowo niskich cenach, w drogerii znalazłam ofertę wyprzedaży perfum i można było kupić markowe perfumy w bardzo niskiej cenie. Niestety dużym minusem sklepu jest mała przestrzeń, przez co absolutnie nie można swobodnie poruszać się po sklepie.

Alicja_170

06.11.2009

Super-Pharm APTEKA

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (28)
Mimo, iż nie...
Mimo, iż nie jestem wegetarianką to razem z siostrą często jadam w Green Way Barze. Jedzenie jest bardzo smaczne i niedrogie (chociaż niewielki asortyment: praktycznie można wybierać z 5 czy 6 dań), obsługa miła i sympatyczna. Mały minus za wystrój baru, bardziej przypomina zwykła stołówkę, a wg mnie nawet fast-food czy bar powinie być urządzony komfortowo i gustownie, żeby miło się w nim spędzało czas.

Alicja_170

06.11.2009

Green Way Bar

Placówka

Warszawa, Świętokrzyska 30

Nie zgadzam się (27)
We wrześniu byłam...
We wrześniu byłam w Katowicach i ponieważ dysponowałam chwilą wolnego czasu udałam się do CH Silesia. Tam odwiedziłam sklep Saturn. We Włoszech kupiłam sobie laptopa, a ponieważ tam są inne gniazdka (z trzema poziomymi bolcami) to, żeby móc w Polsce z niego korzystać to chciałam znaleźć rozwiązanie umożliwiające mi to. Zwróciłam się o pomoc do obsługi sklepu.Najpierw przez 5 minut szukałam jakiegoś pracownika, gdy już go znalazłam to powiedział, że on się tym nie zajmuje, ale wskazał mi stanowisko, przy którym mam czekać na odpowiedniego pracownika. Czekałam 10 minut, nikt nie przyszedł,zwróciłam się o pomoc do kolejnego pracownika, który również powiedział, że się nie zna i wskazał mi to samo stanowisko, co jego poprzednik. Po kolejnych 10 minutach czekania zbierałam się do wyjścia, gdy w końcu pojawił się pracownik tego działu.Pan był bardzo uprzejmy. Zaproponował mi kupno transformatora, uniwersalnej wtyczki i kabla, co razem dawało inwestycję 200 zł, więc zrezygnowałam. Skierował mnie zatem do działu komputerowego proponując kupno nowego zasilacza. W dziale komputerowym zostałam bardzo szybko obsłużona, również przez bardzo miłego i sympatycznego Pana. Jednak zakup nowego zasilacza to inwestycja 250 zł. Zrezygnowałam również z tej opcji, ponieważ wiem, że moi znajomi, którzy również kupowali sprzęt elektroniczny we Włoszech nie wydawali 200 zł na przystosowanie sprzętu do warunków polskich. Rzeczywiście, żeby przystosować laptopa do warunków polskich wystarczyło kupić kabel do zasilacza z wtyczką polską (tzw. koniczynkę) za 12 zł. Nie wiem czy Panowie w Saturnie o tym nie wiedzieli, czy też specjalnie próbowali "naciągnąć mnie", ale na pewno tę wizytę i ten sklep będę kojarzyć z pewnym dystansem i niesmakiem. 20 minut czekałam na pomoc, w dodatku -jak się okazało- rozwiązania proponowane dla mnie wcale nie były najlepsze.

Alicja_170

06.11.2009

Saturn

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (31)
W kwietniu byłam...
W kwietniu byłam w sklepie Ikea w Parku Handlowym Janki. Wcześniej na stronie internetowej znalazłam interesujące mnie produkty i wiedziałam, że są dostępne w sklepie. Na miejscu okazało się, że rzeczywiście regał, który mnie interesuje jest dostępny, jednak nie w tym kolorze, który bym chciała. Pan, który mnie obsługiwał był bardzo uprzejmy i sympatyczny i rzeczywiście pomocny. Przeprosił, że na stronie nie ma informacji o dostępności konkretnych w kwestii koloru produktów, choć oczywiście nie jest to jego winą. Zaraz zatelefonował do sklepu Ikea na Targówku, żeby się dowiedzieć czy interesujący mnie regał jest tam dostępny i okazało się, że tak, więc poprosił o zarezerwowanie go dla mnie. Na Targówku również bardzo miło zostałam obsłużona i dokonałam zakupu owego regału. Salony Ikea wyposażone są bardzo dobrze, mają bardzo wiele produktów na każdą kieszeń i praktycznie cały dom można urządzić podczas jednego pobytu w Ikea, gdyż znajdzie się tam wszystko, czego się potrzebuje. Cenowo wygląda to różnie, część produktów jest bardzo niedroga jak na swoje cechy, część natomiast dużo droższa (np. ciężko w Ikea znaleźć niedrogie zwykłe biurko). Obsługa bardzo miła, uprzejma i kompetentna. Przede wszystkim pracowników jest bardzo dużo, więc w krótkim czasie można znaleźć pracownika i wypytać o wszystko, co nas interesuje. Fenomenalną według mnie cechą salonów Ikea są ekspozycje gotowych urządzanych pomieszczeń, gdzie klient automatycznie jak meble i dodatki ze sobą współgrają i jak można urządzić kuchnię czy łazienkę. Małym minusem jest to, że sklepy są bardzo duże i wymaga trochę czasu, żeby od wejścia do sklepu dowędrować do kasy, ale bardzo przydatne tutaj występują skróty. Ogólne wrażenie jak najbardziej pozytywne. Dużym plusem są niedrogie hot-dogi, które można kupić po opuszczeniu kasy.

Alicja_170

06.11.2009

IKEA

Placówka

Nie zgadzam się (12)
W marcu w...
W marcu w salonie Vision Express kupowałam okulary (szkła i oprawki). Byłam bardzo zadowolona z obsługi. Każdy klient obsługiwany jest indywidualnie, każdemu klientowi poświęcany jest czas stosownie do potrzeb. Ekspedientka doradziła mi w sprawie wyboru oprawek i szkieł, była doskonale poinformowana. Dodatkowo zaproponowała mi klika interesujących promocji, wskutek czego mogłam sobie pozwolić na kupno droższych oprawek. Badanie lekarskie zostało wykonane bardzo szybko, a po odbiór okularów mogłam się zgłosić już w ciągu godziny. Klient w tym salonie czuje się bardzo komfortowo, stworzona jest bardzo miła atmosfera. Gdy po pół roku oprawki mi się trochę wykrzywiły, będąc w Galerii Mokotów przy okazji odwiedziłam tamtejszy salon Vision Express i pracujący tam Pan bezpłatnie dokonał poprawek, był przy tym bardzo miły i kulturalny. Ogólnie jestem pod bardzo dużym pozytywnym wrażeniem salonów Vision Express, gdyż posiadają super miłą, życzliwą i przede wszystkim kompetentną obsługą, asortyment na każdą kieszeń i wiele zachęcających promocji, wygodne i przestronne salony, a organizacja badania i zakupu urządzona w bardzo krótkim czasie.

Alicja_170

06.11.2009

Vision Express

Placówka

Warszawa, CH Złote Tarasy, Galeria Mokotów

Nie zgadzam się (30)
Niedawno robiłam zakupy...
Niedawno robiłam zakupy w H&M w CH Arkadia w Warszawie i jeśli chodzi o asortyment i ceny to byłam zadowolona. Sklep proponuje dużo ciekawych ofert i promocji. Można kupić atrakcyjne ubrania za niewysoką cenę. Gdy przed laty odwiedzałam ten sklep we Wrocławiu to nie byłam zachwycona kolekcją i oferowanym produktami. Teraz się to poprawiło. Sklep w CH Arkadia jest duży i przestronny, kolekcje są wystawione tak, że do każdego ubrania jest swobodny dostęp. Bardzo mi się podobało również rozwiązanie kolejek do kas, czyli ustawienie bramek sugerujących kierunek kolejki, co ułatwia ustawienie się klientów i porządek przy kasie. Minusem jest mała ilość osób pracujących, co skutkuje duża kolejką do kas, szczególnie, że odwiedziłam ten sklep w weekend. Bardzo dużym minusem jest mała ilość przebieralni i przez to oczekiwanie do przebieralni trwało przynajmniej 10 minut. Obsługa sklepu miła, rzetelna i poinformowana. Gdy spytałam ekspedientkę o pewnie produkt, nie tylko udzieliła mi informacji o miejscu, gdzie ten produkt znajdę ale osobiście wskazała mi wieszak. Ogólne wrażenie pozytywne.

Alicja_170

06.11.2009

H&M

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (30)
W Dniu Wszystkich...
W Dniu Wszystkich Świętych razem z siostrą jechałyśmy z Warszawy do Poznania do rodziny. Podróżowałyśmy pociągiem spółki PKP Intercity. Bardzo pozytywnie zaskoczył nas darmowy poczęstunek i kawa (bądź herbata:)) wliczona w cenę biletu. Wagony i przedziały były czyste, łazienka również. W pociągu było ciepło i przyjemnie. Obsługa pociągu bardzo miła i życzliwa. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne. Polecam wszystkim podróżującym.

Alicja_170

06.11.2009

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (29)
W lutym 2009...
W lutym 2009 r. mój przyjaciel kupił we Włoszech samochód. Chciał sprowadzić go do Polski i zarejestrować w Polsce. W tym celu nabył we Włoszech tzw. tablice zjazdowe i chciał w PZU -poprzez pełnomocnika-znajomego mieszkającego w Krośnie Odrzańskim- wykupić 7 dniowe ubezpieczenie tzw. zjazdowe . (Ten sam przyjaciel kilka miesięcy wcześniej bez problemu uzyskał takie ubezpieczenie w placówce PZU w Radomiu). Do PZU w Krośnie zostały przefaksowane wszystkie dokumenty (umowa kupna, karta pojazdu, dokument wyrobienia tablic zjazdowych). Nie wiadomo dlaczego PZU w tym przypadku nie zgodziło się na wyrobienie 7-dniowego ubezpieczenia i zmusiło przyjaciela do wykupienia rocznego ubezpieczenia. Pani pracująca tam i obsługująca pełnomocnika w ogóle nie wiedziała co zrobić i nie miała pojęcia o ubezpieczeniu tygodniowym. Pełnomocnik kolegi poprosił o rozmowę z kierownikiem, który również był niepoinformowany i stwierdził, że takie ubezpieczenie nie istnieje i jedyna możliwość to wykupienie rocznego ubezpieczenia. Mimo iż pełnomocnik tłumaczył, że takie ubezpieczenie istnieje i że zostało bez problemu załatwione w placówce PZU w Radomiu, nie chciano o tym słyszeć. Pełnomocnik poprosił, żeby zatelefonowano do centrali w celu uzyskania informacji, ale odmówiono.Ponieważ czas naglił, nie było wyjścia, pełnomocnik wykupił ubezpieczenie roczne. Dodatkowo na dokumencie nie wpisano numeru rejestracyjnego pojazdu i nakazano niezwłocznie po rejestracji pojazdu w Polsce zgłosić się do nich, żeby uzupełnić dane.(Tłumaczono to tym, iż na ubezpieczeniu rocznym nie może figurować numer rejestracyjny tablic zjazdowych). Ubezpieczenie zostało wysłane do kolegi do Włoch i ruszył on w drogę do Polski. Niedaleko "granicy włosko-austriackiej" zatrzymała go włoska policja celna. Po obejrzeniu ubezpieczenia stwierdzili, że jest ono błędne, gdyż nie zawiera numeru rejestracyjnego pojazdu. Zabrali go na posterunek w celu wyjaśnienia sprawy. Byli bardzo zdziwieni, że kolega wykupił roczne ubezpieczenie na samochód z tablicami zjazdowym. Byli bardzo dobrze poinformowani, że na tablice zjazdowe wykupuje się tygodniowe bądź miesięczne ubezpieczenie. Kolega tłumaczył się, że tak chciał zrobić, ale ubezpieczalnia nie wyraziła zgody. Skończyło się na szczęście tylko na pouczeniu. Oburzające jest, że w PZU pracują osoby niekompetentne, niedoinformowane, nieżyczliwe, którym nie chce się wykonać telefonu, żeby uzyskać więcej informacji i które nie słuchają swoich klientów. Ta placówka poprzez swoją niewiedzę i niekompetencję zmusiła do wykupienia drogiego rocznego ubezpieczenia a na dodatek źle wypełniła dokumenty narażając na nieprzyjemne konsekwencje właściciela samochodu. To na pewno była ostatnia współpraca mojego przyjaciela z PZU, jak również moja, bazując na jego doświadczeniach.

Alicja_170

06.11.2009

PZU

Placówka

Krosno Odrzańskie, Matejki 1

Nie zgadzam się (29)
Bardzo atrakcyjny asortyment,...
Bardzo atrakcyjny asortyment, interesująca kolekcja po niskich cenach, ciekawe modne fasony. Minusem jest mała ilość osób pracujących, stąd kolejki do kas i przymierzalni.

Alicja_170

06.11.2009

C&A

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (28)
Do pozytywów należy...
Do pozytywów należy bardzo dobra obsługa. Osoby pracujące tam są miłe, kompetentne i chętnie służą pomocą, a przy tym nie są natrętne. Oferta i asortyment bardzo ciekawe, ceny przystępne, bardzo dobra oferta promocyjna na płaszcze. Do negatywów należy mała powierzchnia sklepu. Gdy jest dużo klientów to nie ma miejsca, żeby się swobodnie poruszać

Alicja_170

06.11.2009

Orsay

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi