Pani instruktor, która mnie obsługiwała odpowiedziała na wszystkie moje pytania tłumacząc dlaczego tak a nie inaczej się dzieje. Cały czas się uśmiechała i była dla mnie miła. KFC posiada szeroki wybór umożliwiający znalezienie dla każdego coś dobrego. Sama obsługa była bardzo szybka i sprawna. Stoliki były uporządkowane i czyste.
Wiadomo, że w każdym sklepie jakość obsługi klienta powinna być na takim samym poziomie, w rzeczywistości jest jednak inaczej. Rossmann na szczęście należy do tej drugiej grupy, w którym zawsze można znaleźć odrobinę ciepła i życzliwości, a nie tylko sprzedaży. Poprosiłam panią, żeby sprawdziła na magazynie czy jest jeszcze krem- zrobiła to bez problemu, w innym sklepie zostałam tylko zbyta- miła odmiana.
Niby fajne promocje i dosyć szeroki wybór, jednak w gruncie rzeczy rozmiarówki- zwłaszcza te dziecięce- są niezgodne z rzeczywistością. Panie pracujące w tym sklepie również sprawiają wrażenie bardziej zajętymi innymi sprawami niż klientem- odpowiadają w biegu, słychać w ich głosie zniecierpliwienie i irytacją.
Po wejściu do sklepu zostałam miło powitana i niestety na tym cały czar pryska, bowiem przez te kilkanaście minut, kiedy zastanawiałam się nad doborem kosmetyków i wyraźnymi sygnałami do pracujących tam pań, żadna nie raczyła się pofatygować. Czas mnie naglił, a ponieważ nikt nie potrafił mi poświęcić chwili zrezygnowałam z zakupu. Plusem był jeszcze porządek.
Pracujące tu pani są bardzo miłe, a wystrój wnętrza ułatwia znalezienie porządanych produktów. Miałam kilka pytań odnośnie zapachów, na wszystko uzyskałam satysfakcjonującą odpowiedź. Sklep był uporządkowany, a dzięki zestawom kosmetyków opłacał się zakup, ponieważ oszczędziłam prawie 50 % niż gdybym kupowała wszystko osobno- ale to tylko dzięki pani, która mi to doradziła.
Serdecznie dziękuję, za wyrażenie swojej opinii na temat obsługi w naszym sklepie w CH Plejada we Wrocławiu. Jest nam niezmiernie miło, że personel naszych perfumerii prezentuje obsługę na najwyższym poziomie. Opinia naszych klientów jest dla nas najważniejsza i stanowi wileką motywację do pracy.
Jeszcze raz dziękuję i zapraszam do ponownych odiwedzin w naszym sklepie w CH Plejada.
Anna Ponceleusz
Koordynator Wsparcia Operacyjnego
Sephora Polska Sp. z o.o.
Lubię ten sklep,...
Lubię ten sklep, ponieważ mają zdecydowanie życiowe podejście do sprawy. W związku z tym, że kupowałam "w ciemno" ciuszki dla mojej malutkiej chrześnicy chciałam się dowiedzieć, czy będę mogła je bez problemu wymienić w razie gdyby okazały się za małe. Przy wymianie nikt nie robił mi żadnych wymówek, tylko od razu dostałam zwrot, a dzięki niesamowitej przecenie mogłam kupić więcej za mniej,.
W sklepie spędziłam ponad 40 minut, żaden pracownik nawet na mnie nie zareagował, co więcej nie miałam kogo poprosić o pomoc, bo na sklepie była tylko jedna pani, który stała na kasach. Jestem wielce rozczarowana jakością obsługi ponieważ nie mogłam znaleźć odpowiedniego asortymentu, zdecydowałam się na zupełnie inny zakup niż planowałam, z którego jak dotąd jestem zadowolona.
Zostałam miło zaskoczona okazało się, że na leki, które kupuję przysługuje mi rabat, dzięki czemu zamiast zapłacić około 37 zł zapłaciłam tylko 22- super sprawa. Jedynym minusem była pani, która strasznie się guzdrała, najpierw szukała w systemie leków przez kilka minut, później przez kolejne 5 na magazynie, a i sama czynność płacenie zajęła około 7 minut! Sama realizacja dramat, byłam jedyna do obsługi a spędziłam tak około 20 minut.
Sklep mieści się blisko Rossmanna, do którego lubię zaglądać dlatego też postanowiła, że przy okazji zobaczę asortyment tego marketu. Jestem trochę rozczarowana, nawet nie tyle obsługą co ludźmi, którzy w bezczelny sposób albo rozkradają towar, albo rozdzierają opakowania chyba tylko ze złośliwości- niby XXI wiek, a zachowują się jak niecywilizowani ludzie. Szkoda, bo sklep traci na tym swój urok.
Ogólnie sklep całkiem przyjazny, nie za duży wielkościowo lecz wszystko można w nim znaleźć. Panie trochę szybko przemieszczały się ze sklepu na zaplecze i na odwrót, co znacznie utrudniało zapytanie się o lokalizację kilku towarów. Następnie kiedy udałam się do kas w celu zapłaty była spora kolejka i nie wszystkie kasy były czynne.
Pani Katarzyna zmusiła mnie do podpisania umowy ratalnej z tymże bankiem twierdząc, że mają najniższe oprocentowanie, ja nie wiele wtedy się znałam i zgodziłam się na jej warunki. Po przeanalizowaniu w domu okazało się, że zapłacę ponad 3 razy więcej, nie mogłam się skontaktować z infolinią banku choć próbowałam wielokrotnie, byłam zmuszona zerwać umowę, wydaje mi się, że ta pani pobiera dodatkowe prowizje, ponieważ jak się dowiedziałam wielu osobom wciskała tylko Sygmę, chociaż jest wiele inny banków.
Specjaliści na każdym dziale rzetelnie odpowiadają na wszystkie pytania, często nawet oferując tańsze lub bardziej ekonomiczne zamienniki, jednak rozczarowałam się przy kasie ratalnej. Kobieta dała mi najgorszą z możliwych dla mnie ofertę, na pytanie czy nie mogę dostać rat z innych banków rzuciła chamsko nie i próbowała mnie zmusić do pozostania przy tych od Sygmy.. nie polecam
Mój osiedlowy Hert jest najlepszy pod każdym względem, panie są miłe, szybko i sprawnie obsługują klientów zawsze powiedzą coś miłego. Na koniec żegnają się życząc miłego dnia. Pieczywo jest dostępne właściwie zawsze, akurat ja byłam w trakcie dostawy, która również została szybko rozpakowana. Naprawdę polecam!
Niestety jestem mocno rozczarowana, trzy panie, które były na sklepie w ogóle się mną nie interesowały, na podstawowe pytania typu: czy jest rozmiar 37 padła odpowiedź nie wiem, nie potrafiły mi nawet pomoc odszukać buta, bo w pudełkach nie było właściwych butów. Co więcej przejścia są bardzo wąskie, towar poupychany, co jakiś czas coś spadała- a były to godziny otwarcia, w szczycie już nie wspomnę o panującym bałaganie.
Dosyć wczesna pora, ruchu nie było zbytnio dużego. Postawili na kasie chłopaka, który się uczył podając moje zamówienie strącił hamburgery, kierowniczka spojżała się na mnie i na chłopaka, powiedziała że trzeba je "wyzerować" i niby nie było w tym nic dziwnego, lecz jak restauracja była prawie pusta (ja siedziałam za filarem, więc byłam słabo widoczna) wróciły do obiegu mimo tego, że wypadły z papieru i były na ziemi... trochę niesmaczne...
Niby na każdym dziale jest pracownik, ale w gruncie rzeczy dopóki nie zasygnalizuję, że potrzebna mi pomoc nikt się mną nie interesował. Gdy w końcu pani podeszła i dowiedziałam się, że książkę, którą potrzebuję dostanę wyłącznie przez internet postanowiłam ją zamówić bezpośrednie w empiku. Jednak sprawdzając wcześniej była ona tańsza o 10 zł. Zapytałam skąd ta różnica w cenie usłyszałam odpowiedź, "bo przesyłka jest bezpłatna, gdyby pani sama zamawiała musiałaby pani dopłacić 20 zł za przesyłkę, więc i tak drożej", co jest kompletną bzdurą, gdyż można mieć darmowy odbiór w salonie.
Przez ponad 30 minut nikt się mną nie zainteresował, gdy w końcu poprosiłam o pomoc trzech pracowników zarzekało się, że to nie ich dział, ostatni pomógł mi znaleźć właściwą osobę, która następnie zniknęła na kolejne 15 minut żeby coś znaleźć. Kilka minut przed zamknięciem udało mi się otrzymać właściwy towar jednak przy kasie okazało się, że cena towaru jest trzykrotnie wyższa niż kupowałam. Ponieważ nie miałam więcej czasu- sklep miał być zaraz zamknięty i dodatkowo pracownicy niesympatyczni nie mam ochoty tu więcej wracać.
Niestety początkowo stoisko było opuszczone przez kobietę, która sprzedawała tam wędliny, musiałam kilkakrotnie upominać się, żeby ktoś mnie obsłużył. Jednak pani po przyjściu przeprosiła,, następnie doradziła co najlepiej wybrać, a nawet poczęstowała co znacznie ułatwiło podjęcie decyzji. Jedynym minusem był sługi czas oczekiwania na panią.
Po zapoznaniu się z ofertą banku byłam ciekawa czy są jakieś haczyki, czy ukryte koszta, skontaktowałam się z infolinią owego banku. Konsultanci bardzo mili szczegółowo odpowiadali na moje pytania, nic przede mną nie zataili. Ponieważ propozycja banku okazała się naprawdę ciekawa zdecydowałam się założyć konto. Rzeczywiście super sprawa także zdecydowanie polecam.
Panie od początku do końca interesują się klientem. Gdy tylko weszłam zostałam miło przywitana, następnie zapytana czy mam już upatrzony konkretny model, czy może pomóc mi w wyborze odpowiedniego biustonosza. Gdy przymierzałam również nie byłam pozostawiona sama sobie tylko cały czas pani się interesowała czy wszystko odpowiada. Bardzo miłe doświadczenie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.