Opinia użytkownika: Alicja_170
Dotycząca firmy: MPK Wrocław
Treść opinii: Komunikacja miejska we Wrocławiu rozwiązana jest fatalnie. Mieszkałam tam przez 3 lata i wielokrotnie miałam złe doświadczenia z komunikacją miejską. Z jednej strony plusem jest, że miasto się modernizuje i przeprowadza remonty placów czy mostów, ale dla komunikacji jest to męka. Szczególnie jeśli modernizuje się 2 mosty dojazdowe do jednej dzielnicy. Wtedy dojazd do tej dzielnicy jest strasznie utrudniony. Często zdarzało się, że szło się na przystanek i okazywało się, że przystanek w ciągu nocy został zlikwidowany (żadnej informacji na stronie internetowej na ten temat nie podano). Albo, że szło się na przystanek i okazywało się, że dany tramwaj czy autobus przestał jeździć (oczywiście żadnej informacji na stronie internetowej na ten temat nie podano). Kolejna sprawa to to, że średnio raz w tygodniu psuł się tramwaj czy autobus, którym się jechało. Należało wtedy wysiąść i iść piechotą, ponieważ komunikacja awaryjna nie funkcjonuje. Bilety miesięczne czy sieciowe we Wrocławiu można kupić tylko w kilku punktach. Obsługa tramwajów czy autobusów jest często dużo gorzej poinformowana o zmianach niż pasażerowie. Tramwaje w niektórych miejscach nie mają własnego toru, czyli że samochody osobowe mogą wjeżdżać na tor tramwaju i wtedy tramwaj się "korkuje". W godzinach szczytu przejazd z miejsca A do B, który normalnie zajmuje 10 minut, zwiększa się średnio do 1,5 godziny a nawet dłużej. Ogólnie katastrofa.