Opinie użytkownika (35)

Rewelacyjnie. Wysoka jakość...
Rewelacyjnie. Wysoka jakość obsługi. Pracownicy rzeczowo doradzają przy doborze produktów.

Agnieszka_4152

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wysoka jakość...
Rewelacyjnie. Wysoka jakość obsługi. Pracownicy rzeczowo doradzają przy doborze produktów.

Agnieszka_4152

12.12.2016

Drogerie Natura

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Świetny sklep...
Rewelacyjnie. Świetny sklep i jakość obsługi. Fachowa pomoc w doborze sprzętu i ubioru sportowego

Agnieszka_4152

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo miła...
Rewelacyjnie. Bardzo miła i rzeczowa obsługa. Sprzedawcy dbają aby klient czuł się zadowolony podczas wizyty w sklepie.

Agnieszka_4152

12.12.2016

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. W sklepie...
OK. W sklepie znajduje się bardzo mało osób na sali sprzedaży. Pracownicy nie znają lokalizacji produktów na zadane pytania odpowiadają ogólnikowo.

Agnieszka_4152

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszyscy pracownicy...
Rewelacyjnie. Wszyscy pracownicy zorientowani są Co? Gdzie? w sklepie się znajduje.

Agnieszka_4152

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Jakość obsługi...
Słabo. Jakość obsługi bardzo słaba. Ostatnio jeden z pracowników nie mógł pokazać nam jak świeci dana lampa ponieważ nie miał uprawnień. Następnie poprosiliśmy go o spakowanie lampy i doradzenie doboru lampy. Lampę spakował co zajęło mu 15 minut, a później zaczął obsługiwać innego klienta. Kiedy podeszłam do niego i zapytałam się o tą żarówkę powiedział mi, że już obsługuje innych klienttów.

Agnieszka_4152

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo miła...
Rewelacyjnie. Bardzo miła i kompetentna obsługa. Pracownicy chętnie pomagają i doradzają.

Agnieszka_4152

09.12.2016

Black Red White

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. W sklepie...
OK. W sklepie tym nigdy nie wiadomo który pracownik obsługuje dany dział. Kiedy nie ma pracownika danego działu inny każe czekać aż się pojawi. Czasem czas ten jest tak długi, że rezygnuje się z zakupów.

Agnieszka_4152

09.12.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Bardzo kompetentna...
Świetnie. Bardzo kompetentna obsługa. Pracownicy mili, uprzejmi wykazujący się aktywnością w obsłudze.

Agnieszka_4152

09.12.2016

Enea

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Agnieszka_4152

09.12.2016

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Agnieszka_4152

09.12.2016

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo dobra jakość obsługi klientów. Pracownicy przestrzegają standardów obsługi klientów. Fachowo doradzają w dobraniu oferty.

Agnieszka_4152

09.12.2016

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Bardzo dobra...
Świetnie. Bardzo dobra jakość obsługi. Jeśli tylko pracownicy są wolni od razu zajmują się nienachalną obsługą klienta.

Agnieszka_4152

09.12.2016

Sony

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. W salonach...
Źle. W salonach franczyzowych jest bardzo słaba jakość obsługi. Bardzo słaby przepływ informacji między pracownikami.

Agnieszka_4152

08.12.2016

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Agenci...
Bardzo dobrze. Agenci tej firmy są bardzo pomocni w doborze odpowiedniej oferty. Zawsze dostosowują się do swoich klientów jeśli chodzi o swoich klientów.

Agnieszka_4152

08.12.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo szybka...
Rewelacyjnie. Bardzo szybka i fachowa obsługa. Sprawę szybko można załatwić zarówno telefonicznie jak i drogą elektroniczną.

Agnieszka_4152

08.12.2016

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4152

28.10.2016

UPS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Dość...
Bardzo dobrze. Dość bogaty wybór formy wykonania usługi. Możliwość wysłania przesyłki z kilkunastu punktów w mieście. Pracownicy mili, uprzejmi otwarci na pomoc. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_4152

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Wygodny...
Bardzo dobrze. Wygodny sposób wysyłania paczki w zasadzie nie potrzeby jest kontakt bezpośredni z kurierem ponieważ wszystko odbywa się wirtualnie za pośrednictwem internetu i paczkomatu. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_4152

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi