Chciałam skorzystac z kupna oferty telefonu stacjonarnego przez sklep internetowy sieci,jednak okazuję się,ze nie mozna,że będe musiałaiść do salonu.Poniewaz na stronie nie ma szczegółów dotyczacych oferty,połączyłam się z chatem by wypytac konsultanta.Otóz okazało sie,ze jest opłata aktywacyjna za numer w wysokości 29 zł ,tej informacji na stronie nie znalazłam,ceny oczywiscie sa z vatem,ale konsultantka stwierdziła,ze da sie zamowic telefon prze sklep internetowy.Czas oczekiwania na połaczenie z konsultantka rzeczywiscie był krótki ok.1 minuty.wazną informacją,której na stronie nie ma a która jest dośc istotna,karta sim do stacjonarnego jest aktywna w każdym telefonie komórkowym.
towar dobrze poukładany,promocje na rożne produkty umieszczone w sposób czytelny,ceny pod towarami na własciwym miejscu.Można dostac rózne marki produktów takie jak rimmel,margaret astore,miss sporty po naprawdę super cenie.towary przecenione w sposób widoczny .Duży wybór asortymentu dla dzieci od niemowlaków dla trochę starszych np.super książki i gry.Drogeria w której dostaniesz zarówno kosmetki,srodki czyszczące,artykuły do pielęgnacji dla niemowlat,ale takze artykuły zywnosciowe.
byłam na zakupach z córką,jak zwykle sprawdzałyśmy tez przeceny ponieważ można znależć naprawdę fajne rzeczy za niewwielkie pieniadze.Tym razem w towarach objętych przecena panował bałagan,ale sprawdzałyśmy.Znalazłam przecenione ozdobne pieczatki ,które bardzo przydały mi sie do ozdabiania albumu ze zdjęciami,cena była tak przystepna ,ze wzięłam aż dwa zestawy,córka wybrała etui na telefon zabawkowy bo bardzo się jej spodobało.Wybrałyśmy też dziecięce piżamki ponieważ,dzieci mają to do siebie ,że czesto trzeba ubrania kupowac :) Kiedy stwierdziłysmy ,że mamy juz wszystko podeszłysmy do kasy,była kolejka,ale nie trzeba było długo stac.Problem pojawił się gdy kasjerka zaczeła nabijać towar na kase,stwierdziła,że te towary na który widniała naklejka z duzymi drukowanymi literami PRZECENA,nie wchodzą jej na kasę,więc przecena nie obowiązuje.zapytałam jej jakim cudem skoro od półki do kasy jest może z dwa metry mozże nagle towar nie być przeceniony,dziecko mi się rozpłakało bo nie mogłysmy zakupić tego etui które wybrała,no bo niby dlaczego mam za przecenionu towar płacic cene sprzed przeceny.Potem bluze i spodnie od piżamy zaczeła nabijac osobno.Gdybym tak bardzo się nie śpiszyła na busa poprosiłabym o kierownika sklepu.
Jeżeli ktos potrzebuje skorzystac z usług stomatologa naprawde polecem udac sie do tego gabinetu stomatologicznego.kompletnie nic nie czuc,zednego borowania,kłucia czy innych nieprzyjemnych dolegliwosci zwiazanych z leczeniem zęba.Cennik za wizyty tez jest bardzo przystepny,dla osób które czeka pare wizyt,czekają nawet znizki.Po każdej wizycie mozliwośc jedzenia i picia od razu.Na pocieszenie po skonczonej wizycie dostaje sie nawet cukierki :)
czesto robie tu zakupy,ale tym razem potrzebowałam zakupic sode,poniewaz nie mogłam znależć zapytałam sprzedawczynie gdzie znajdę,owszem udzieliła mi informacji jednak mimo jej wskazówek nie udało mi sie jaj odnależc,za to dokonałam zakupu super ciepłych kapci,szczególnie przydatnych w te mrozne dni za naprawde niewielkie pieniadze,to trzeba przyznać w biedronce sa napprawde super ceny na wiele toowarów :)
postanowiłam sprawdzić czy zgodnie z reklamą kredyt faktycznie jest przyznawany w "15" minut,zalogowałam sie na koncie,złożyłam wniosek o kredyt,i juz po kilku minutach dostałam maila z informacją,że został przyznay i środki mam dostępne na koncie,ta usługa rzeczywiscie działa,warto być klientem tego banku :)
Witam, w imieniu wszystkich pracowników mBanku bardzo dziękuję za pozytywną opinię dotyczącą jakości obsługi. Cieszy nas fakt, iż znajduje się Pani w gronie zadowolonych Klientów. To prawda, iż w ostatnim czasie poszerzyliśmy naszą ofertę kredytów udzielanych za pośrednictwem Internetu o kredyt samochodowy. Cieszymy się, iż oferta spotkała się z Pani uznaniem. Nieustannie staramy się dostosować naszą ofertę w taki sposób, aby Klient miał jak najwięcej wygody w finansach zarówno osbistych jak i firmowych. Dla Klientów aktywnych mBank przygotowuje specjlane oferty kredytowe. „Oferta dla Ciebie” jest przygotowywana indywidualnie dla każdego Klienta na podstawie jego dotychczasowych relacji zmBankiem oferując preferencyjne warunki, bez żadnych formalności, z wyliczoną kwotą limitu, którą można sprawdzić w serwisie transakcyjnym, na mLinii lub w punkcie naziemnym.
Przez 24 h 7 dni w tygodniu Konsultanci mLinii są dostępni pod numerami telefonów 801 300 800 oraz 42 6 300 800. W sytuacji wymagającej obsługi bezpośredniej jesteśmy do dyspozycji Klientów w placówkach naziemnych Centrach Finansowych oraz mKioskach, których wykaz znajduje się na stronie http://www.mbank.pl/o_nas/kontakt.html#tabs=3. Zapraszam do korzystania z usług mBanku. Pozdrawiam Małgorzata Łubińska Menadżer ds. Obsługi, mBank
Chciałam zakupić płyn...
Chciałam zakupić płyn do leczenia choroby dziaseł,po wejściu od razu do mojego nosa dotarł dosc nieprzyjemny zapach,jakby ktoś zrobił wiadomo co nie w łazience a na środku sali apteki,podeszłam do kasy i zapytałam o ten płyn na moje nieszczęście zapomniałam nazwy ,pani aptekarka dość nieprzyjemnym tonem,wrecz oburzona stwierdziła,ze nazwa która wymieniam jest nazwą syropu.Wyjasniłam więc co potrzebująi z dosć pouczajacą miną powiedziała jak nazywa sie preparat.podała mi w milczeniu,nie zapytała nawet czy ma coś jeszcze podać ani też ile mam zapłacic.Obsługa straszna.dobrze,ze tym razem poszłam sama,ponieważ apteka w dalszym ciągu nie posiada kącika dla dziecki w ktorym pociechy mogłyby sie pobawić podcza stania w kolejce opiekunów.Zauważyłam też ,ze na stoliku pod oknem owszem stoi aparat do mierzenia cisnienia,ale zapomnieli o krzesle przy ktorym moznaby było wyodnie usiaść przy pomiarze.Jest tez waga ,ale umieszczona pod stołem,także jakby ktoś miał potrzebę się zważyc musi sie bardzo mocno schylić,żeby ją sięgnąć,może to jakaś nowa metoda na zrzucenie paru kilo :)
TEGO DNIA ZAKUPIŁAM MROZONE FRYTKI,KTÓRE CZESTO KUPUJĘ W BIEDRONCE,JEDNAK TYM RAZEM PO POWROCIE DO DOMU I USMAZENIU FRYTEK OKAZAŁO SIE,ZE SĄ ZUPEŁNIE NIEJADALNE.ZUPEŁNIE TAK JAKBYM USMAŻYŁA MROŻONE ZGNIŁE ZIEMNIAKI.PO TYM ZAKUPIE STRACIŁAM ZAUFANIE DO PRODUKTÓW MROŻONYCH OFEROWANYCH PRZEZ BIEDRONKE,NIE CHCĘ RYZYKOWAĆ,ŻE WYDAJE PIENIADZE NA TOWAR ,KTÓRY ZA CHWILĘ WYLĄDUJE W KOSZU NA ŚMIECI
POMIESZCZENIE W SALONIE NIE JEST ZBYT DUŻE JEDNAK ZNALEZIONO MIEJSCE ABY ZROBIĆ TZW."KĄCIK DLA DZIECI"-KRZESEŁKA ZE STOLIKIEM,KARKI I KREDKI TO Z PEWNOSCIĄ DOBRY POMYSŁ ABY ZAJĄĆ MALUCHY GDY RODZICE W TYM CZSIE BEDA WYBIERALI OFERTE TELEKOMUNIKACYJNA.TELEFONY I MODEMY UMIESZCZONE W WIDOCZNYCH OSZKLONYCH GABLOTKACH,GAZETKI Z OFERTĄ AKTUALNE.SPRAWNA I SZYBKA OBSŁUGA.ZAWARCIE UMOWY ZAJEŁO OK.10 MINUT.PONIEWAZ AKURAT BYŁA WYMIANA CZESCI TELEFONÓW Z GABLOT NASZE DZIECKO,ZA POWIEDZENIE "SAMSUNG" OTRZYMAŁO JEDNĄ Z ATRAP TELEFONU.DOBRY SPOSÓB NA ZYSKANIE PRZYSZŁEGO KLIENTA.
Wybierając sie do znajomych wtąpiliśmy kupić przysłowiowa paczkę kawy i jakieś słodycze.Przy wyborze kawy zasugeroaliśmy sie ceną dużej paczki za jedyne 8 zł88groszy do tego wybralismy ptasie mleczko firmy wedel w równie atrakcyjnej cenie-7zł77groszy i małego mikołajka dla naszej córki.Jednak przy wbijaniu kodów na kasę okazało się,że ceny tych samych produktów są o jakieś 3 zł wyższe niż te które skłonły nas do zakupów.Ponieważ zwróciliśmy uwagę,ze inne są ceny na półkach zawołano kierowniczke,z która podeszłam do cen na półkach,i ku jej zdziwieniu były inne niż te które wbiła kasjerka.Wniezbyt przyjemny sposób kazała kasjerce zwrócić nam różnicę a cenę przy mnie zdjęła i schowała do kieszeni.Niestety nie kazdy sprawdza paragon przy kasie,żeby mieć pewność,że zakupił towr w cenie podanej na etykiecie.
Duży wybór towaru zarówno w dziale spozywczym jak i pozostałym asortymencie.Często mozna kupić rózne meble dla dzieci po niewielkiej cenie ale dobrej jakosci-z płyt mdf malowane farbami akrylowymi-dobrej jakosci.Jest mały bałagan z umieszczonymi cenami pod produktami poniewaz często trzeba biegać do czytnika,ale za to jak znajdzie sie ostatni egzemplarz danego produktu to można podejść do pracownika z obsługi i często dostaje się go w obniżonej cenie.Dotyczy to produktów ,które nie zostały jeszcze przecenione przez sklep.pojawiła sie też jak w większosci sklepów oferta świateczna w związku z czym mozna juz zakupić słodycze w promocyjnej cenie,żeby nie trzebabyło w grudniu stać w długich kolejkach.W sieciach tego sklepu jest także stanowisko gdzie można zakupić wędliny jak i różnego rodzaju ciasta,a także swieze pieczywo.
Sklep do którego mozna wjechac z małył dzieckiem w wózku.Różnorodność cen,duży wybór modeli butów zarówno damskich,męskich jak i dziecięcych.Możliwość wyboru butów albo z tworzywa sztucznego albo ze skóry.Często końcówki kolekcji sa przeceniane.Dużo miejsc do przynierzenia.Obsługa miła,sprzedawczynie same podają interesujące modele.Dobry sklep dla ludzi,którzy nie lubią się szybko decydować ponieważ nie czuje sie aby sprzedawczyniom przeszkadzała ilosć przymierzanych butów.Możliwość zakupienia dodatków do pielęgnacji butów typu;pasta,sznurówki itd.Buty przy kasie pakowane w reklamówkę więc nie trzeba się martwić o dźwiganie kartonów.
Jeszcze rok temu mogłam wejsć do sklepu z małym dzieckiem,zeby zrobić zakupy,poniewaz był to sklep z rzeczami z bawełny dobrej jakosci.Cena też wtedy była przystępna na tzw.każdą kieszeń.Jednak tym razem na drzwiach wejściowych oprócz tabliczki zakazu wchodzenia z psami,lodami itd. wisiałą też tabliczka zakazujaca wstępu z dzieciecym wózkiem.Dla potwierdzenia otworzyłam drzwi i zapytałam czy jest zakaz wchodzenia z małymi dziećmi w wózku,na co pani sprzedawczyni oznajmiła,ze tak.szkoda,ze właściciele wprowadzają takie zakazy bo rodzice z dziećmi to bardzo często potencjali klienci,a ograniczanie sie tylko do wąskiego segmentu odbiorców rynku zmniejsza obroty firmy.Podobny zakaz znaleźliśmy na drzwiach sklepu obuwniczego "Ray".Nie wyobrazam sobie dokonywac zakupu butów dla dziecka w miejscu do którego z dzieciem nie mogę wejść tylko dlatego ,ze jest jeszcze małe i musi być w wózku.
Zgłosiłam,że koło cmentarza na zakręcie chodnika,który jest jedynym przejsciem z jednej strony ulicy na drugą,gdzie w dodatku zrobiono objazd na obwodnicę,rozstawili sie handlujący zajmując tym samym chodnik-zgodnie z przepisami 1,5metra chodnika musi zostac wolne.Był to dzień z wzmozonym ruchem samochodowym bo każdy chce odwiedzić groby.Zgłoszenie przyjęto i ku mojemu zaskoczeniu od rau pojechano to sprawdzić.Jak wracałam przez chodnik dało się przejść.Ciekawe kto w urzędzie miasta wydał zgode na handle na chodniku na zakrecie w miejscu gdzie jest objazd do obwodnicy
Tego dnia na źle odśniezonej ulicy połamał nam sie wózek,w którym wieźliśmy naszą córkę od lekarza.Ponieważ ulice odsnieżane sa przez firmę "PELKOM" ale na zlaecenie urzędu miasta,bo to była droga lokalna,więc odpowiada za nią miasto.Zgłoślilismy całą sytuację w urzędzie ponieważ wózek kompletnie do niczego się nie nadawał a gwarancja nie obejmowała takich uszkodzeń chcąc uzyskać odszkodowanie za zniszczony wózek.Po długim okresie chodzenia do urzędu i pytania o decyzję w końcu dostalismy odpowiedź,że odszkodowanie nam się nie należy gdyz nie powinniśmy w taką pogodę wyjeżdzac z wózkiem z domu.Decyzję wydał zastępca burmistrza i była ona dośc bulwerująca.Dodam jeszcze ,ze kurier który roznosi pocztę urzędową zamiast przynieść ją pod wskazany adres zostawił ją w sklepie ,w którym pracyje moja mama,choć nigdy nie zostawiałam żanego upoważnienia dla niej do odbierania korespondencji.
Już po wejsciu na teren sklepu okazało sie,ze ktos ustawił koszyki przy wejsciu obrotowym a próba wejscia skończyła sie ich przewróceniem,dobrze,ze wybralismy sie całą rodziną gdyż inaczej z małym dzieckiem miałabym problem z pozbieraniem tych wszystkich przewróconych koszyków.Kiedy juz kupiliśmy ciastka kruche bez dodatku mleka dla córki i danonki chcielismy podejsć i zapłacić ale ku naszemu zdziwieniu okazało sie,że nikogo nie ma przy żadnej z kas.Po dlugim oczekiwaniu na jakiegoś sprzedawcę otworzono kasę przy której nie działała taśma do przesuwania towaru.Dobrze,że mielismy tak mało zakupów bo inaczej sporo byśmy sie namęczyli przesuwając towry.Z ciekawości byłam dziś sprawdzic czy dalej jest taki problem i niestety ale dalej czynna jest ta kasa z popsutą taśma,a pozostałe sa nieczynne
Plusem sklepu jest zainstalowany telewizor z bajkami dla dzieci oraz odpowiednio dopasowana ławka na której najmłodsi klienci zajmują się oglądaniem bajek,co znacznie ułatwia robienie zakupów.Buty wysokiej jakosci za przystępne ceny.Dostępność takze innych produktów typu torebki ,plecaki,gadżety dla dzieci.Zakupione towary pakowane w reklamuwi co powoduje,iż nie trzeba maszerować z niwygodnym kartonem.W przypadku kupna butów można uzyskac informację,które cześci buta są objęte gwarancja i na jaki okres,w przypadku innych produktów sprzedawcy nie sa już tacy zorientowani,chociaz zarówno torebki czy plecaki według przepisów są objęte gwarancją.Jest to także jeden z niewielu sklepów,w którym nie usłyszałam pytania czy sklep "mozee być winny dwa grosze".obuwie dobrze poukładane na pólkach tak,że przy sieganiu jednego do przymierzenia nie trzeba sie obawiac,że cos za chwilę na nas spadnie,dobrze też rozwiazano miejca do przmierzania ,sa wygodne jest ich duz,są lustra,zeby sprawdzic jak wizualnie but wygląda na nodze.
Kupowałam gumoleum do łazienek.Dwa rózne wzory i dwie rózne wielkosci.Obsługa miła nie było nawet problemu z tym,że jestem z małym dzieckiem.Możliwość dostawy do domu-na terenie miasta za darmo i jest mozliwość umówienia sie na konkretną godzinę.Kiedy miała już nastapić dostawa zadzwoniła do mnie sprzedawczyni,że nie może mi sprzedać jednej z wykładzin,mimo,iż za obie już zapłaciłam,gdyż gdyby odcieła jedną z nich to potem zostałby jej kawałek którego nie sprzeda.Taka informację powinna podawc w trakcie zakupów albo te konkretne wykładziny,których ma końcówki wystawic na wyprzedaży.Umówiłam się iż podejdę na drugi dzień aby sprawdzić czy będę zainteresowana jakąs inną wykładziną.Ponieważ jednak nic mi nie odpowiadało sprzedawczyni zwróciła mi pieniądze za jedna z wykładzin,natomiast tą drugą mniejszą musiałam sama dowieźc sobie do domu bo okazało sie,ze takiego małego zakupu nie obejmuje dostawa.Dla mnie nie był to mały zakup tymbardziej,że w wózku miałam dziecka i trzymanie go w jednej rece a kawałka wykładziny o wymiarach 1,5metra na 2,5 metra to dość spory problem
Wchodząc do sklepu z zakupami nie ma problemu z pozostawieniem ich przy kasie.Od obsługi można uzyskać informacje na temat produktów,np.na temat szybkosci ścieralnosci kafelek podłogowych czy też oferowanych paneli.Sa zainstalowane czytniki cenowe,co umożliwia sprawdzanie cen produktów na których ich nie umieszczono.Moim zdanie trochę za mała powierzchnia jak na ilosć produktów które oferują co powoduje,ze w sklepie jest dość ciasno.Nie ma problemu aby sprzedawca pomógł znaleźć towar ,który nas interesuje czy też aby sprawdził czy zakupowany produkt po właczeniu do prądu działa.W przypadku poproszenia o pomoc nie trzeba czekać,aż znajdzie czas,o ile nie są to inni klienci,to zostawia to czy się aktualnie zajmował i pomaga w wyborze towaru.
Tego dnia kupowalismy drzwi antywłamaniowwe,sprzedawczyni uprzejma choć nie umiała odpowiedzieć na pytania typu :ile kołków i jakiej długości są potrzebne do zamontowania drzwi oraz jaka jest szerokosć ościeżnicy,a sa to rzeczy dość istotne przy montażu.Próba zapytania innych sprzedawców nic nie dała,skończyło się na tym,że sami musieliśmy zmierzyć,dobrze,że zabralismy własna miarę bo sprzedawcy nie mają zadnej do dyspozycji.W hurtowni jest możliwość dowozu pod wskazany adres,jednak trudo uzyskać informacje kiedy ta dostawa dotrze,bo wszelkie próby uzgodnienia z dostawcami kończą sie tym,z klient słyszy iż zawsze może "coś im wyskoczyc".To duzy minus ponieważ nikt nie ma ani czasu ani ochoty na czekanie cały dzień w domu na zakupiony towar.Wizerunek firmy podnosi jednak fakt,iż towar oferowany jest dość wysokiej jakości,z cenami o róznej wysokości i na wiele produktów typu:styropian,kleje,zaprawy,papa, oferują dość wysokie rabaty.Dla stałych klientów jest też możliwość zakupu na odległy termin płatności.Bardzo dobrym pomysłem jest też to ,że nawet jezeli sprzedawca przyjmie zamówienie i w trakcie realizacji okaże się,że danego produktu nie ma w magazynie oddzwania do klienta i proponuje mu inną markę danego produktu często z dodatkowym rabatem.W przypadku takiej zamiany róznicę zapłaconą a tą nową ceną przywozi kierowca wraz z towarem
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.