Opinie użytkownika (14)

OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1854

30.08.2016

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.03.2021
Odpowiedź firmy
Aleksandra, zapoznaliśmy się z Twoją opinią - dziękujemy! Robimy wszystko, aby być lepsi.
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1854

30.08.2016

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: Wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Aleksandra_1854

30.08.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1854

30.08.2016

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
15.02.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z naszych usług. Pani punkt widzenia jest dla nas bardzo ważny. Zachęcamy do ponownego wyrażania opinii na temat jakości obsługi naszego Banku. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie, PKO Bank Polski.
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1854

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1854

27.07.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1854

27.07.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1854

27.07.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1854

27.07.2016

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Aleksandra_1854

27.07.2016

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1854

27.07.2016

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1854

27.07.2016

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1854

27.07.2016

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługiwał mnie Pan...
Obsługiwał mnie Pan w wieku 50+, był przemiły - kupowałam płytę CD z muzyką, w rozmowie ze mną nawiązał do muzycznych trendów, nienachalnie przechodząc do promocji innych płyt w tym dniu. Był uśmiechnięty i bardzo uprzejmy - z uśmiechem odeszłam od kasy.

Aleksandra_1854

08.03.2016

empik

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi