Opinia użytkownika: Aleksandra_1592
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Super. Siedziba firmy, w której miałam przyjemność przebywać bardzo przyjazna dla klienta. Firma oferuje dla oczekujących klientów oprócz wygodnych miejsc siedzących, gratisowy dostęp do napoi (woda, kawa). W banku jest czysto i schludnie. Personel jest miły, pomocny i kompetentny. Firma posiada też swoja infolinię, dzięki której można załatwić wiele spraw bez wychodzenia z domu. Pracownicy infolinii są bardzo uprzejmi i starają się być jak najbardziej pomocni. Natomiast minusem firmy moim zdaniem są dodatkowe opłaty za niektóre usługi, np. firma nalicza sobie coroczną opłatę za kartę kredytową niezależnie od tego jak długo jest się klientem banku, ani jak często korzysta się z tej karty. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.