Opinie użytkownika (15)

schludne, przejrzyste pomieszczenia....
schludne, przejrzyste pomieszczenia. Sympatyczni i życzliwi pracownicy. Organizacja systemu bankowości elektronicznej wymaga wg mnie poprawy - wyciągi nie zawsze przychodzą na czas. Czasem trzeba się o nie upominać. Personel z punktów obsługi klienta nie zawsze zna produkty, które bank oferuje.

Aleksandra_1592

04.03.2019

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mało przyjazny interfejs...
Mało przyjazny interfejs panelu klienta. Zbyt dużo różnych informacji o ciągłych zmianach w regulaminach.

Aleksandra_1592

03.03.2019

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
jest OK
jest OK

Aleksandra_1592

01.03.2019

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Dużym plusem...
OK. Dużym plusem sklepu jest możliwość zwrotu produktu. Minusem jest brak prawdziwego doradztwa. Sprzedawcy nastawieni są głównie na sprzedaż określonych produktów i tylko te produkty polecają.

Aleksandra_1592

10.09.2018

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jedynym...
Bardzo dobrze. Jedynym minusem dla mnie sklepów Ikea jest konieczność przejścia przez prawie cały sklep nawet jeżeli jest się zainteresowanym tylko określonym produktem. Wielkim plusem jest bardzo szeroka gama produktów, w różnych grupach cenowych i doskonałe zaplecze "socjalne".

Aleksandra_1592

10.09.2018

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

Aleksandra_1592

15.01.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa...
Bardzo miła obsługa telemarketerów i konsultantów. Zawsze starają się pomóc w problemie. Są mili, uprzejmi i mają przyjemne dla ucha głosy.

Aleksandra_1592

07.09.2017

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Siedziba firmy,...
Super. Siedziba firmy, w której miałam przyjemność przebywać bardzo przyjazna dla klienta. Firma oferuje dla oczekujących klientów oprócz wygodnych miejsc siedzących, gratisowy dostęp do napoi (woda, kawa). W banku jest czysto i schludnie. Personel jest miły, pomocny i kompetentny. Firma posiada też swoja infolinię, dzięki której można załatwić wiele spraw bez wychodzenia z domu. Pracownicy infolinii są bardzo uprzejmi i starają się być jak najbardziej pomocni. Natomiast minusem firmy moim zdaniem są dodatkowe opłaty za niektóre usługi, np. firma nalicza sobie coroczną opłatę za kartę kredytową niezależnie od tego jak długo jest się klientem banku, ani jak często korzysta się z tej karty. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1592

01.08.2017

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Sklep czysto...
Dobrze. Sklep czysto utrzymany. Asortyment w stosunku do cen średniej jakości. Pracownice sklepu raczej reagujące na obecność klienta, natomiast posiadające niewielką wiedzę w zakresie właściwego doboru obuwia. Właściwie obsługa klienta ogranicza się w tym sklepie do poinformowania o dostępnych produktach, podobnie jak w innych sklepach tego typu. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Aleksandra_1592

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Czysto...
Bardzo dobrze. Czysto na zewnątrz i wewnątrz. Szybka, miła i kompetentna obsługa. Cena paliwa wyższa niż na innych stacjach, np. Orlen. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1592

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Trudna ocena,...
Dobrze. Trudna ocena, bo pamiętam dwie stacje Jedna czysta na zewnątrz i wewnątrz. Szybka i miła obsługa.Druga stacja tej samej firmy odwrotność: brudno wokół i w środku (szczególnie toaleta), niemiła obsługa, lekceważenie klientów, długie czekanie pomimo niewielkiej kolejki. Pierwsza otrzymałaby 9-10 pkt. Druga otrzymałaby 1-2 pkt. Dlatego średnia - 5 pkt. Ceny podobne na obu stacjach. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1592

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Bardzo czysta...
Super. Bardzo czysta stacja. Zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Szybka i miła obsługa, ale ceny znacznie wyższe niż na innych stacjach. Za to ogromnym plusem wg mnie była możliwość napojenia psa (miska z wodą dla zwierząt) oraz możliwość otrzymania (gratis) jednorazowej miski na wodę na podróż. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1592

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1592

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1592

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. już...
Bardzo źle. już opisane w poprzednim polu Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1592

28.10.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi