Opinie użytkownika (13)

Z bankiem kontaktuje...
Z bankiem kontaktuje się głownie przez internet lub telefon ponieważ zakładałam konto przez internet. Kontakt pracowników banku ze mną przebiega zwykle zadowalająco, byłam na bieżąco informowana o zmianach dotyczących opłat do konta. Jedynym mankamentem jest mala ilość oddziałów banku. Aby przekazać informacje odnośnie zmiany dowodu osobistego musiałam jechać do innego miasta. Dziwiło mnie, że takich spraw nie można załatwić w punkcie handlowym T-mobile. Niedopuszczalną, ze względów bezpieczeństwa, wydała mi się propozycja wysłania skanu dowodu osobistego pocztą elektroniczną.

Aleksandra_1919

13.09.2017
Nie zgadzam się (0)
Wracając z górskiej...
Wracając z górskiej wycieczki zatrzymaliśmy się w zajeździe Pod Skałą. Zjedliśmy pyszny żurek i zostaliśmy bardzo miło obsłużeni. Obsługująca nas kelnerka była bardzo miła i służyła pomocą, życzyła smacznego i zachęcała do ponownych odwiedzin, robiła to w bardzo wyważony sposób. Czuliśmy się "dopieszczeni" kiedy jedliśmy szarlotkę z lodami, a pani kelnerka żegnała nas z miłym uśmiechem. Polecam

Aleksandra_1919

11.09.2017

Zajazd Pod Skałą

Placówka

Jasło, KRAJOWICE

Nie zgadzam się (0)
Podczas zakupów na...
Podczas zakupów na terenie sklepu można było spotkać personel gotowy do udzielania wskazówek i pomocy. Podobała mi się organizacja miejsca i przystosowanie do zakupów dla rodzin z dziećmi (nocnik w toalecie, specjalne kabiny dla matek z dziećmi). Duże wrażenie robi także część restauracyjna i barowa z przekąskami na każdą kieszeń. Polecam zakupy w IKEA.

Aleksandra_1919

28.08.2017

IKEA

Placówka

Kraków, ul. Josepha Conrada 66

Nie zgadzam się (0)
Byliśmy z rodziną...
Byliśmy z rodziną 26.08.2017 ok. 18.30 na kolacji. Pan który nas obsługiwał był bardzo miły i kompetentny. Swoim zachowaniem zachęcał nas do otwartości i zadawania pytań. Czuliśmy się swobodnie i komfortowo. Kelner ujął nas zapisując na odwrocie rachunku życzenia "Miłego wieczoru". Wszyscy byliśmy pod wrażeniem sposobu w jaki obsługiwał nas ten młody człowiek. Mieliśmy jedynie wyrzuty sumienia, że nie zostawiliśmy napiwku.

Aleksandra_1919

28.08.2017

Pizza Hut

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 67

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Zwykle...
Bardzo dobrze. Zwykle korzystam z obsługi na odległość (internet, telefon). Miałam jednak jeden kontakt z obsługa w oddziale banku i oceniam ten kontakt pozytywnie. Jedyne zastrzeżenie to ilość placówek. Zmaniłam dowód osobisty i musiałam zgłosić to osobiście lub przesyłając skan dowodu (uważam tę formę za niebezpieczną i nie chciałam z niej skorzystać) dlatego musiałam jechać do innego miasta, co było bardzo kłopotliwe. Dziwiło mnie że nie można tego zrobić w każdym salonie telefonii komórkowej. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1919

01.08.2017

T-Mobile Usługi Bankowe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Kilka...
Bardzo dobrze. Kilka razy robiłam zakupy w tej sieci w moim mieście, byłam zadowolona z asortymentu oraz organizacji miejsca (dużo miejsc siedzących do mierzenia butów, miejsce dla dzieci, lustra). Obuwie w Deichmann jest dobrej jakości. Podczas jednej z wizyt ekspedientka bardzo dobrze się mną zajęła, prezentowała wiele rodzajów obuwia, pytała o moje potrzeby. Czułam się bardzo dobrze kiedy mnie obsługiwała, inaczej niż w innych sklepach, kiedy trzeba wszystko robić samemu (szukać odpowiedniego rozmiaru, czy Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1919

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa w...
OK. Obsługa w CCC w moim przypadku ograniczała się do obsługi przy kasie, która polegała na przyjmowaniu opłaty z produkt lub wymianie produktu lub jego zwrocie. Nie miałam złych doświadczonej w tego rodzaju obsłudze, ale brakowało mi pomocy w doborze produktu. Zwykle nie było osoby która wyraziła gotowość aby pomóc w znalezieniu rozmiaru lub podaniu obuwia itp. Często kupuję buty w CCC. W sklepach tej sieci brakuje mi miejsc siedzących do przymierzania butów oraz luster. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1919

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Lubie...
Bardzo dobrze. Lubie restauracje McDonald's głównie ze względu na ofertę dla dzieci. Swobodna atmosfera i dość szybka obsługa skłaniają mnie do pozytywnej oceny. Jedyny minus to fakt, że obsługa nie przypomina o możliwości skorzystania z promocji takiej jak hologram, o który trzeba się upominać przy odbiorze zamówienia. Personel w moim mieście nie do końca orientuje się przysługujących ulgach takich jak Karta 3+. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1919

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Nie jestem...
OK. Nie jestem częstym gościem KFC, może dlatego że oferta mi nie dokończa odpowiada i miejsce nie zachęca do odwiedzin (galeria handlowa). Zbyt duża przestrzeń w galerii mi nie odpowiada. Co do obsługi to nie mam większych zastrzeżeń, nigdy nie zostałam zaskoczona ani pozytywnie ani negatywnie. Mój stosunek jest neutralny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1919

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Zamawiam głównie...
Super. Zamawiam głównie dania na dowóz dlatego nie mogę ocenić miejsca obsługi i innych szczegółowych obszarów obsługi. Pizzę z Da Grasso jada moje rodzina głównie ze względu na stosunek ceny do jakości (nie jest najgorzej, ale nie preferuje tej pizzy) i długie godziny otwarcia i dowozu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus:

Aleksandra_1919

18.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Często tankuje...
Super. Często tankuje na stacjach Orlen, lubię kiedy obsługa wyręcza mnie w tankowaniu. Na "mojej" stacji pan z obsługi poinformował i przypomniał mi o obowiązującej zniżce kiedy zobaczył że dysponuje Kartą Dużej Rodziny. Taka troska o klienta jest dla mnie ważna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1919

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Moje wizyty...
OK. Moje wizyty były sporadyczne i ograniczały się do zakupu paliwa, więc opinia ni może być zbyt bogata. Nie preferuje tej stacji ponieważ nie lubię samoobsługi i jej położenie mi nie odpowiada (nie jest mi po drodze). Nie ma też zniżek które mnie interesują. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Aleksandra_1919

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moim celem było...
Moim celem było kupienie prezentu urodzinowego dla chłopca. Była godzina 20ta, godzinę do zamknięcia sklepu. Chodziło mi o książkę o określonej tematyce. Zaraz po wejściu przywitał mnie pan z obsługi. Był miły i swoim sposobem bycia zachęcał do skorzystania z pomocy. Nie wiedział gdzie leży książka o którą mi chodzi, ale zaraz poprosił koleżankę dzięki której odnalazłam interesującą mnie pozycję. Po chwili zapytał czy udało się dokonać wyboru i nawiązał krótką rozmowę na jego temat, po czym zapytał czy jeszcze czegoś potrzebuje. Pani która pomagała mi wybrać kolorowankę dla dziecka skrzętnie przegadała wszystkie pozycje aby dobrać taką która najbardziej mi odpowiadała, słuchała moich wskazówek dzięki czemu udało się wybrać 3 książeczki. Byłam bardzo zadowolona z obsługi. Dodam, że kiedy wróciłam po ok pół godzinie aby jeszcze coś dokupić, było 3 min do zamknięcia sklepu, zostałam miło przyjęta i obsłużona mimo tego, że nie kupiłam oglądanego produktu.

Aleksandra_1919

04.05.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi