Opinia użytkownika: Alicja_170
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Byłam niedawno w Empiku w CH Arkadia w Warszawie w celu nabycia mapy Warszawy. Ponieważ miałam mało czasu od razu zapytałam się pracownika, gdzie mogę je znaleźć. Wskazał mi bliżej nieokreślony kierunek i odszedł. Poszłam więc w tym bliżej nieokreślonym kierunku, po drodze upewniwszy się u kolejnego pracownika czy zmierzam we właściwym. Po wybraniu mapy skierowałam się do kas. Przy jednej z nich siedział młody mężczyzna i czytał gazetę. Gdy położyłam mapę na ladzie, powiedział, że kasa jest nieczynna i muszę się udać do kas po drugiej stronie sklepu. Tam były dwie obsługujące osoby, które ze sobą rozmawiały, a ja czekałam pod kasą zanim skończą rozmawiać. Żadna z nich nie spytała się w czym pomóc czy zaprosiła do kasy. Musiałam czekać aż skończą rozmawiać. W końcu obsłużyła mnie jedna Pani. Płaciłam kartą i gdy Pani "przejechała" kartą po czytniku terminalu zwróciła się do mnie: Pani Alicjo, proszę wprowadzić pin. Bardzo mnie zdziwiło iż ekspedientka do obcej osoby zwraca się per "Pani Alicja" i nie przypadło mi to do gustu. Asortyment Empiku jest różnorodny i można znaleźć i interesujące książki, i płyty, i gry komputerowe, i artykuły biurowe. Dlatego lubię robić tam zakupy, ale obsłudze pozostawiam wiele do życzenia. Duży plus wg mnie to są sofy i krzesełka w sklepie, gdzie można usiąść i poczytać gazetę czy książkę.