Opinia użytkownika: Agnieszka_2168
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Już po wejsciu na teren sklepu okazało sie,ze ktos ustawił koszyki przy wejsciu obrotowym a próba wejscia skończyła sie ich przewróceniem,dobrze,ze wybralismy sie całą rodziną gdyż inaczej z małym dzieckiem miałabym problem z pozbieraniem tych wszystkich przewróconych koszyków.Kiedy juz kupiliśmy ciastka kruche bez dodatku mleka dla córki i danonki chcielismy podejsć i zapłacić ale ku naszemu zdziwieniu okazało sie,że nikogo nie ma przy żadnej z kas.Po dlugim oczekiwaniu na jakiegoś sprzedawcę otworzono kasę przy której nie działała taśma do przesuwania towaru.Dobrze,że mielismy tak mało zakupów bo inaczej sporo byśmy sie namęczyli przesuwając towry.Z ciekawości byłam dziś sprawdzic czy dalej jest taki problem i niestety ale dalej czynna jest ta kasa z popsutą taśma,a pozostałe sa nieczynne